MODEL: Honda CRX ED9 1992
SILNIK: 1.6 l, SOHC, D16Z6 (swap przy 244.500 km - 20.09.2009) 148 HP @ 7040 rpm & 161 Nm @ 5432 rpm (248.083 km - mini remont - pierścienie tłokowe RIK, panewki korbowe ACL RACE, wymiana większości uszczelek, wymiana uszczelniaczy zaworowych OEM robiona jakiś miesiąc wcześniej)
UKŁAD ZAPŁONOWY: Kable zapłonowe Vision Motorworks czerwone 10,2 mm, świece NGK V-LINE, reszta seria
OLEJ: Motul 8100 X-CESS 5W40
SKRZYNIA: krótka od D15B2
AUDIO: LG LAC4810R (USB, mp3, wma, pilot i takie tam szmery bajery) + dwa głośniki Mac Audio w seryjnym miejscu montażu głośników z tyłu
ELEKTRONIKA: Crome (RYS - www.strojenia.pl )
WSKAŹNIKI: Temperatura i ciśnienie oleju Autogauge (SERIA STEPPER MOTOR z PEAK), white 52 mm
SPRZĘGŁO: AISIN
HAMULCE: Przód Mikoda nawiercana i nacinana + klocki Ferrodo Premier, tył TRW gładkie + klocki TRW
ZAWIESZENIE: Sprężyny H&R (medium), -20 mm, tulejki Bikopur
DOLOT: Powerrura firmy Simota ze stożkiem (dedykowany). Dolot ze zderzaka pod prawym kierunkowskazem
WYDECH: Kolektor 4-2-1 ebay przerobiony, całość 2,25 cala, środkowy M-Tech, końcowy replika Apexi N1 bez silencera
WYPOSAŻENIE: Silencer na wszelki wypadek w bagażniku, dojazdówka, gaśnica, trójkąt i chyba tyle...
KOŁA: Alufelgi Exclusive Line Q, opony Dayton D200 195x50 R15
DODATKI: Gałka zmiany biegów Tenzor-a (Type-R) + domowy short-shifter, diabelska rejestracja
KOLOR: Jedyny słuszny dla rexa - czarny
WAGA KIEROWCY: Całe 60 kg!

Auto zakupiłem przy przebiegu 239000 km - 31 maja 2009.
Auto modzone i serwisowane w www.tecnogarage.com

PLANY: Kompresor, amberki na przód, drobne gadżety, Tein SS, rozpórki, jakieś porządne kubełki

Jest:





























Wykresik przed wydechem i po wydechu:

Fajna ! Gratki !
niektóre fotki bardzo fajne, całkiem fajny wynik jak na SOHCa! Pewnie zaraz ktoś napisze tylko, że mało JDMu
JDM-u może i mało, narazie dłubie to co trzeba, potem się zajme gadzecikami
Chwilowo chce zrobić lepszy dolot bo ten się gotuje na postoju (ma 65 stopni podczas jazdy w korku) no i zaczynam zbierać na Eatona
fajny, czy my sie kiedys przypadkiem nie cieliśmy na C ? (czarne ej1 d16z9 na rotach jspl)
A wiesz że nie pamiętam, ale z coupe bardzo rzadko się łapałem, praktycznie wcale, ale nie wykluczone