pasuje to w ogole bo gdzies mi sie obilo o uszy ze robi sie takie swapy chyba ze cos pomylilem

w ogole jaka najlepsza skrzynia bedzie do b16a2 oprocz seryjnej?

chodzi o skrocenie przelozen glownie
Najlepsza do czego?
B16A2 seryjne?
tak dokladnie
seryjna B16A2.
jakies argumenty przemawiajace wlasnie za seryjna
a przypadkiem w b18c4 nie ma dłuższych biegów niż w b16 ?
nie wiem wiec pyatm, ogolnie chodzi mi o to zeby poprawic osiagi b16 przez jakis mod skrzyni ewentualny swap, jaka jest najlepsza opcja?
Do czego ta skrzynia ma być najlepsza?
za z b18c4 przemawia tylko szpera... skrzynia z b18c4 jest dobra pod turbo...
najlepsza na prosta, a wspominam wlasnie o tej z c4 ze wzgledu na wspomniana szpera z tym ze to raczej na zakrety...

ale skoro ktos pisal ze c4 jest dluzsza to lipa z nia na prostej
Jesli chcesz krutsza skrzynie to kup sobie z B18c6, przelorzenie glowne 4,78 i ma LSD. Wsadzasz jeszcze 4 i 5 bieg z y21 i masz super kruciutkä skrzynke do zapierdalania
tylko znajdz skrzynie od c6... do b16a2 ciezko znalezc, a co dopiero do b18c6...
Dlatego rada Pita ze skrzynią od B16A2 była trafna i życiowa.
Jasne, że do N/A najlepsza będzie skrzynia od ITR lub jeszcze krótszy final aftermarketowy (ale to już będzie mało uliczny samochód).
Jak na prostą to bez kombinacji...seria A2 + aftermarketowy FD.
sam mam skrzynie z c6 i jeżdże normalnie na codzien i jest naprawde zajebista szpera ciągnie w zakret i dzieki temu mam wiekszą frajde z poruszania sie po mieście
aftermarketowy FD.


jak coś zapraszam na PW
do seryjnego b16a2 to s80 z itra do uturbionego b16a2 to s9b z anglika