Wiem, ze przewijalo sie to w kilku roznych tematach, ale chcialbym zebrac info do kupy zeby miec jasna sytuacje.

Co zazwyczaj trzeba wymienic w skrzyni podczas standartowego remontu. Wiem, ze to dopiero sie okaze po otworzeniu skrzyni, ale wczesniej wypadaloby zamowic te czesci ktore na 100% ida do wymiany.
Z tego co ja wiem to - lozyska, uszczelki, synchronizatory, olej.
Lozyska dyferencjalu? Przesuwki? Jesli tak to ktore? 1/2, 3/4? 5/R podejrzewam, ze nie

Nadmienie, ze zamierzam wpakowac taki zestawik
http://passwordjdm.com/Ge...P3677C1312.aspx

Jak w koncu jest z tymi karbonowymi synchrami?? Wiem, ze CMQ mial takie, ale nie wiem, byles zadowolony z nich?
Nadmienie, ze zamierzam wpakowac taki zestawik


a nie lepiej final drive ATS 4.9 ?
No wlasnie nie, roznica jest kosmetyczna. 10km/h zaledwie. A tu mam dluga jedynke a cala skrzynia z moim przelozeniem powinna sie konczyc w okolicach 200km/h

http://fatboyraceworks.co...Graph&Compare=1
jak otworzysz skrzynię będzie wiadomo. U mnie zgrzytała 3 przy obrotach rzędu 9k+ i skończyło się na wymienionych synchronizarotach 2-3-4-5 i przesuwkach 3-4-5.
emg, jak otworze to wszystko bedzie jasne, ale nie chce jej otworzyc i czekac pozniej 2-3 tygodnie az przyjda czesci, lato jest, chce jezdzic
Mi zgrzyta 2-3 raczej czasem, 3-4 bardzo rzadko.
Glownie sie zastanawiam nad przesuwkami czy zamawiac od razu calosc, czy liczyc na to ze sa ok i jak bedzie zle to dokupic w Polsce.
Sajfer, jak obstawiasz, że przesuwki będą cacy to dość duże ryzyko. Jak Ci zgrzyta to przesuwki też pewnie będą przyjechane. A jak już zmieniasz synchro to chyba lepiej od razu i przesuwki zmienić. Jeśli są dostępne w ASO od ręki to no problem, ale jak byś miał czekać to chyba lepiej kupić wcześniej i w najlepszym wypadku zostawić stare i sprzedać nowe. Rem mówił, że te karbonowe synchro nie są wcale lepsze niż OEMy, pewnie też kwestia ceny... Łożyska jak Ci nie huczą to nie ma co zmieniać. Te na mechaniźmie czy tam szperze podobno żadko się psuja same z siebie. Ale można wymienić bo są relatywnie tanie.
Czyli tak naprawde to biegi z gear-x i gdzies na gearspeedzie widzialem zestawik synchra, przesuwki, lozyska i uszczelki za 800 dolarow.

Czyli cos takiego mnej wiecej, nie?
http://store.gearspeedpar...tyrgsrb16m.html

Tanio nie bedzie
Ja mam u siebie carbonowe synchronizatory, ale niestety nie mam porównania z OEMowymi.
Z zaszłyszanych opini, nie opłaca kupować się carbonowych.
a jak mi "gwizda" na 5 biegu to co bedzie do wymiany? samo łożysko ?