Witam
Prelude V
Mam problem , przy zmianie z 1 na 2 bieg spada z vteca ( na okolice 4900 - 5000 obr )
kręcone czasami do odcinki ,
zmiana biegu w okolicy 7600-7700
kombinowałem dziś chyba z 30 razu za każdym razem spadał z Vteca
wcześniej nie było z tym problemu
Skrzynia M2A4 , Exedy , Fidanza .
z 2 na 3 z 3 na 4 z 4 na 5 wszystko jest ok
co zepsułem ?
Dzięki
wcześniej nie było z tym problemu


znaczy kiedy wczesniej? cos sie zmienilo w aucie?
w sumie jedyne co zmieniałem to zaślepiłem EGR
to ,,odslep'' egr i zobacz czy bedzie wszystko ok....
To nie powinno miec nic do rzeczy... Moze wcześniej wciskaj gaz przed puszczeniem sprzegła... Chyba ze sprzeglo się tak zaczęło ślizgać...
To nie powinno miec nic do rzeczy... Moze wcześniej wciskaj gaz przed puszczeniem sprzegła... Chyba ze sprzeglo się tak zaczęło ślizgać...


sprzęgło wymienione 5 miesięcy temu
ps. wykluczam mój błąd
Dluga skrzynia to moze i wypada z VTECa, ale to w niczym nie przeszkadza..
Ponizej jakis tam obrotow nizsza krzywka moze generowac wiecej momentu niz vtec, wiec jego chwilowe wylaczenie jest wskazane.
tylko jeszcze nie dawno nie spadał aż tak , trzymał po zmianie biegu 1-2 w okolicach 5300-5400RPM
W toyocie jak wyrzucaliśmy egr trzeba było zaślepić podciśnienia też, nie wiem jak w przypadku hanki to wygląda, ale może to jakiś trop....
zdejmę zaślepkę od EGR i zobaczymy
Dzięki Za pomoc
jeszcze nie dawno nie spadał aż tak , trzymał po zmianie biegu 1-2 w okolicach 5300-5400RPM

czyli po zaslepieniu egr wydluzyla ci sie skrzynia biegow, tak?
szczerze mowiac nie rozumiem co to znaczy zamula. zamula tzn ty cisniesz, a jemu spadaja obroty i dopiero potem sie budzi, czy jak?
po zmianie biegu (1na2) obroty nie wskakują od razu w górę tylko jest chwila zawieszenia w okolicach 4900-5000RPM (zamulenie)
przy zmianie 2na3 3na4 to zawieszenie nie występuję
nie pytalem co robia obroty same z siebie. pytalem co robia wzgledem tego co ty chcesz z nimi zrobic pedalem gazu. cisniesz i nie jedzie?
jesli jedyna rzecz, ktora zmieniles, jest ten nieszczesny egr, to musisz wrocic do stanu wyjsciowego. moze cos zle zlozyles?
pedał w podłogę
co do egr nie wiem co mogłem źle zrobić , wszystko podłączyłem tak jak było wcześniej .
No nic , jutro zdejmę zaślepkę i zobaczymy
Pozdr
Jakie rezultaty?
EGR - nic nie dało
zmiana ECU na H22A JDM - problem pozostał
na 90 % to nie jest skrzynia M2A4 (nie ma nalepy) lub jest już na wymarciu
nic innego nie przychodzi mi do głowy