Honda Prelude Glonio


MODEL:BB3 93r
SILNIK:F20A4+LPG+BLOS
UKLAD DOLOTOWY:seria
UKLAD WYDECHOWY:brak kata koncowy tlumnik ulter w planach upgrade
ELEKTRONIKA:seria
UKLAD NAPEDOWY:seria
ZAWIESZENIE:seria + springi apex -40mm
UKLAD HAMULCOWY:przod 282mm swap z Vtec a
SRODEK:seria
CAR-AUDIO:radyjko pioneer deh 5730mp, glosniki przod alpine tyl odlaczony subwofer infinity reference 1040 wzmacniacz audison wykonanie :http://cca.net.pl/punktcca.php?m=info&id=4
INNE:rota wheels C8 bronze naklejki advan
MOC:hmm z blosem niemierzone wczesniej okolo 120 na zwezce!;_(

ZDJECIA:milego ogladania:)











całkiem fajne autko

Tylko rób foty bez datownika
Nie moge powiedziec jakie jest moje pierwsze wrazenie bo to auto znam od dawna i wlasciciel moje zdanie zna, a najbardziej zazdroszcze felg
autko bardzo fajne. brakuje fajniejszego wydechu i lampek przeciwmgielnych. poza tym prezentuje się świetnie
jak Ci sie sprawdza BLOS?
w jaki sposob go wyregulowales? Dostales odpowiednie "szczeliny dlawiace" czy dorabiales?
najbardziej zazdroszcze felg


niema czego Bartek sprzedaj swoje i kupuj roty!

wydech bedzie inny dardziej JDM ala mugen!

a blosa odkad zalozylem nieregulowalem bo wydaje mi sie ze niemam potrzeby !poprawe czuc spalanie zmalalo silnik pracuje ok!wiec czego mi wiecej szukac!jak pojade na hamownie to moze pokrece "srobkami"szczeliny dlawiace co to takiego??czyzby to tak zwany gwizdek???
jak poświecisz troche czasu i pobawisz sie blosem może uzyskasz zaskakujące efekty
Auto bardzo ciekawe ale jeżeli chodzi o fele do miodzio
Świetnie się prezentuje.. te "ADVANY" to oryginały??
Świetnie się prezentuje.. te "ADVANY" to oryginały??


dzieki Tomac ze tez i tonbie sie podoba !advany niesa orginalne (zakupione na forum za dyszaka od sztuki!
najlepiej na hamowni
przy dobrze wyregulowanym blosie będzie więcej niż na beznynce
nie no bez przesady. BLOS to i tak spora zwezka na dolocie. Duzo wieksza niz standardowy mixer ale i tak duzo mniejsza niz przepustnica. Nawet na gazie 4gen jest spadek mocy o jakies 2% bez zastosowania wariatora - wiekszego wyprzedzenia zaplonu
no to u kumpla z Kraka w nexii wyszło na lpg więcej niż na benzynie... na lpg auto robi czasy 16.6 kiedy na benzynie tyle nie uciągnie...
Wiecej niz powinno byc w serii? Czy wiecej niz na benzynie ze zwezka od gazu ?
Moze jakis czujnik spalania stukowego jest i reguluje wyprzedzenie zaplonu ?
Z tego co wiem od kumpla, ktory stroil wtryski sekwencyjne (bez jakichkolwiek zwezek w dolocie) na hamowni to bez zastosowania wariatora do wyprzedzenia zaplonu to moc byla prawie taka jak na benzynie - jakies 2-3% mniej. Za to na benzynie seria.
Inna sprawa ze zeby nie bylo pogorszenia osiagow po zainstalowaniu gazu to trzeba by zrownowazyc wzrost masy o kilkadziesiat kg
więcej niż na benzynie w serii
o ciekawe.
A byl hamowany przed zalozeniem gazu/calkiem bez gazu ?
aż takiej wiedzy nie posiadam na temat tego auta i jego właściciela
Wiem tylko że auto lata szybciej na lpg i widziałem to osobiście.

zeszliśmy troche z tematu Prelude
to moze doradzisz jak to zrobic zeby i prelka latala szybciej!!bo narazie nieczuje ruznicy miedzu LPG a PB i chwala juz za to BLOSOWI