Strona 1 z 21, 2

MODEL: 1998, 3d
SILNIK: Frankenstein B20C4
porting głowicy, komory spalania w koniczynkę, zawory na 3 kąty itd.
UKŁAD DOLOTOWY: S2 + TB 63mm, Comptech
UKŁAD WYDECHOWY: DC 4-1 + 2,5 SSGarage custom twinloop.
UKŁAD NAPĘDOWY: S9B, Spoon, Exedy St3
ZAWIESZENIE: LCA Function7, Tein SS 8kg/4kg + EDFC, stabilizator 26mm/24mm + ASR, NeXT X-Bar
UKŁAD HAMULCOWY: Pompa hamulcowa 15/16", przód 240mm / tył 260mm
Plan: Przód: 300mm/2 tłoczki + pompa 1" + przewody w oplocie.
BODY-KIT: Seria+SiR lip
ŚRODEK: Vision/Recaro/Momo/Takata/Mugen
CAR AUDIO: OEM Radio+CD
KOŁA: Konig Helium P0Nero 205/45R16 / RE720 195/55R15 + OZ Crono Evo 205/40R17 / 195/50R16

MOC: 90KM
Plan: 200KM+

Foty:







No wreszcie ujawniłeś swoje nowe autko
Widziałem tylko przez chwile na spocie, jeszcze na niemieckich blaszkach.
Wyglądała na ładną.

Tylko we no poka jakieś foty bo temat poleci
JDM?
brawo i mody ciekawe
juz sie nie moge doczekac
Ładny silnik sie szykuje

Pati twój temat nie jest najzgodniejszy z regulaminem
SiR Mugen???
obstawiam 150 stron w przeciągu 3 miesięcy max........ Gratki z nowego furacza.
Kozak bedzie
oj bedzie pieknie, pieknie.. powodzenia w modach
Dobrze że NA to będzie
a kto tak powiedzial?
a kto tak powiedzial?



Wywnioskowałem... K + bolt ons = 220KM
mugen wing ze stopem, nie było chyba bez?
Będzie kozak... w sumie już jest
W dupie z NA, Pati będzie turbił D14.
Zdradziłeś sie Pati tym kolektorem . Eee taki mało pionierski ten projekt , ale ja to mam nadzieję ze będzie k20 ewentualnie k24 z jakimś JRSC .
To będzie nowatorski projekt D14 z czapką od K20 i turbawką wielkości wiadra
powodzenia w projekcie
Walter rozgryzł... niebedzie juz zaskoczenia...
koty łykają jak młode pelikany

Powodzenia bo na pewno będzie grubo
koty łykają jak młode pelikany



Wszyscy wiemy że ten K-header i plany 220KM to tak w kit
Oczywista oczywistość, że będzie K + Big Turbo i jakieś 800KM
Wnioskując z podpisu powinna byc B-seria

edit: kolektor pod K-serie, ciekawe....
z ta lotka to poplynales
Pati a gdzie zdjącia neonów, brewek i niebieskich diód w spryskiwaczach?

Myślę, że to nie będzie żadna beseria ani kaseria tylko d-seria + http://www.allegro.pl/ite..._4_sztuki_.html
No tak, nowa lektura sie szykuje
powodzenia w projekcie Pati!!!
Podoba mi się kolektor, lans pasy, no i plany
oczekuje jakos na dniach na drugi taboret.
Ty chuju! A miała byc B seria!
Ty chuju! A miała byc B seria!


Tekst miesiaca
będzie, ta cała K to ściema
Ty chuju! A miała byc B seria!



Nevada - rozje*ałeś system


Gratki i powodzenia!
foto nowe doszło
Nawet dwa
Fajny stołek.
i nowe foto:
no no ladnie sie dzieje.. z jebnieciem..co next?
Ty się już uspokój z tymi gadżetami i silnik zmieniaj
no bede dzis dzwonił... trza zacząć coś działać i w tym temacie

przeca jest tam NeXT? o co kaman?
haha wlasnie chyba ze masz ambicje i polot i wykrzesasz z d14 te 220km
nosz ku*wa zdjecie dal mam zejsc do samochodu i zrobic foto wlasciwego grata, ktory wala mi sie za fotelami juz od wczoraj?
wlasciwego grata, ktory wala mi sie za fotelami juz od wczoraj?



i ktorego juz wszyscy wczoraj zmacali
tak, poprosze. zejdź i cyknij foto
o mały włos a byłby już u mnie założony
o mały włos a byłby już u mnie założony



hehehe, "Markos myślisz, że Pati się nie obrazi jak pojeżdżę z jego miraclem?"

Możemy Ci zaraportować, że tylna już powinna wylatywać... Myślałem, że do 6 gena miracle jest podgięty i siedzenia mogą zostać. Okazuje się, że niebałdzo...
Markos myślisz, że Pati się nie obrazi jak pojeżdżę z jego miraclem?"

Baba z długim jęzorem

Myślałem, że do 6 gena miracle jest podgięty


dlatego warto kupowac itr tam jest pogiety i kanapa zostaje
w ek tez kanapa zostaje.
mirakl juz lezy u mnie w domu. teraz czekam na edfc i za jednym razem sie wszystko zalozy.
o ladnie bedziesz mial edfc
wybralismy sie ostatnia w mala podroz sprawdzic jaka predkosc mozna wycisnac z d14 przyspieszajac na piatym biegu


nie za duzo tego wyszlo, wiec u celu podrozy Pati kupil troche mocniejszy silnik.. takie tam 1.6..


silnika nie udalo sie niestety kupic z oryginalna czerwona pokrywa i srebrnym korkiem oleju, Pati nabyl wiec od razu pare tuningow, zeby silnikowi nie bylo smutno
zajebiste 1,6 myślę, że To Da do myślenia
fajnie, ze B seria:) a nie takie pospolite K;)
się dzieje :]
jak widać silnik jest kompletny. troche klamotów trzeba jeszcze dokupić, bo ale jakiś postęp jest...
O kurwa. Zawsze o takim bloku marzyłem. Mistrz chłopaku
no no zaskakujesz..ciekawe jakiego masz asa w rekawie nastepnego bo juz z 10 ujawniłes..gratulacje..
fanie że B-seria i szybko w aucie będzie ... tylko czemu taka mała pojemność
tylko czemu taka mała pojemność

ktos mowil, ze pojemnosc zostanie seryjna..?
w0f!
hehe Markos nie baw sie w adwokata..Pati sam napisze naprawde..
przepraszam pat, to sie wiecej nie powtorzy
pieknie, pieknie klasa 1600

bedzisz gdzies upalal tego sprzeta??
laka bede palil
w kolo trzepaka
W klewkach z talibami
i krencił bonczki na wstecznym
oj grubciu bo sie doigrasz ...
już mi się zaczyna podobać

równie dobrze można było kupić b18c i nie bawić się w stroker

mozna bylo. a wiesz co to jest r/s ratio?

i czy jedynym sposobem powiekszenia pojemnosci jest zwiekszanie skoku tloka (czyli stroker)?
ludziska poczekajcie az to posklada nie naciskajcie tak bo sie obrazi i nic nam wiecej nie powie
wlasnie. sie zamkne w sobie i bedzie
juz mam taki tik nerwowy
Poleci pewnie Darton i jakieś 85mm . Wypasik się widzę szykuję , dobrą bude w końcu Pati wybrałeś, taką co tak nie gnije .
tak tak michasek - jak sie posklada bedziesz foty robil
taką co tak nie gnije



ojj, żebyś się nie zdziwił jak 6tka potrafi rdzewieć....

Pati, moglbys dac wreszcie jakies foto budy, żeby można było porównać przed i po
mam takie poglądowe:

felgi mam troche inne, ale prawie takie same.
grill taki sam. kolor tez. tak samo wysoko stoi
w poniedzialek jadzie auto na odswiezenie lakierku i zamontuje sie Mugena.
totalnie seryjne auto i juz 6 stron
no jak seryjne? zegary zmieniłem. i mam mieszek z EK9.
Got JDM
lol, full tajpa
zegary zmieniłem. i mam mieszek z EK9.

i avatar ci nie dziala!

to chyba ci zamkne ta piaskownice
no jeszcze jest borer
sorrki Pati, nie mogłem się powstrzymać

fotel kierownika bo dla kierowniczki juz jest
no jak seryjne? zegary zmieniłem. i mam mieszek z EK9.



No własnie, a ja mam nawet gałke z jebaja jeszcze i mi temat zamkneli
fajny fotelik..
miodny fotelik
może być
co to Jacky?


















Sebek - nie ściemniaj. to nie mój fotel
Ja sobie kupiłem takie:
Fajny, IMO wystarczający zestaw audio.
Radyjko z hameryki czy europejczyk?
Pati z tym b16b to idziesz po bandzie, gratki, mega gratki taki silnik to marzenie
europejczyk. od razu świeci na bursztynowo.
i normalny zakres fal
no no ladnie..
ahh te zboczenia
Pati czas zmienic pixelka na cos bardziej aktualnego
spoko, już się robi

Pati myśli o wszystkim
doszły owiewki. auto wróciło po odświeżeniu lakierku. teraz montaż szpojlera (mam nadzieje ze w piatek) i bedzie fotoszut.
Mike - jak tam sytuacja?
ehh kurde, wyjdzie na to, że jestem mniej solidny niż blacharz Długiego... do końca tygodnia będzie gotów
Pierwsze Recaro na szynie Spoon/Vision wjechało na pokład.
Montaż owiewek: 50% progress...
wiesz do czego te cale visiony i recaro sie nadaja bez fotek?
I do czego to się nadaje w D14
nowe fotki na stronie pierwszej.
dzięki za pożyczkę fotela, jest zajebisty!
bursztynki wewnątrz robią robotę
nowe fotki na stronie pierwszej.


CD deck jest już, bo nie widzę podświetlenia?
Nareszcie jakieś fotki zaczęły się pojawiać
Pewnie będzie zacny projekt

I do tego ten szpojler
cd nie ma. bedzie razem z 2din panelem. a do niego musze jeszcze troche czesci zebrac.
bump.
doszła kierowniczka i jakies duperszmity Mugena.
kolejny Monte Carlo user
Fajna ta kierowniczka

Masz jakąś poglądową fotke jak będzie wyglądał ten spoiler ?

Pzdr.
ztcw spojlera nie bedzie
bedzie. inny ale bedzie.
no, ale moogena nie bedzie
Można gdzieś foto dorwać jak wygląda na aucie? A przy okazji- jak nie mugen to co będzie? Kierownica kozacka i mega wygodna .
straszny ten spojler
Tego górnego widziałem na żywo na 6 genie i jest zajebisty - a do tego ten malutki napisik mugen
Czy można prosić o więcej zdjęć tego spojlera do góry?
images.google.com
niezly parapet

felgi z tych fot sa koza!

Just DOME it!

F7 juz zalozone, foty moze jakos pozniej.
nowe fotki na pierwszej stronie.
zdradz wreszcie do jakiego silnika to idzie
bedzie frank k24/b16
C32/1,5xD14
Może b20b?
moze j35?
C20LET ??
dawaj leta. mamy jeden na stanie. tele i tak szybko nie wyjedzie
turbo burbo...
Czy ja już gdzieś widziałem takie tłoki?
a te tuoki to pod turbo dobre bendom?
bendom dobre pod wszystko
dawaj leta. mamy jeden na stanie. tele i tak szybko nie wyjedzie



no nie powiedzialbym Gooffy

ale tloczki fajne....
no dobra.. inaczej.. do d14 pasuja?
Dziwnie podobne do moich .
Pati lubi robić coś innego niż wszyscy...i to się ceni.
wjechały koła na pokład.
w nast tygodniu wjeżdża zawias wiec nie bede zasmiecal tematu zdjeciami terenówki...
No czekamy , bardzo chce zobaczyc jak sie prezenci .
na kolach o roznych rozmiarach z przodu i z tylu.. prezenci sie dosc dziwnie..


nie chcialem byc niemily i powiedziec, ze wyglada jak z dupy..
bo wiesz i sie doszukiwales. jak nie wiesz to nie zauwazysz.
jak nie zawuazylem
jak nie wiesz to nie zauwazysz

no to juz musialbym miec cos nie tak z oczami.. yarko nie wiedzial i zanim wysiadles pytal sie o co chodzi z tymi kolami
z przodu 15stki a z tyłu 17stki?
bump?
jasny ch.. nie ma kompromisów, ładnie!
leniu zrób zdjęcie na nowych felgach
beda jak obnize auto. teraz to cross country i wstyd.
leniu zrób zdjęcie na nowych felgach


leniu było wpaść na spota to byś zobaczył.
Felgi bardzo fajnie wyglądają na samochodzie, będzie zawias - będzie bajka
odpoczywałem na mazurach, w tym tygodniu to nadrobie
bump?

co bump.. jaki bump.. zdjecie z netu wsadz se w buty!
Co sie dzieje w temacie? Jakies postępy?
no, a jak!! silnik juz dawno zmieniony, wjechal nowy zawias, karbony itd, ale pati skromny chlopak jest i nie lubi za mocno sie chwalic..




jest update:
zderzak tył: 1310, listwa ochronna na zderzak, strona pasażera: 90, lampa tył strona pasażera: 390. ceny netto z plazy
Za mocne miałeś hamulce?
za mocno samochod stał zaparkowany
jest update:
zderzak tył: 1310, listwa ochronna na zderzak, strona pasażera: 90, lampa tył strona pasażera: 390. ceny netto z plazy



no to zarobiony jestes...
zobaczymy jaka bedzie wycena...
A poka foto
A po co i czego?
poka nową dokładkę i felunek cultowy
z nowosci: doszly złote emblemy oraz zaślepki po mocowaniu rejestracji w przednim zderzaku.
czyli skonczył się mój monopol na złote znaczki....

a gdzie teraz tablica bedzie??
Nie liczy się bez fotki.
bez fotek nie ma wooow
od kiedy Pati z markosem zapisali się do tego klubu emeryta gdzie grają cięgle w bingo ze starszymi paniami, to już nie wstawiają tylu fot i nie modzą jak kiedyś
a gdzie teraz tablica bedzie?

za szyba

nudny ten watek
Wczoraj wieczorem widziałem na górczewskiej civica z recaro i function7 na pokładzie, to było to?
...raczej
od kiedy Pati z markosem zapisali się do tego klubu emeryta gdzie grają cięgle w bingo ze starszymi paniami, to już nie wstawiają tylu fot i nie modzą jak kiedyś




"końca nie widać" nie widac, nie widac
Haha. Ja mam spyfote na niemieckich felgach, ale nie wiem czy sie właściciel nie pogniewa
das ist ein gut zimowe koło. bugger off zatem
Foten bitte
Jest w tym temacie jakakolwiek fota tego auta? Pati tylko karmi jakimiś ochłapami, jakieś pasy, śrubeczki pierdółki
nie ma bo i samochodu nie ma
Przeciez Pati caly czas 5 genem smiga
chyba masz na mysli beemkę piątkę w dieslu?
x5?:):)
zamawiac takie?

Możesz mi zamówić
zamawiac takie?
Obrazek



Tez chcialem zamowic, ale zdziwione oczy ludzi na ulicy po tym jak mowie ze to seria 1,6 bardziej mnie ciesza .
jak chcesz moge oddac emblemat 1.4iS bo bede zdejmowal.
jak chcesz moge oddac emblemat 1.4iS bo bede zdejmowal.



Mam naklejki DOHC VTEC na bokach, nie chce ich zdzierać ;p, a kto słyszał o 1,4 na dwóch wałkach w VTECu . 1.6 się przykleji i tak daleko od prawdy , ale dzięki .
a co to polowanie na łosi z calibry ?

z 1,4 to juz mega przegiecie by bylo hehe
z 1,4 to juz mega przegiecie by bylo hehe


bandyctwo!
jakies takie bedzie...


foto marne bo na szybko robione
zacisk z ATR ?
eee... nie.
jakiś nowy model patelni Tefal?
Jaka średnica? 305?
ani to spoon ani to endless... moze to spoonless
fajny pomysł, czekam na efekt końcowy bo moze byc ciekawie
Wygląda bardzo mensko

chyba jakaś 17' by się zdała
Fajna tarcza czyzby 304 mm z jakiegos roadstera ??;)
To nie roadster Generalnie ja tam widzę mariaż musolliniego z hitlerem
BMW?
zacisk brembo alfa?? a tarcza jakies vw??
dresik + ślimaki
zacisk to brembo 4 tłoczek, tarcza 305mm.
niestety nie włazi zacisk pod moją felgę, a felg zmieniać mi się nie chce. pod felgę tylu oz f1, czy oz superturismo (ramiona na płask z rantem) powinno się zmieścić. jeśli ktoś zainteresowany to mogę zaciski odstąpić po uczciwej cenie. są w naprawde ładnym stanie.
Pati napisz mi cene na PW. OEM Enkei z ITR '16 powinno wejsc ?
zacisk to brembo 4 tłoczek, tarcza 305mm.
niestety nie włazi zacisk pod moją felgę, a felg zmieniać mi się nie chce. pod felgę tylu oz f1, czy oz superturismo (ramiona na płask z rantem) powinno się zmieścić. jeśli ktoś zainteresowany to mogę zaciski odstąpić po uczciwej cenie. są w naprawde ładnym stanie.



Pati, a z wysokoscia jak wchodzilo ??
na średnice wchodzi w felgę. jedynie zacisk opiera się na ramionach (a w moich felgach ramiona idą dość płasko).
Jakie wymiary ma itrowe kolo?
Generalnie OZet f1 byl najblizszy idealu. Brakowalo jakies 3-5 mm. Ja bym pomodzil jeszcze z inna tarcza hamulcowa od jakiegos pickupa i bedzie malina. Pati nie poddawaj sie.
dotarły inne zaciski. tylko dwa tłoczki, ale dadzą radę
doszło troche gratów do swapa. oraz nabyłem sobie zapasowe koła:

beda na trackdays.

se update zrobilem
doszło troche gratów do swapa.


ta, powiedziałbyś wreszcie do jakiego swapa to byłoby milej
aaa.. zapomnialem. do dwulitrówki
B20 z głową od B18
F20B
jaki rozmiar felusków?
jaki rozmiar felusków?



13" - zeby nie zamulac .
Pati wez to sprzedaj
super sa te kola. mialem je jakis czas ale sprzedalem i teraz zaluje bylby wlasnie na pojezdzawki
Setup zaktualizowany na 1szej stronie.
Fotki będą jak umyje w końcu samochód.
Z tyłu masz większe tarcze niż z przodu
Przecież czysty jest
Setup zaktualizowany na 1szej stronie.
Fotki będą jak umyje w końcu samochód.



Auto już umyte ?
Caly czas brudne
Dobra. To ja postawie ultimatum. Albo pati wrzucisz jakies normalne zdjęcie albo wrzucę to brzydkie co ja zrobiłem
zawsze mozna tez zamknac watek, za same kiepawe zdjecia z netu i przeslizgiwanie sie po temacie

a ze jest brudny, to inna sprawa.. ja nie pamietam, zebym kiedys widzial ten samochod w stanie czystym
Tak, auto jest cały czas zalepione mułem i sadzą
Ten projekt idzie mega powoli ale za To z jakim efektem i przedewszystkim gustem.
nooooo.. zrobiony zawias i hamulce, a do tego niewyczyszczona od dnia zakupu wykladzina

oraz dawno nieaktualne zdjecie kolektora do k20
ale jezdzi...
Dalej kupa ale teraz przynajmniej czysta

za mala felga z tylu!!!
za mala felga z tylu!!!

bo to 13" jest

jakas taka wystraszona ta hondka, cos gały wybałuszyła mocno. od razu na myśl przyszedł mi ten filmik

http://www.youtube.com/watch?v=14alLh3LglQ

To na pewno jest TEN samochód?

To na pewno jest TEN samochód?




Napewno , bardzo ladnie wyglada Pati, taka troche siostra mojej .
spodziewałem się dobrego efektu, ale to co widze jest wypas!
zeby sie kapnac ze sa rozne fele trza sie przypatrzec, ogolnie podaje, fajny ciemny sleeper, czarny 6gen zglebiony wyglada naprawde na niskie auto
jestem na tak
Pati, jest ku...sko dobrze
dobrej fotki brakuje
Ze smakiem i zadziorem, jestem na tak
dobrej fotki brakuje

i wiekszego kola z tylu

tak wiem, nudny jestem, ale tak mnie to boli, ze ojezuuuu
to se plaster przyklej. albo do lekarza ić.
tak. jesteś nudny.
sie nie denerwuj sie

masz jakas jazde z tymi felgami, obydwa komplety w roznych rozmiarach
zebys sie mial powod do niespania po nocach i nabijania postów
Pati nie obrazi się ale dla mnie ten civic jest za ponury , za to lakier wygląda świeżo
za to lakier wygląda świeżo



Gooffy pol dnia wczoraj myl i czyscil zeby uzyskac tak dobry efekt
Pati nie obrazi się ale dla mnie ten civic jest za ponury , za to lakier wygląda świeżo



ee pitolisz
ja na ten przykład nie pomalowałbym drugi raz auta w krzykliwy kolor .

dla mnie jest idealnie prostota jest najładniejsza
dobrze się prezentuje i nie mo co grzebać z lakierem
Lampiony mistrz!!! Hanka z tymi bizenonami wygląda jakoś tak młodziej!
masz jakas jazde z tymi felgami, obydwa komplety w roznych rozmiarach

maserati może to Pati'emu zabronią?

takich wynalazkow znalazloby sie pewnie wiecej. wedlug mnie to najwieksza stylistyczna wpadka w tym samochodzie. "prawie nie widac".. jak to bylo w pewnej serii reklam? prawie robi wielka roznice

no i juz. nie bede wiecej kwekal
a to na serio nie jest chwilową sytuacją? co taki zabieg ma na celu? chyba tylko podnieść stan zamieszania w temacie, co?
Nie, to nie chwilowa sytuacja. Niejako wzoruje sie na setupie kołowym Spoona.
Widziałem swego czasu na jutubie jakiś top setup EG jak zapie..lało po Laguna Seca. I też miał z tyłu 15, a z przodu 16. Jak widać czemuś to służy (zapobieganie zbytniej nadsterowności w łukach przy odelżonej dupie?), pewnikiem działa i nie jest to nic nadzwyczajnie dziwnego.
na winklach po drodze do marketu/pracy na pewno sprawuje sie doskonale
2 sek szybciej w maku. moga to byc to te sekundy ze zamowie hamburgiera przed tobą
ja mam taki wypas torowy setup zawieszenia i stabilizatorow, ze zapomnij o zamawianiu maka przede mna ahhahahahaha

swoja droga tez idealnie na ulice
za nim markos wsadzisz turbo to ja i tak bede pierwszy pod makiem

jak wyjade lol
to ja jade do burger kinga. tloku nie bedzie
jak już wy odpalicie Wasze sztrucle to Michał będzie zapierd... między samochodami w korku swojom niebieskom strzauom
A i żarcie mniej się przejadło.... Łotever. Chyba jeszcze tego nie pisałem Pati - ładny Civic wyszedł z tego gówno. Z tymi różnymi felgami bardzo mnie sie podoba chyba jako jedynemu zresztą
mi tez sie podoba wiec sa 2 osoby
ma swój urok, czyli będzie 2 i pół
zarosło pajęczyną więc odkurzę:
Benson
ale co benson?
długi ty sam jesteś benson Przecie to głowa brzydka
łoo fajnie fajnie ale czemu tylko jedna?
test fitting.
wiecej mocy po jednej stronie, zeby lepiej ciagnal jednym kolem
ale co benson?


od tego sie zaczyna a na tym konczy
moglbys jakos jasniej?
no ze niby zaczyna sie od czegos co Długi myslal ze to Benson ale to nie Benson, i uważa że na Bensonie sie skonczy. ale sie nie skonczy.
mysle, ze tylko dlugi wiedzial co ma na mysli, a reszta jak zwykle nie zrozumiala, bo tok myslenia autora byl zbyt skomplikowany, takze nie badz taki pewien, ze to o co chodzilo
nie no ja wiedzialem ze to nie jest benson tylko polerka gniazd, to bardziej bylo pytanie czy benson bedzie, i pozniej napisalem ze od polerki sie zaczyna a konczy sie na bensonie ale Pati napisal ze nie i juz wiem ze nie ebdzie lub ze narazie nei bedzie ale jak wiadomo wszystko zmienia sie z dnia na dzien
czym to robiles? wiertarka z kamykiem czy scierak?
pastą tempo
nie no ja wiedzialem ze to nie jest benson tylko polerka gniazd, to bardziej bylo pytanie czy benson bedzie, i pozniej napisalem ze od polerki sie zaczyna a konczy sie na bensonie ale Pati napisal ze nie i juz wiem ze nie ebdzie lub ze narazie nei bedzie ale jak wiadomo wszystko zmienia sie z dnia na dzien



jezu musialem 3 razy czytac
polerka gniazd

uuu.. to chyba jednak nie wiesz co tam bylo grane
no ze niby zaczyna sie od czegos co Długi myslal ze to Benson ale to nie Benson, i uważa że na Bensonie sie skonczy. ale sie nie skonczy.




Kto to jest Benson? Chodzi o George'a Bensona i jego trio?
prosze:

zaspawana komora spalania = zmniejszona pojemnosc komory spalania = podwyzszony stopien sprezania i przy okazji wieksza odpornosc na spalanie stukowe


benson, nic Ci nie dalo do myslenia co...?
czym to robiles papierem sciernym czy kamieniem na wiertarce..tez nic Ci nie dalo do myslenia..??
poza tym Pati nie wrzucalby polerki na forum
aczkolwiek uswiadomiles mnie strasznie juz nie czuje sie jak dziewica
dziekuje
Długi - wiem, ze jest piątek, prawie 16ta i jestes prawie po pracy, ale zmus się ten ostatni raz dzis i napisz to po polsku.
od lat pracuje z debilami i czasem rozumiem co chcą przekazać, ale ni hu hu. nie wiem co mowisz.
benson, nic Ci nie dalo do myslenia co...?

nie
jej widzialem ze jest grubcio, dlatego spytalem czy benson bedzie, pozniej zaczeliscie sie czepiac
spoko, wyluzj sie dlugi, jestes po prostu definicja czlowieka nieogarnietego i juz sie do tego przyzwyczailismy hehehehe
..fakt masz racje..
Przez kogo i na jaki wzór było robione to pomniejszenie komory? CNC?
widziales w pl kogos kto to robi cnc?
jesse james style...
widziales w pl kogos kto to robi cnc?


no wlasnie nie i dlatego się dziwie, że się ludzie za to zabierają. Mod kształtu komory spalania to jest na prawdę potężne wyzwanie. Większość podejść w różnych autach ( bynajmniej wszystkich, o ktorych słyszałem ) kończyły się dzikim stukiem i wyrzuceniem głowicy na śmieci. A niestety inaczej niż empirycznie tego nie sprawdzisz.
wiem. oglądałem projekty m.in. Endyna, jakie dobierają kształty. osoba która to robi wie co robi. liczę na dobre efekty.
Rozumiem, ze to w celu podbica kompresji ??

Tloki zostaja seryjne, nic z nimi nie bedziesz robic ??
z tego co wiem dół pozostaje jak najbardziej oem
Tłoki teraz odprężające bedzie trzeba kupić bo na seryjnych ze 16:1 wyjdzie
prosze:

zaspawana komora spalania = zmniejszona pojemnosc komory spalania = podwyzszony stopien sprezania i przy okazji wieksza odpornosc na spalanie stukowe


Obrazek



Nie to zebym sie czepial ale pozniej sie mlodziez naczyta i beda powtarzac takie glupoty. powiedz od kiedy to wiekszy stopien sprezania rowny jest wyzszaj odpornosci na spalanie stukowe?
nie wiem gdzie to przeczytales, ale ja tego nie napisalem. napisalem, ze specyficzne zmniejszenie komory spalania powoduje zwiekszenie odpornosci na spalanie stukowe. nie napisalem, ze powoduje to zwiekszony stopien sprezania. tak wiec glupoty to ewentualnie mozna powtarzac po tobie, ale nie po mnie

Aaaa to przepraszam, widocznie zacytowalem kogos innego... Ale moze popraw ta swoja wypowiedz zeby bylo jasno i klarownie
zacytowales mnie, wszystko sie zgadza. z mojej wypowiedzi nie wynika, ze zwiekszenie stopnia sprezania zwieksza odpornosc na stukanie. wynika z niej, ze zmniejszenie komory spalania moze na to wplynac.

"i" ≠ "="
100% street legal ... bez najmniejszych problemów
dzis zaszalalem i nabyłem gałeczkę Mugena. choć miałem kupić ARC.... no ale trudno sie mowi.
tą co podobno do 6gen nie pasuje?
a nie pasuje?
zajebisty apdejt, jak zwykle mnostwo dobrych zdjec i worek konkretow
ta co pokazał to na pewno do niczego nie pasuje
no taka no:
z fit'a
dam 10zl, a niech strace, ze dlugo jej nie bedziesz mial

ps
markos nie badz zazdrosny o update, badz mezczyzna, daj sie tez innym pobawic, nie twoje zabawki

wiem, że tak ją opisują. inne gałki nie są opisywane jako 'except 09+ fit'. zreszta to chyba ostatnie auto ze skrzynią 5tką.
honda cr-z ma byc z 5 biegowa skrzynią
a więc: gałka pasuje. jest zajebista. read my lips: za je bi sta.

oraz jest niedobrze - przeszedł mi przez głowe pomysł kupowania pokrywy zaworów Mugena...
eee, te produkowane w Chinach są taniusie i można je mieć we wszytskich kolorach tęczy
przeszedł mi przez głowe pomysł kupowania pokrywy zaworów Mugena...


tylko obowiązkowo musi być w żółtym kolorze
oraz jest niedobrze - przeszedł mi przez głowe pomysł kupowania pokrywy zaworów Mugena

powiedzialbym, ze jest wrecz fatalnie, bo nie dosc, ze nie bedzie jechalo, to bedzie mialo pokrywe mugena! wez moze kup jakies turbo, a nie galke? oraz kiedy beda jakies zdjecia nie z internetu?
fatalnie, to byc skonczonym idiota robiac zdjecia jakies galki zmiany biegow
Fatalnie to pisać idiotyczne posty.
fatalnie, to byc skonczonym idiota

dobrze, ze masz ta swiadomosc. szkoda, ze nie powstrzymuje cie ona od pisania

[ Dodano: 2009-07-22, 21:27 ]
wiecej fotek!
ona jest chyba duza co?
jest. i dzieki temu ZA JE BIS CIE lezy w reku, jakies 8939617683753x lepiej niz skunks.
bo skunks jest mały
ano..

niestety pati zabronil mi kupowac taka sama
to kup momo ja mam taka tzn. to jest Adasia tez super lezy w lapie jest mega wygodna moze nie wyglada super ale spelnia swoje zadanie w 100%
ale ja juz mam fajnom galkie..
to idz wypoleruj
ale ja juz mam fajnom galkie..



anodowaną?
dorośnijcie
anodowaną?

stali sie nie anoduje.. poza tym powinienes powiedziec "anodyzowana"
powiedziec

napisać anodyzowanie, anodyzacja, anodowanie, utlenianie, eloksalowanie
nie chce przez to przechodzic jeszcze raz.. powiedz "anodyzowanie" przy kims kto sie tym zajmuje, to spytaja co to jest
stali sie nie anoduje..



stosuje się głównie w stosunku do aluminium i jego stopów, ale może być także stosowane do niektórych odmian stali, tytanu i stopów magnezu.

wikipedia

[ Dodano: 2009-07-23, 01:53 ]
you win.

a teraz zadzwon do jakiejs anodowni i spytaj czy anodowali (lub anodozyzowywali) kiedys cos ze stali.

a teraz zadzwon do jakiejs anodowni i spytaj czy anodowali kiedys cos ze stali.



też nie mam co robić tylko po anodowniach dzwonić ... mam ciekawsze zajęcia

daj już spokój bo złoże donos na Pudelku
pod krakowem anodowydzuja jakis konkretny stop stali, fakt jest to nie tanie ale jest!

mungen jest fajny
Dawno nie było apdejtu więc coś tam wrzuce.
Jak na razie zegary są w opakowaniu zastepczym.


foty słabe bo i aparat już wiekowy. plus muszę sobie centralkę ogarnąć. i zegarki jeszcze jakieś.
klamoty do przekładki są wszystkie więc we czwartek się zacznie.
kolorystyka zegarów jak w sl65amg.
oooo, updejt i zdjęcia nie "z interneta"
no właśnie znam kogoś kto zna kogoś kto mówił, że Defi to najlepiej do wydechu podłaczyć
bezpośrednio zczytuje obroty z ilości spalin
ale przy 98 z tesco przekłamuje
na tesco leje tylko 95 pół na pół z gazem
Obrotek pasuje jak ulał ale kolor jakiś mieszany.

Kolektor mi na Kserię wygląda. Coś tu kombinujesz??
Pati zawsze mial rozmach. Nawet jak zegary leża na podłodze to i tak muszą być zatankowane do pełna
fajne te defi a do ilu bedą sie kręcic ?
do odcięcia, ale tylko na zimnym.
do 11k, tylko wtedy laski piszczo

extra obrotek!

clean tranny fo lyfe
ładnie ładnie!
Jak się widzi coś takiego to tylko jedna reakcja jest na miejscu....
kiedy turbo?

clean tranny fo lyfe



oj zdecydowanie:)
clean tranny fo lyfe



No bardzo ładnie!!! Kiedy planowany wyjazd???
Czysta skrzynia robi największą robotę
Przestańcie już z tą czystością - auto ma zapie*&alać!

poka wydecha no chyba, że czekasz aż kilka storn dojdzie hehehe
Przestańcie już z tą czystością - auto ma zapie*&alać!


Nie zaszkodzi jeśli będzie do tego jeszcze dobrze wyglądać
No jestem ciekaw co wypluje seryjny dół. Chyba, że on jest seryjny tak "jak zwykle"
nie nie. seria. jak reszta.
glowica tez seria
heh, dokladnie to mialem na mysli
dolot i wydech tez seria. fakju.
a silnik to D14...
Mój ty ulubiony wulkanizatorze, przecież widać, że to D14
no to czuje mocną 220 konną serie
seryjna miska
i jeszcze seryjne elementy do zawieszenia plus apgrejd zegarów:
co tam chowasz pod wskaźnikami?
OBX?
asr bedzie szedł do skanowania i za jakis czas beda kopie na sprzedaz.
jak zawsze w Patiego temacie panuje minimalizm
Samochód już w domku. Słodziutko.
Podziękowania za SSG za dobrą robotę!
to jest fał tek?
fajny jest ten comptech, mógłbyś hamować auto z nim i bez żeby zobaczyć przyrost tylko z samego dolotu.
sporo dłubania żeby go wymontować.
chętnie oglądne przy okazji jakiegoś mini spota
nieee, to jest jakis wkret, bankowo nie wyjechal, za krotko to trwalo
Tak, jakby to nie było auto Patiego
Poza tym skąd mamy wiedzieć, że to jego auto i jego fruty skoro od początku powstania tematu nie było ani jednego zdjęcia projektu?
dobra. potwierdzam. to jego auto. a przynajmniej mial dzisiaj do niego kluczyki i lansowal sie w podpracowym garazu
tak jakos wyjszlo na zimowym felungu.. imo calkiem przasny ten pazdzioch



aha.. tak.. na zime tez ma rozne rozmiary felg z przodu i z tylu
całkiem niezle ale na brązowych felgach o niebo lepiej
Co to za felunek na tym zdjęciu?
jakies ZO widac na ramieniu, nie wiem co to..
ZarazOpchnie
sorry, nie powiększyłem sobie fotki



Mega! Super wyglada. Jeden z najladniejszych Civicow tutaj.
true true, robi łał.
od dupy strony w sumie tez jest calkiem znosnie z tym ssgarazowym twinloopem
zrób markos jakies fotki bo na patiego nie ma co liczyc
jak kierownik pracuje w poniedzialek, to sie cos ogarnie, w weekend do roboty jezdzic nie bede, bo mi sie nie chce
kierownik ma weekend wolny i pracuje w poniedziałek. W sobotę pierwsze strojenie żeby ze spokojem dotrzeć. Potem można jakieś pierwsze amator foty cyknąć.
Bardzo miło że się podoba.
z tymi felgami też wygląda kozak !!
Co to za felunek na tym zdjęciu?




To OZ "CHRONO". Mało tego już zostało więc ciężko coś wyrwać.

Miałem kiedyś te koła i mogę powiedzieć jedno...mega mocne!

Fajnie się prezenci
W sobotę pierwsze strojenie żeby ze spokojem dotrzeć.


START: Godzina: 14:00 Dzień: 21.11.2009
W sobotę pierwsze strojenie żeby ze spokojem dotrzeć.


ale po co docierać serię? ....
swietnie wyglada na tych felgach . jakie parametry chcialbys uzyskac po strojeniu ?
do ile takie b20 mozna smialo krecic ?
to jest c4 z innym walem?
sam napisales, ze to b20, a potem pytasz czy to c4 z innym walem?
Bo na pierwszej stronie jest B20C4
no.. czyli blok b20 i glowa c4..
Dobrze wiedzieć, ale można to było też odebrać jako B18c4 rozwiercone do dwóch litrów.
nie baudzo... no ale niech bedzie.
b20c4 to dobre okreslenie dla tego silnika.
Nastąpiło sprawne strojenie przez RYSia i spokojnie moge sie przekulac az pierscienie sie dotrą. Szału nie ma, ale jedzie
Szału nie ma

Jak nie jak tak... skoro chcieli Cie juz spisać
Pati, +/- w ile celujesz? nie jestem specem od b20 (od innych w sumie tez nie...) stad jestem ciekaw czego mozna sie spodziewac po takim zestawie?
celuje w duzo momentu i bezawaryjny silnik
hehehe dobra odpowiedz tego Ci zycze!
do ilu ma sie krecic?
1500 na wolnych, a odcinka 9600. takie walki nieseryjne troche i trzeba wszystko wyzej

UKŁAD NAPĘDOWY: S9B, Spoon, Exedy St3



Masz szperę spoona? nie chce mi się wertować 26 stron tematu, a ciekaw jestem jak wygląda i czy ją jakoś ustawiałeś jeśli to chodzi o szperę spoona?
Nie sądzę aby chodziło o szperę skoro S9B ma ją seryjnie



To nie jest powód, który wyklucza szperę Spoona
lekkie koło spoona
celuje w duzo momentu i bezawaryjny silnik



Witaj w klubie.
Choc momentu bedziesz mial na pewno wiecej.
dobra, to kolejny pikczur, na ktorym nieco lepiej widac kolo i heblunek:



ta, ten fiaton w tle tez fajny..
1500 na wolnych, a odcinka 9600. takie walki nieseryjne troche i trzeba wszystko wyzej



i wszystko ma byc bezawaryjnie?

wiec jak z tymi obrotami??
moze niech odpisze wlasciciel jak moze oczywiscie
fak no, zapewne bedzie sie krecic jak seryjne b20, bo to jest seryjne b20, tylko z inna glowica..
fak no, zapewne bedzie sie krecic jak seryjne b20, bo to jest seryjne b20, tylko z inna glowica..



mistrzu mozesz wkoncu napisac ile bo nie wiem ile kreci sie seryjne b20 i niece mi sie szukac.
tez nie wiem i tez nie chce mi sie szukac.
pięknie- na pierwszej stronie w planie modów hamulców jest 300mm na przodzie, rozumiem że już zrealizowane
z zewnątrz chciałbym tylko by się bardziej błyszczał i będzie mistrz

czekamy na kreski
Seryjne B20 kręci się do 6800obr...Tutaj bardziej obstawiam 7000-7200
a to jakąś kasę się stawia?
no, u Rysia
Dobrze wygląda! Jakieś skrzydło w planach?
Auto jest przekozak. Bardzo byłem ciekaw tego projektu po 5 genie turbo. Wg mnie jest to mistrzostwo świata, absolutnie nie ma fajniejszego projektu 6 gena u nas. Graty takie jak powinny być wszystko idealnie pasuje ze stylem, nie ma tego przepychu niepotrzebnego jak i nie ma minimalizmu. Patrzysz i klasa sama w sobie.

Pati wkurza mnie tylko to że tak mało fotek jest tego auta. Ja je obserwuje wyrywczo, jakieś jedno foto tam zobacze, kilka razy widziałem przelotnie to auto w garażu, czy też na powietrzu. Daj więcej fotek ....
a to jakąś kasę się stawia?



Stawia się jak szybko wybuchnie

Życzę długiej i bez awaryjnej jazdy...Z tego co jest napisane wychodzi iż na seryjny dół B20 założyłeś obrobioną głowicę C4...Jestem Ciekaw jakie to da efekty w postaci Km i Nm

Jeśli płytkowa to ogólnie ilościa oraz kolejnością ułożenia płytek z zestawu, całość musi być opisana przez producenta, jak np w Kaaz'ie. Pytanie tylko czy producent w ogóle takie rozwiązanie przewidział.

EOT
spoon nie robi helikalnych. P.S. fajna fura Pati
Jedyne co mi nie podchodzi to różnica rozmiaru kół przód vs tył - poza tym jest miętowo - czekam na wykresik
Pati ma własny lot na temat rozmiaru felg
Pati wkurza mnie tylko to że tak mało fotek jest tego auta. Ja je obserwuje wyrywczo, jakieś jedno foto tam zobacze, kilka razy widziałem przelotnie to auto w garażu, czy też na powietrzu. Daj więcej fotek ....


i kto to mówi... ten, co o swoim temacie na tym forum już zapomniał

Samochód jest świetny i dopracowany w hmmm każdym/prawie każdym szczególe? nie wiem czy są jeszcze jakiekolwiek plany, stąd moje pytanie
Mam nadzieje, że będę mógł dzisiaj podotykać na spocie
plany są żeby dotrzeć, wystroić, jeździć.
Mechanicznie praktycznie fajrant. Może jakieś małe rzeczy się zmieni.
Bardzo fajny projekt. Gratuluję
Klasa!

ps. zmien ramki pod tablice..
daje rade furacz
Mam nadzieje, że będę mógł dzisiaj podotykać na spocie


udało się, całkiem przyjemny w dotyku
Przyjemnie!
daj jakis update ukladu hamulcowego bo nie wiadomo z czego ten zacisk
Jak dla mnie samochód zrobiony zajebiście w każdym calu bez zbędnych pierdół.

Ps. Popieram prośbe Gaeba
o. tego foto brakowalo

hamulec jest OEM Honda.
Precyzyjniej prosimy........
dziadu jeden wiadomo przecież, że nie z logana
z Logana mam amortyzatory
marudy. to samo mam u siebie.
nie wciskaj ciemnoty. nie masz.
jeszcze.
Ekhm. Fajnie, że jeździ już. Docieraj parchadło i na hamownie!
Spokojnie... Spokojnie

Juz całkiem niedługo
Zacisk Legend/NSX?
Z tego co wiem, to chyba największe tarcze z Hondy to właśnie NSX, ewentualnie Acura RL mają. BTW, zacisk z RL to 4 tłoczki, warto pomyśleć.
a co to za felga? ktora bedzie docelowo? bo mi oz nie pasuje..ale to moje zdanie..
a co do projektu jest mega przemyslany, ogolnie zajebiscie sie prezentuje
NSX ma zupełnie inny zacisk (chociażby ma wytłocozne NSX), więc pewnie jakiś Legend... byłby miło, jakby Pati rozwiał wszelkie wątpliwości i zrobił apdejta.
ojapierdole, kojarzenie faktow nie jest wasza najmocniejsza strona 7 listopad, moj watek...
tarcze wygaldaja na 300mm, wiec zaciski z ctr'a labo atr'a
zgadujcie dalej, odpowiedz juz dawno padla
juz wiesz dlaczego co chwile ludzie pytaja o 'jak zrobic swapa z X na Y', czytaja odpowiedz a dwa dni pozniej pytaja o to samo...
ok wszystko pięknie, ale to jest temat Patiego, więc żeby uzyskac na coś odp. nie powinienem/powinniśmy zaglądać do Twojego tematu Michale... nie rozumiem w czym leży problem, żeby zrobić update na pierwszej stronie i rozwiać wszelkie wątpliwości.




ps. tak, tak, pewnie taki sam problem jak luknąć w temat Markosa z dnia ...
NSX ma zupełnie inny zacisk (chociażby ma wytłocozne NSX)

nie do konca, glowna roznica to "radiator" w postaci zeberek i napis nsx
marcin_gcw, bo markosa auto to największa kosa i jest najbardziej elo a wszystkie inne to w ogóle nie ma sensu pokazywać
przyznaj - siedziałeś nad tym dość długo i był to tylko twój pomysł?
wbrew niektórym przepowiedniom, po przepięciu fałdy zawory z tłokami się NIE spotykają.
long live the king.


Dotarłeś? W weekend stroisz?
chyba już po Czekamy z niecierpliwością na kreski.
Czekamy z niecierpliwością na kreski.



To kiedy sypiemy i gdzie ?
olo, kiedy ostatnim razem napisales cos, co ma jakis sens i zwiazek z trescia watku?
olo, kiedy ostatnim razem napisales cos, co ma jakis sens i zwiazek z trescia watku?


dzisiaj o 1:43
chyba już po Czekamy z niecierpliwością na kreski.



Juz? To ile trwalo docieranie? Pati zrobil 200km czy zawzial sie i jezdzil przez 2 noce?
serio, ta fura to widmo jakieś, widziałem podobne fotki na amerykanskich forach
tak, dotarta i częściowo wystrojona. potrzebna jeszcze hamownia żeby strzelić ładny wyres i zapłony dostroić.
Pati zrobil 200km czy zawzial sie i jezdzil przez 2 noce?

~600? mial wolne, bo go tu w robocie nie widzialem
na amerykańskich forach widziałem same brzydsze
na amerykanskich forach civiki maja z przodu taki sam rozmiar felg jak z tylu, wiec sa ladniejsze
Pati, ja w sobote bede na hamowni na strojeniu.
Nie powinno byc chyba problemu zeby Twoje auto zmierzyc przy okazji.
sprzedaj te felgi chociaż z tysiac wycofaj
Można wiedzieć czym właściciel kierował się dobierając tak felgi? Coś to ma dać?
nie liczyłbym na wyczerpującą odpowiedź
fejm na dzielnicy...
Można wiedzieć czym właściciel kierował się dobierając tak felgi? Coś to ma dać?



Już gdzieś wcześniej było o tym pisane.
http://passwordjdm.pl/vie...r=asc&start=240
Można wiedzieć czym właściciel kierował się dobierając tak felgi? Coś to ma dać?




Z tyłu większa fela (i szersza opona) nie jest potrzebna, większe koło z przodu jest wypadkową montażu dużych tarcz hamulcowych

P.S. You can't go wrong with Ichishima San
Pati, mnie ciekawi jak twinloop dźwięczy
i spodziewasz sie filmiku? w watku, w ktorym polowa zdjec jest z netu?
Pati, mnie ciekawi jak twinloop dźwięczy

do złej osoby zadałeś to pytanie, trzeba było napisać, !markos cichy ten tłumik? po góra 5h miałbyś nagrany filmik
true, true
olo, kiedy ostatnim razem napisales cos, co ma jakis sens i zwiazek z trescia watku?



Nie wiem, nie pamiętam szczerze mówiąc... Aczkolwiek Ty w tym momencie również napisałeś post nie na temat

Serdecznie pozdrawiam
i spodziewasz sie filmiku? w watku, w ktorym polowa zdjec jest z netu?


problemy z panewkami ogarniete?
we właściwym temacie piszesz?
i tak cala prawda wyjdzie predzej czy pózniej
tania zagrywka
to ciekawe..
i tak cala prawda wyjdzie predzej czy pózniej



To może bez Twojej pomocy i syfienia w temacie, OK?
pierwsze przymiarki do fotosesji:

a to jeszcze nie efekt koncowy:
powoli zaczynam się przyzwyczajać do tych przednich lamp
mi sie lampy podobaja navet bardzo i nic tylko czekac na reszte fotek !!!!
Wiecej fotek bedzie w GT
Wiecej fotek bedzie w GT


prasowy lans
Wiecej fotek bedzie w GT



kiedy?
dobra, dobra niech brzydal ze zdjęcia daje więcej fotek
auto fajne, ale nie wiedziałem że L'ką można takie chu**we foto strzelić
dobra, dobra niech brzydal ze zdjęcia daje więcej fotek

nie daje, bo najpierw beda w gt.
nie daje, bo najpierw beda w gt.


to ch*jowka - Pati dajesz na forum
ciezko zrozumiec, ze najpierw musza zostac opublikowane w gt..?
!markos, not at all - jego prawo
Nie jego prawo.
Jeśli jakiekolwiek foto z sesji które wykonał Mitoor będzie umieszczone w necie - nici z publikacji prasowej.
Zdjęcia które są wcześniej, są mojego autorstwa, nie będą publikowane w prasie.
Są "z robienia sesji" a nie "z sesji do GT". Taka jest różnica.
Jeśli to nie tajemnica, co było robione z dołem silnika? Został seryjny z B20 ze śrubami ARP czy są jakieś korby i tłoki insze ?
auto fajne, ale nie wiedziałem że L'ką można takie chu**we foto strzelić

pewnie lepsze byś zrobił podwodna jednorazówka co? skad wiesz, ze foto było robione L'ką?
projek pomyślany prawie od początku do końca gratulacje oby takich więcej i zobaczenia na jakimś track day'sie oby?
poglądowe kreski:
liczyłeś na wiecej? mniej?

a ten spadek mocy przy 2300 bedzie wyelimnowany?

Fajny niuton i pewnie na mieście elastycznie sie jezdzi, prawie jak jakies tdi
dobre kreski nie sa złe

dlaczego tak skacze na poczatku?
dlaczego tak skacze na poczatku?



bo pomiar jest robiony na 4 biegu ?

Fajny moment
słaby ten moment, jedno b18 miało tyle samo


poglądowe kreski czyli? cos jeszcze zmieniac planujesz? 200Nm musi juz dawać sporo przyjemnosci
ładnie sie to musi odpychać od 4,500 obr
byla awaria aparatu zaplonowego i Maciek nie wystroił mapy zaplonu. moment chętnie reaguje na zmiany kąta zapłonu.
podziękowania dla Maćka za udostępnienie aparatu zapłonowego!

odnosnie wrazen z jazdy - spokojnie mozna sie kulac w przedziale 2500-4000. dalej serio nie ma potrzeby kręcić
spokojnie mozna sie kulac w przedziale 2500-4000. dalej serio nie ma potrzeby kręcić

czyli odcinke ustawiasz na 4500obr?
bedziesz chciaz to wyzej krecic??
wyzej niz ile? niż 7500?
tak czy jest mozliwosc zakrecenia go wyzej czy juz dol na to nie pozwawa?
dalej serio nie ma potrzeby kręcić


pati, lekko zmodzony tdi ma w tym przedziale nawet pod 400 - think about it

a ile ma takie tdi przy 6000?
Może bym z 300 dalej zakręcił bo moc cały czas rośnie, ale moment się nie trzyma. Może jakby wałki były z itra...
jaki tutaj jest teraz stopień sprężania?
a z 10.4:1
po co kręcić ? , żeby przekręcić ?
skoro można sie cieszyć bezawaryjna jazda i bardzo fajnym wykresem to chyba nie warto wprawiać w większe drgania juz poskładanego silnika dla tych 300-400-500 obr...

ale pewnie sie mylę
a z 10.4:1



łoo panie to jeszcze jest co robić bez kręcenia
Strojący na to nie pozwala

tak, to jego globalny problem, ze tak powiem za duze doladowanie, za wysokie obroty, nie zrobie wiecej, bo sie popsuje
tak, to jego globalny problem, ze tak powiem za duze doladowanie, za wysokie obroty, nie zrobie wiecej, bo sie popsuje


taki wirtualny redline - wszystkiego

Już dobrze Maćku, nie denerwuj się
mysle ze jakby zapodać regulowane kółka i cośtam nimi pogmerać, troche by poprawiły się kreski.
jak revlimit byl 7000, moc max byla 6900, podnieslismy na 7200, moc max byla 7100, poszlo na 7500, moc max 7400. stąd wniosek że kręcąc wyżej by było więcej mocy. ja także podchodzę dość ostrożnie do tego bloku i nie mam chęci go przekręcać, zostaje 7500. starczy. najwyzej sie coś skrzynią podłubie. silnik miał być na maksa seryjny i chyba się udało.
Może bym z 300 dalej zakręcił bo moc cały czas rośnie

czy nie miało być jak najbardziej bezawaryjnie? zostaw jak jest, jest bardzo dobrze
fajny przebieg momentu. Krótka skrzynia w jeździe miejskiej da dużo frajdy, ale do zabawy? Przydało by się do niej wyżej kręcić.
jak skracasz skrzynie w d, to tez musisz krecic wyzej, bo inaczej ten mod nie dziala? hmmm, ciekawe.
nigdzie tak nie napisałem. Nie wiem o czym i skąd klikasz.
nigdzie tak nie napisałem.


stwierdziłeś, że "krótka" skrzynia i niski revlimit nie nadaje się do zabawy. Uzasadnij dlaczego.
nie że nie nadaje, ale jest na minus. Masz mniejszy zakres obrotów więc musisz często zmieniać biegi co daje straty czasowe i jest męczące.

[ Dodano: 2010-01-16, 22:57 ]
Masz mniejszy zakres obrotów więc musisz często zmieniać biegi


a z dłuższą skrzynią masz zwiększony czas na dojście do tych samych prędkości. Kwestia indywidualna. Pamiętaj, że nie każdy podąża za 'trendem' napierania po track-day'ach i nie zabraknie mu akurat 500obr na dojście do nawrotu bez zmiany biegu czy innych temu typu podobnych..
Moim zdaniem tak skrzynia pasuje tutaj idealnie ponieważ przy takim odcięciu da się na niej osiągnąć 100km/h na 2biegu co w przypadku Y21 jest nie możliwe...Tak naprawdę S9B przy 7500obr osiąga podobne prędkości jak Y21 przy 8200obr...
akurat na trackdaych nie jeździ się tylko w przedziale 5000-odcięcie
Moim zdaniem tak skrzynia pasuje tutaj idealnie


ale jaka ?

Jak dla mnie bomba. Mądrze zrobione auto, z seryjnym nie grzebanym dolem, "ustawialnym" zawiasem, momentem który spokojnie wystarczy do przemieszczania sie po miescie/wyprzedzania, dobrym hamulcem i klimatyzacja . Dyskretne z zewnatrz.

Jedynej rzeczy jakiej mi brakuje w Bskrzyniach to 6go biegu, no przydalby sie. Szlag mnie trafia jak jade gdzies dalej, a ta durna y21 skrzynia tak wysoko trzyma obroty. Cos za cos

Masz mniejszy zakres obrotów więc musisz często zmieniać biegi

jak masz 2 takie same silniki, z takimi samymi skrzyniami, ale jeden kreci sie 7500, a drugi 8500, to czy nie wydaje ci sie, ze jedyne co sie zmieni, to predkosci na poszczegolnych biegach i obroty, przy ktorych bedziesz zmienial biegi i na jakie bedziesz wpadal po zmianie biegu? czy moze przy tym co kreci sie wyzej, bedziesz zmienial biegi w wiekszych odstepach czasowych, bo czasoprzestrzen zakrzywi sie po podniesieniu odcinki?

to wiele wyjasnia, dzieki.
no właśnie, można wypalić fajka między zmianami przełożeń, a przy krótkiej skrzyni i niskim odcięciu nawet bucha nie złapie.


Pati fajnie to wyszlo przy seryjnym dole.

odcnka tez jak najbardziej w dobrym miejscu wiecej bym nie dawal.
seryjna S9B ma następujące przełożenia:
1st - 3,230
2nd - 1,900
3rd - 1,360
4th - 1,034
5th - 0,848
Reverse - 3,000
FD - 4.266

jakby przejść na:
1st - 3,230
2nd - 2,105
3rd - 1,360
4th - 1,034
5th - 0,742
Reverse - 3,000
FD - 4.4
po zmianie biegu przy 7400 powinien spadać na 4500. a i w trasie da sie pojechać jak człowiek.
może do jedynki i dwójki dołóż trójkę z tej samej skrzyni ?
po zmianie biegu przy 7400 powinien spadać na 4500


chyba na 5500
seryjna S9B ma następujące przełożenia:
1st - 3,230
2nd - 1,900
3rd - 1,360
4th - 1,034
5th - 0,848
Reverse - 3,000
FD - 4.266

jakby przejść na:
1st - 3,230
2nd - 2,105
3rd - 1,360
4th - 1,034
5th - 0,742
Reverse - 3,000
FD - 4.4
po zmianie biegu przy 7400 powinien spadać na 4500. a i w trasie da sie pojechać jak człowiek.



No widzisz przy glownym 4,4 jest idealnie , akurat lezy u mnie takie .
Dobra robota
może do jedynki i dwójki dołóż trójkę z tej samej skrzyni ?



na razie teoretyzuje z kalkulatora przełożeń. dokladając jeszcze krótkie 3, zrobi sie duża dziura na 4ce.
nie wiem czy dobrze bedzie widać z wykresu:

jeszcze tego nie składam więc mam czas na przemyślenie.
łeee nie ma nawet 200ps tym sie jezdzic nie da











gratulacje wytrwalosci
od czwartku lans prasowy w ostatniej gazecie tuningowej...
sie zrobi jakies skany
Lans, lans i po lansie i nowa brynia?

hahaaa też go kiedyś widzialem
Właściciel się chyba nie obrazi




Pogratulować
Gratulacje artykułu i świetnego samochodu


Nawet patrzac na te skany, widac ze chlopaki napracowali sie nad lakierem. B.milo sie czytalo. Poprosimy wiecej zdjec, mysle ze moge pisac w l.mnogiej
Zaraz idę po "GT"
A jest plakat z tym autem?
plakaty z autem-nie-z-okladki raczej sie nie zdarzaja..

szkoda, ze tekst nie ten co mial byc

a tak poza tym to lans, ze ojapie*dole
też żałuję, że poszedł do druku nie ten tekst co miał być...
Bardzo ładne auto, fajna specyfikacja. Gratuluję.
Jaki miał być tekst? Bo wg. mnie jest dobrze.. to foto w tunelu podoba mnie sie
też żałuję, że poszedł do druku nie ten tekst co miał być

u mnie było dokładnie to samo, nie wiem po co oni dają tekst do autoryzacji skoro i tak później wklejają swój
foto w tunelu jest naprawde zachwycające
Gratulejszyn artykułu
Mitoor wykonał kawał dobrej roboty i to zdjęcie na wisłostradzie miażdży wszystko
zdjęcia bardzo profi ,z reszta sama fura takich wymaga gtauluje
fajny artykuł Gratuluje
też żałuję, że poszedł do druku nie ten tekst co miał być...


i to dali z błędem
Zacnie.. jest możliwość uzyskania fot w wersji elektronicznej i dużej rozdziałce?
gratuluję pracy nad autem, efektu koncowego i artykułu.
Jest konkretnie.
i to dali z błędem


Hamulce : przód: tarczowe
tył: bębnowe

ale to nie tak ważne, auto jest ważne , a tak na marginesie piękne wozidło
Dzięki wszystkim za pozytywne komentarze. Miło, że się podoba.

Ja mam tylko takie foty:









o fotki w innej rozdziałce należy męczyć Mitoora

Swoją drogą to jedne z lepszych zdjęć jakie widziałem w GT. Pod względem technicznym. Gdyby jeszcze zachciało się komuś je dobrze wydrukować to w ogóle by było zajebiście. Dla Mitoora wieeelkie gratulacje. A jakby jeszcze był teskt jaki miał być to w ogóle by był super...
Swoją drogą to jedne z lepszych zdjęć jakie widziałem w GT.

bo to chyba pierwsze fotki jakie były robione przez "zewnętrznego" fotografa. nie ma się co oszukiwać ale fotograf z GT jest trochę amatorem w tej kwestii.
the_havran napisał/a:
i to dali z błędem


Hamulce : przód: tarczowe
tył: bębnowe



mi chodziło raczej o słowo "frukty" ale newermajnd




Pati gratuluję prasowego lansu, ale przede wszystkim udanego projektu
przede wszystkim są fajne tła i ciekawe ujęcia. Nie ma zdjęć na tle śmietnika jak to miało miejsce kilka numerów wstecz. Gratki dla GT także za to że odważyli się dać zdjęcie na całą rozkładówkę, choć szkoda że jakość druku jest słaba.
Mitoor ma mnóstwo innych zdjęć, które miał obrobić i przesłać mi, ale sie pewnie lenił
fotograf z GT jest trochę amatorem w tej kwestii.



Jest ich kilku i podejżewam, że amatorami nie są. Co prawda wiele ich zdjęć mogłoby być lepszych jednak wydaje mi się, że gdyby do każdego zdjęcia każdego opisywanego auta co miesiąc mieli przywiązywać ogromną uwagę i dopracowywać każde zdjęcie do perfekcji to by się tylko tym zajmowali i pewnie by im czasu na to nie starczyło. Pomijam już czas jaki jest potrzebny do selekcji zdjęć i wybranie tych kilku z pośród około 100 z każdej sesji zdjęciowej. A gdzie wyjazdy w Polskę i trzepanie zdjęć na różnych moto imprezach itp? Trochę zrozumienia i dystansu panowie.
Tomak pochwal się lepiej nowym zakupem
Tomak pochwal się lepiej nowym zakupem



Obawiam się, że to nie ten wątek abym się chwalił nowym płynem hamulcowym
Na zdjęcia poświęciliśmy jeden dzien. Dość krótki. Wieczorem zdjęcia już były poselekcjonowane i wybrane. Nie były obrabiane - samo mięcho prosto z aparatu. Jak ktoś chce zrobić dobrą gazetę to sory - wymaga to troche wysiłku.
Jest ich kilku i podejżewam, że amatorami nie są

wystarczy jeden ale bardzo dobry, taki który wie co robić, co widać na przykładzie mitoora.
Trochę zrozumienia i dystansu panowie.

znaczy - mamy przyklasnac, ze sa nieprofesjonalni, bo ktos kazal im jechac na drugi koniec polski pyknac pare zdjec na jakiejs imprezie? pliz.. zdjecia w gt byly do tej pory slabe. te sesyjne, na bialym tle, do samochodow na okladke, nieczesto powalaja, sa po prostu nudne.

to tyle. cieszmy sie wiec, ze mitoor awansowal z forumowego pykacza do gazetki tjuningowej
Ja bym przecierpiał te zdjęcia gdyby choć treść była znośna a tu nie ma ani tego ani tego. Nie mówię o tym artykule ale ogólnie o całej tej gazecie.
Art zdominowany przez różne rozmiary kół , jest szansa na przeczytanie tego "drugiego" tekstu?
ja moge udostepnic za 2 dychy
ja moge udostępnić za 5 dych
to daje stówę
Nasuwa sie pytanie: skoro gazeta jest taka nieprofesjonalna, to po co w niej wystepowac? O ile pamietam, to przymusu nie ma.
to ja udostępnię za 19,99zł i przebijam nawet mobilizującego !markosa



a kto mógł przypuszczać, że tekst wsadzą swój zamiast zmieniony? po za tym jest lans i kropka
Dopiero wróciłem do domu i po drodzę kupiłem egzemlarz GT. Idealnie to wszystko wyszło Pati!!! Gratuluję świetnego auta!!! Jak patrzę na te zdjęcia to mam ochotę zrobić w swoim EK4 facelift na przedlift

PS. Jaki by ten artykuł nie był to lans jest!!!! Dziadek Pati będzie mógł kiedyś wnukom zaimponować !!!
"odchudzone prowadnice zaworowe" -- o co kaman? zawsze myslalem ze prowadnice sa wymieniane bo 1. sa zuzyte 2. wymagaja tego nowe zawory (np. zawory supertech'a pokryte azotanem ktory sie wyciera w zwyklych prowadnicach)

Gratuluje artykulu
No gratki auta i art w GT jest kozacka i te fotki szacuneczek
o co kaman?

kaman o to co robilem u siebie:


od kiedy azotowane zawory wycieraja sie w zeliwnych prowadnicach?
Maja inny ksztalt/sa lzejsze...i? Jak to wplywa na prace zaworu?

Tarcie zaworu azotowanego w prowadnicy z brazu/magnezu jest mniejsze niz w prowadnicy z zeliwa.
choć szkoda że jakość druku jest słaba.



nie miałem jeszcze czasopisma w ręku ale juro to nadrobię, Pati możesz sprecyzować pojęcie jakość druku jest słaba? Jakoś nigdy w ich przypadku nie było wtop z drukiem. Czy zaczęli oszczędzać na papierze i wydają już na jakiejś szmacie?
Maja inny ksztalt/sa lzejsze...i? Jak to wplywa na prace zaworu?

odchudzone w sensie wielkosci, a nie wagi, ktora - jak wiesz - w wypadku tego elementu jest calkowicie pomijalna. na prace zaworu - tez o tym wiesz - nie wplywa to nijak. wplywa za to na powietrze przelatujace przez kanal.
pojęcie 'odchudzone' jest z dupy bo nie odnosi się do ich masy, ale do średnicy.

odnosnie słabego druku mam na mysli ze niektore zdjęcia wyglądają jak robione komórką albo nieostre.
W ogóle to ta gazeta kosztuje z miesiąc na miesiąc coraz więcej a jest coraz chudsza
dlatego ja, juz od prawie roku, nie kupuje...

ale lans to lans... gratki Pati...
W ogóle to ta gazeta kosztuje z miesiąc na miesiąc coraz więcej a jest coraz chudsza



Tak to jest jak konkurencji brak no i ten.. "kryzys"
Fajny artykuł i bardzo fajne auto - gratulacje!

no a że GT takie, a nie inne.. cóż.. jak i ta gazeta padnie to przykrość, bo do V12 'nas' nie wezmą
mam nadzieje że jeszcze znajde w kioskach

gratulacje
Gratki artykulu,foto bajka tekst mocno średni ale niestety GT leci na ilosc
Fajny artykuł i bardzo fajne auto - gratulacje!

no a że GT takie, a nie inne.. cóż.. jak i ta gazeta padnie to przykrość, bo do V12 'nas' nie wezmą



zawsze mozemy zrobić własny e-magazine ... mitor bedzie trzaskac foty, ja zrobię makietę i będę składać co miesiąc ktoś teksty ogarnie /projekt graficzny/korekta i skład moja broszka w końcu z tego żyję ... btw Password JDM Magazine byłby niezłym pomysłem

[ Dodano: 2010-01-29, 19:11 ]
Nie głupi pomysł, można wydzielić z tematu Patiego żeby nie robić OT.
na GT można narzekać, ale Patiemu nie można odmówić, tak więc gratuje autka oraz zaistnienia na ogólnopolskiej scenie tuningowej.
zaistnienia na ogólnopolskiej scenie tuningowej.



wydaje mi sie, ze nie od dzis Pati na niej gosci

ch*j z lansem. gratki konsekwentnego auta.

wydaje mi sie, ze nie od dzis Pati na niej gosci



A więc recydywa ? Tak więc Pati muszę cofnąć moje gratulacje
aby pomiescic wszystkie diwajsy, na poklad wjechala dolna konsola z Acury EL
teraz to juz pojechałeś po bandzie, nie wklejając fotki
z internetu ma wjechać?
w furze brudno, fura brudna. nienawidze zimy.
Dobra pomoge Ci Pati, moze byc z netu ja nawet nie kojarzylem jak ten diwajs wyglada, bo rozumiem, ze to taki:

pfff, to nawet nie jest jdm
cdm
C for Cambodia?

fajna konsola... tej kieszeni mi zawsze brakowało w 6 gen...
no no konsolka jest naprawdę dobra, powinna być seryjnie
konsola fajna, dobra na zegarki 1din np. ale o wstawieniu kawy w cup holder trzeba zapomnieć. Dlatego postanowiłem sprzedać tą konsole i samochód
o wstawieniu kawy w cup holder trzeba zapomnieć

nie trzeba, wystarczy założyć pełen komplet z dolną częscią
konsola fajna, dobra na zegarki 1din np. ale o wstawieniu kawy w cup holder trzeba zapomnieć. Dlatego postanowiłem sprzedać tą konsole i samochód



Slyszalem za to, ze w I genie montuja bardzo przyjazny balls holder musze sie przymierzyc przy najblizszej okazji .


Pati te wszystkie plasticzki z konsoli to tak P&P pasuja czy jest jakies rzezbienie ??
Slyszalem za to, ze w I genie montuja bardzo przyjazny balls holder musze sie przymierzyc przy najblizszej okazji


u mnie nie ma na to miejsca bo mam już zainstalowany pussy magnet


zalozylem tylko tą górną kieszonkę 1din. osłonę lewarka mam seryjną.
Znudziła się? Czy próba i czas na następny?

http://szukaj.pl.mobile.e...pl&pageNumber=1
chyba pora na normalny samochod...
to calkiem szybko wystawiona
chyba pora na normalny samochod...



EVO
race .. .posiadanie evo zobowiązuje do evolucji

ps. fajna cena za auto
Wow, z ceną trochę poleciałeś, na aucie nie da się zarobić, ale powodzenia
tak, zarobic...

sadze, ze najfajniej by bylo, jakby w tym watku nikt juz nie pisal nic na temat ogloszenia, powodow sprzedazy, czy tez ceny..
Wow, z ceną trochę poleciałeś, na aucie nie da się zarobić, ale powodzenia


ziom myslisz, ze ta cena to jest z zarobkiem? pewnie ok 80% kosztu budowy. jakbym chcial swojego wystawic abym wyszedł na zero to pewnie ok 60k
nie dyskutujmy o cenie. kto wie co, to zrozumie ile.
jesli ktos jest zainteresowany kupnem to po prostu niech sie odezwie na pw. tyle w temacie.
A to w cenie jest chyba kawalerka w centrum ?

W ogóle to czy ktoś wziął za VI gena w tych czasach więcej ode mnie ?

Pati, fany wóz... Zdradzisz może co teraz z Twoją "przygodą motoryzacyjną" ?
w cenie jest działka w Juracie

przygoda motoryzacyjna bedzie szła dalej.

oto kreski z dość konserwatywnego tjuna wykonanego przez Maćka (strojenia.pl)


Z tym samochodem cel został osiągnięty. wcześniej miałem turbo, nie jeździłem wolnossącym B więc chciałem sobie takie złożyć. złożyłem, pojeździłem. auto nafaszerowane jest smacznymi rarytasami. na okładkę w gazecie nie liczyłem, no miała być publikacja. jest. czas więc na następny samochód
w cenie jest działka w Juracie

przygoda motoryzacyjna bedzie szła dalej.

oto kreski z dość konserwatywnego tjuna wykonanego przez Maćka (strojenia.pl)
Obrazek

Z tym samochodem cel został osiągnięty. wcześniej miałem turbo, nie jeździłem wolnossącym B więc chciałem sobie takie złożyć. złożyłem, pojeździłem. auto nafaszerowane jest smacznymi rarytasami. na okładkę w gazecie nie liczyłem, no miała być publikacja. jest. czas więc na następny samochód



Auto jest mega - od strony koncepcji, fruktow i wykonania
Fajnie wyszedl moment, mocy natomiast moglo by byc te 10-15KM wiecej; z drugiej strony rozumiem ze celem tego projektu nie bylo maksymalne spięcie posladow celem wycisniecia kazdego dodatkowego KM tylko rozsadny kompromis pomiedzy performance, bezawaryjnoscią i wygodą uzytkowania.
Ogolnie jedna z fajnieszych szóstek

Strona 1 z 21, 2

Podobne wątki