witam, mam duzy problem w civie z hamulcem reczny wyglada to tak na bebnach bylo idealnie, teraz zrobilem swapa hamulców na tarcze 242 na tył, wymieniłem przy okazji klocki i tarcze na nowe i problem polega na tym, że reczny prawie na nich nie dziala. Próbowałem sposobu, żeby poluzowac linke na maksa, pompomować pedałem hamulca i naciągnać co przyniosło niezle efekty, ale... po jakims czasie linka sie luzuje i nawet na malych wzniesieniach musze reczny pociagnac na maksa... nie mam pojecia co to moze być, a zostaje tylko linka recznego, czyzby to bylo to czy po prostu ten typ tak ma? Wiadomo, że reczny na linke przy tarczach bedzie slabszy, ale nie, ze az tak.
A linki wymieniłeś?

Jak ja zmieniałem z bębnów na tarcze, zmieniłem przy okazji linki na nowe i ręczny jest super (jak na tarcze).
Dac ferodo DS'a na tył i zapomnieć o słabym ręcznym. Na drugim ząbku u mnie blokuje na suchym asfalcie
wlasnie tylko linki zostaly stare, wiec wymienie linki i zobaczymy czy cos da
Ja na nowych linkach mam podobnie Ale wiem ze na bebnach reczny jest podobno lepszy wiec sie tym nie zajmuje
Dac ferodo DS'a na tył i zapomnieć o słabym ręcznym. Na drugim ząbku u mnie blokuje na suchym asfalcie



A skad wzioles dsy na tył bo szukam i szukam i nigdzie nie moge znalezc ;/
Mea culpa. Ja mam zacisk do TypeRa stąd brak problemu z DS'ami na tył
chyba masz ten sam problem co ja
jestem przed ostatnia walka ...
zmieniam tloczki na nowe
potem tylko linki do wymiany zostana



i moze wie ktos co trzeba posmarowac zeby dobrze dzilalalo ??
wiadomo srube (prowadnice - czy jakos tak)
czy jeszcze cos ??
tloczki przy swapie dalem nowe i jest tak jak jest
no i masakra ;/
nowy tloczek zawital
ale jest problem odpowietrzanie nie daje efektu
pedal dalej jest miekki
Odpowietrzaliście cały układ po krzyżu czy tylko to jedno koło?
no i masakra ;/
nowy tloczek zawital
ale jest problem odpowietrzanie nie daje efektu
pedal dalej jest miekki


u mnie też tak było po pięcio krotnym odpowietrzaniu całego układu nie było praktycznie hebla , pojezdziłem delikatnie pół dnia i odpowietrzyłem raz jeszcze i teraz jest ogień
Odpowietrzaliście cały układ po krzyżu czy tylko to jedno koło?



te co robilem pozadnie a reszte tak powierzchownie
ale przyszly tydzien ... lece ze wszystkim
wiem juz troche wiecej i jeszcze przednie zrobie ;/
potem gruntowne odpowietrzanie na wszystkie sposoby recznie i maszynowo

ale podobno mechanizm wew. tez sie smaruje - tylko gdzie ten smar dostac ;/
(smary rubber i silicon ) podobno jakies specjalne

i co z mechanizmem recznego - sprezynka itd me

wszystko to takie skomplikowane ;p

[ Dodano: 2009-05-02, 11:55 ]