Mam pare pyan w sprawie soft turbo!! mam mozliwosc zakupu zestawu turbiny k3 Garett po regeneracji,kolektor wydechowy pod turbo,BOV i westgate!! Wiem ze potrzebuje jeszcze orurowania,intercoolera,downpipe !! iteraz pytanie co jeszcze!!?? Czy wtryski i pompa seryjna dadza rade do 0,4 bara?? Skad wziasc orurowanie i jaka srednice wybrac rurek ?? Jaka srednice downpipe!! DOdam ze mam wydech magnaflow 2,25cala!! Przepraszam za pytania ale jestem totalnie zielony w tym temacie!!Bede wdzieczny za jakakolwiek odpowiedz!! Z gorki thx!!
Przede wszystkim to potrzebujesz wystrojenia. Doswiadczenie pokazuje, ze d-serie DOHC z soft turbo slabo konczyly, gdy nie byly porzadnie ogarniete (co najmniej jakis Crome). Wtryski nie wystarcza, turbiny po regeneracji nie komentuje.
ja tez mam d16y8 i na serii miałem 180 km wiec spokojnie silnik wytrzyma miałem 0.5 bara odcinke na hondacie miałem 0,6 bara ....
Przede wszystkim to potrzebujesz wystrojenia. Doswiadczenie pokazuje, ze d-serie DOHC z soft turbo slabo konczyly, gdy nie byly porzadnie ogarniete (co najmniej jakis Crome). Wtryski nie wystarcza, turbiny po regeneracji nie komentuje.


kolega napisał y8 więc SOHC, a te znoszą sofciki bez problemu. Do 0,4 seryjne wtryski i pompa wystarczą, ale zapasu już nie będzie. Wystroić u ogarniętego tunera i jeździć.
Zgadza sie...nie wiem czemu tam a8 zobaczylem...za duzo w pracy chyba siedze
ja się podepne i zapytam tak mam turbo T25 downpipe BOV IC z scharana i reg cisnienia paliwa ...
Równiez interesuje mnie soft turbo silnik To D13Z6
Panewy ACL reszta dołu seria u góry jest minime na Z6 ... mam pytanie takie chciałbym zrobi kolektor wydechowy typu baran ale nie wiem gdzie i komu zlecic i dwa to czy 0,4 wytrzyma ... wiecej nie chce ...
kolektor to pewnie siakieś SSG ogarnie, widziałem parę kolektorów ich roboty i są bałdzo fajne
a po co robic barana skoro z1 w zupelnosci starczy? Bo moim zdaniem 0,4 nie wytrzyma.
turbiny po regeneracji nie komentuje.



rozwiniesz temat..? niby w czym ona jest gorsza, ja oddaje garetta sprężarki do regeneracji i jeszcze nie było reklamacji chyba ze związana ze złą eksploatacją.. nie wiem czemu każdy się upiera na nowe jak regeneracja polega na wymianie wszystkiego co się znajduje w środku zostaje tylko ze starej sprężarki obudowa.. koszt całkowitego remontu w serwisie garetta max 700zł oczywiście mówimy o sprężarce bez zmiennej geometrii łopatek bo do regeneracji takiej(zmienna geometriia) garett ma tylko procedurę wymiany ze względu na brak maszyny w PL do wyważania.. wymieniają na nowe..