Gwint Skunk2 PRO S
Regulowana wysokość w zakresie 0/-100mm


2300 zł
Pasuje do Civic 92-95 (V gen)
(Istnieje możliwość zamówienia do VI gen, oraz zawieszenia PRO C z dodatkowo regulowaną twardością. Cena- 3300 zł)


Wszystkie dodatkowe informacje:

tel: 606-699-538
tel: 668-470-091

sklep@jdmstore.pl
czy gwint aktualny? pasuje do del sola? ps z tego co widze ten gwint ma regulowana sztywnosc nie wysokosc... chyba ze sie myle? masz wiecej foto?
ten gwint ma regulowana sztywnosc nie wysokosc.

nie istnieja takie zawieszenia gwintowane. gwint = regulowana wysokosc.
takiś mądry to co sie stanie jak skręce te 10cm wzwyż?? auto sie wzniesie 10cm?? jest to gwint na pojedynczym springu jak widać i nie pier%$ bzdur człowieku
ogarnij sie. im szybciej, tym lepiej...


dla twojego samochodu.
nie chodzi mi o kłucenie sie z tobą tylko ze lepiej jest nic nie pisać niz bzdury i wprowadzać ludzi w błąd... a jak chcesz cos napisać to uzasadnij i odpowiedz na moje pytanie wyzej... wszystko...
konik, najpierw wytłumacz jak chcesz skręcić ten gwint 10cm wzwyż Bo z tego co ja pojmuje, to tym gwintem możesz sobie obniżyć fure o 100mm względem serii, a nie podnieść o 100mm
konik, twoje pytanie jest bez sensu, poniewaz nie wiem jaki jest zakres regulacji wysokosci w tym konkretnym zawieszeniu. niewykluczone, ze istnieje mozliwosc podniesienia zawieszenia jakos nieznacznie ponad seryjna wysokosc. ile - nie wiem.

wiem natomiast na pewno to, ze zawias gwintowany = zawias z regulacja wysokosci, a nie twardosci.

narazie sam napisales bzdury, a zarzucasz to komus innemu.
takiś mądry to co sie stanie jak skręce te 10cm wzwyż??



najpierw dokładnie przeczytaj opis ogłoszenia zanim zaczynasz kłótnie.
gwint nie jest po to aby podnosic tylko opuszczac!

konik, najpierw wytłumacz jak chcesz skręcić ten gwint 10cm wzwyż Bo z tego co ja pojmuje, to tym gwintem możesz sobie obniżyć fure o 100mm względem serii, a nie podnieść o 100mm


chodziło wzgledem dolnego zakresu

PS nie chce sie tu sie z wami kłucic bo nie oto chodi... juz nakabinowałem sie z gwintami troche i mam jakieś doswiadczenie ogólnie jak to działa w praktyce i wierzcie mi na słowo na gwincie na pojedynczym springu z reguły sie ustawia sztywność poniewaz w sumie najlepiej sie jezdzi w jednym nastawie... AUTO CZYM WYZEJ TYM TWARDSZE i zakres wysokości rzeczywistej' czyli takiej z którą mozna jechać jest bardzo ograniczony. Jak ktoś czegoś nie wie moge objaśnić krok po kroku dlaczego tak jest, na Honda-crx.info opisywałem kiedyś moją walke z gwintami Pozdrawiam.
Jak ktoś czegoś nie wie moge objaśnić krok po kroku dlaczego tak jest

ultramegahiperchetnie poczytam dlaczego po podniesnieniu robi sie sztywniej i jakie znaczenie ma ilosc sprezyn, ale proponuje w tym dziale: http://passwordjdm.pl/viewforum.php?f=6
Witam, nie zaglądałam tu przez Święta a taka gorliwa dyskusja:)
Gwint ma regulowana WYSOKOŚĆ.
Tutaj jest przecudowna, przewspaniała i ultramegahiperjasna:) instrukcja obsługi tego cuda i może wtedy zrozumiała stanie się ta regulacja
http://pl.youtube.com/watch?v=ytG4LlWvEkI
Tak, mam więcej zdjęć.

Odezwij się na maila proszę - sklep@jdmstore.pl
żeby nie zaśmiecać wątku zgryźliwościami:)
apropo tego gwintu to naprawde moge go polecic-zrobilem na nim kilka tys swoim crxem.
Ja jezdzilem na rozkreconym prawie na maksa(czyli na bardzo duzym obnizeniu).Bylo twardo ale dla mnie bez przesady(trzeba pamietac ze jest to typowy gwint uliczny a nie jakis torowy harpagan na unibolach z pelna regulacja).Prowadzenie samochodu znacznie sie poprawilo a co najfajniejsze przynajmniej dla mnie samochod stal sie bardziej przewidywalny(latwiej nadstawialo sie go lewa noga oraz latwiej wyprowadzalo z poslizgu nie byl taki gumowy jak w serii).Z minusow to wkurzalo mnie to ze na duzych dziurach potrafil dobic czasami i trzeba uwarzac na dziury skrecajac bo przy duzym obnizeniu mozna pogiac nadkola.I prosze zapomniec o przelatywaniu przez tory tramwajowe trzeba powolutku i spokojnie.Co do komfortu jazdy w trasie to powiem tak jak sa dziury to bez pasow szelkowych nie ma co podchodzic do pilki bo na pjerwszych nierownosciach rozwalicie sobie glowe o podsufitke:)

cena/jakosc wg mnie na duzy +
PS nie chce sie tu sie z wami kłucic bo nie oto chodi... juz nakabinowałem sie z gwintami troche i mam jakieś doswiadczenie ogólnie jak to działa w praktyce i wierzcie mi na słowo na gwincie na pojedynczym springu z reguły sie ustawia sztywność poniewaz w sumie najlepiej sie jezdzi w jednym nastawie... AUTO CZYM WYZEJ TYM TWARDSZE i zakres wysokości rzeczywistej' czyli takiej z którą mozna jechać jest bardzo ograniczony. Jak ktoś czegoś nie wie moge objaśnić krok po kroku dlaczego tak jest, na Honda-crx.info opisywałem kiedyś moją walke z gwintami Pozdrawiam.



Kurde jakieś dziwne rzeczy piszesz, już dłuższy czas jeżdże na gwincie bez regulacji twardości i jakoś w każdym położeniu twardość auta jest identyczna.
ja nie sprawdzalem u siebie czy jak skrece na maksa(czyli podwyzsze samochod) to bedzie bardziej sztywno bo tylko obnizalem.Wydaje mi sie natomiast ze przy maksymalnym skreceniu czyli podwyzszeniu samochodu bedzie bardziej sztywno gdyz sprezyna bedzie bardziej scisnieta a co za tym idzie bedzie bardziej sztywna i sam skok sztycy przy skreconej sprezynie bedzie krotszy-co zaowocuje wieksza sztywnoscia.Ja zawsze mialem tak ze jak samochod stal na podnosniku to przy moim obnizeniu sprezyna nie dotykala pierscienia tylko miala z 1-1,5 cm luzu.
Sqad, GKR, powstal juz watek na ten temat w odpowiednim dziale
!markos, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! już ciiiiiiiiiiiii:) Proszę ładnie:)