Temat jeszcze jeden - spoon czy tam regamaster







Jak to powiedzial moj ziom - znajdz jedna roznice
Fabryka ta co ida kute felgi do mnie - to podobno dokladnie ta sama co robila kiedys spoony.
To jest ten wzor spoona/regamastera. Ciezko powiedziec czy to oryginal. Fabryka ta sama, wzor ten sam, producent ten sam, tylko logo spoon/regamaster nie ma.
Ale ziom twierdzi, ze nalepki tez mozna ogarnac

Jak ktos jest ciekaw to moge sie zorientowac w cenie.

Pozdro


jeszcze jedna ciekawostka dotycząca malowania felg Regamaster/Spoon

anodowane są:
Spoon sw388 - Czarne
Desmond Regamaster EVO - Allmighty Gray

malowane są:
Desmond Regamaster EVO - Białe/Srebrne
Desmond Marquis Promada - Białe/Srebrne/Grafitowe/Złote jasne/Złote ciemne/Czarne

polerowane są:
Desmond Regamaster EVO
Desmond Marquis Promada

Regamaster - Allmighty Gray


Regamaster - Polerowane


Edit: zmiana opisu kolorów
Wtrącę się bo piszecie głupoty - po pierwsze oryginalny desmond regamaster to felgi produkowane w rosji, spoony sw388 też są produkowane przez desmonda więc nie wiem skąd stwierdzenie 'prawie ruski regamaster', po drugie są dwie wersje RM - starsza i final version, która ma płaskie ranty i brak dodatkowych otworów na piaście, stąd różnice, rozmiar nie gra tutaj roli i wszystkie mają frezy, po trzecie felgi pokazane przez gaseba na ostatnim zdjęciu w rozmiarze 17" to nie desmond tylko marquis promada, nawet mają kapselki marquis. i w końcu desmond swoich RM nie maluje na inne kolory jak tylko biały, srebrny, almighty grey i w polerce (bright).
Wtrącę się bo piszecie głupoty - po pierwsze oryginalny desmond regamaster to felgi produkowane w rosji, spoony sw388 też są produkowane przez desmonda więc nie wiem skąd stwierdzenie 'prawie ruski regamaster', po drugie są dwie wersje RM - starsza i final version, która ma płaskie ranty i brak dodatkowych otworów na piaście, stąd różnice, rozmiar nie gra tutaj roli i wszystkie mają frezy, po trzecie felgi pokazane przez gaseba na ostatnim zdjęciu w rozmiarze 17" to nie desmond tylko marquis promada, nawet mają kapselki marquis. i w końcu desmond swoich RM nie maluje na inne kolory jak tylko biały, srebrny, almighty grey i w polerce (bright).



zle zrozumielas. chodzilo o felgi produkowane w rosji ktore nie sa regamasterami a tylko bardzo podobnymi. i sa ponoc w tej samej fabryce produkowane co oryginalne. o to chodzilo z tym 'prawie ruski regamaster'


teraz odnosnie oryginałów

ranty nie byly zalezne od wersji!! pierwsza jak i finalna ma te same ranty a wzor rantu zalezy od rozmiaru. co do otworow to sie zgadza, finalna ich nie posiada.

co do nazwy 17" to sie nie zgodzę z toba. kazda felga ma w nazwie Desmond gdyz tak sie nazywa firma ktora je wymyslila i ich fabryka.
dokladna nazwa 17" to Desmond Marquis Promada.


z tymi kolorami masz racje. ja ogolnie te felgi nazywam regamasterami bez rozróżniania na wersje, tak łatwiej

już edytowałem posta.
btw nie wiesz czy 17" w Allmighty Gray jest malowana czy anodowana?
haha źle napisałem, nie chodziło mi o desmonda tylko o regamastera z tymi promadami, sorry mój błąd, to była europejska wersja tych kół, aha, jeszcze a'propos złotego koloru - owszem był dostępny ale wtedy felgi były sprzedawane pod szyldem Monster motorsports i miały domieszkę magnezu, nie są już produkowane. Nadal obstawiam przy swoim kwestię wersji i rantu tylko muszę znaleźć fotki żeby Ci udowodnić bo swego czasu dosyć mocno się edukowałem n/t tych felg - chciałem ściągnąć z usa/rosji, niestety skończyło się na dragach z naklejkami

edit:

na obudwu fotach 17", popatrz na ranty, przy okazji mają inne naklejki w sensie kształtu jak wiadomo bo płaskiej się nie da nakleić na zewnętrzną część rantu






Tak czy tak dużo tego było i namieszali ostro przez co ciężko się czasem zorientować czy dana felga to autentyk czy fake. Ogólnie wg mnie mistrzowski wzór
nie chodziło mi o desmonda tylko o regamastera z tymi promadami

tzn co? a jak to rozszyfrować?


jak dla mnie pełna poprawna nazwa tej 17" to Desmond Regamaster Marquis Promada natomiast 15 i 16" to Desmond Regamaster lub Desmond Regamaster EVO.

co do fotek ktore pokazales to pierwsza wygląda mi na 16"

obydwie były opisane jako regamaster evo 17", pierwsze jako final version, ta na dole jako starsza edycja, na dobrą sprawę ciężko udowodnić cokolwiek po takich zdjęciach, tym bardziej nie swojego autorstwa bo nigdy nie wiadomo czy ktoś też nie był w błędzie tak, że temat rzeka, a z tą promadą teraz to mnie zagiąłeś, widocznie taka była pełna nazwa ale nie wiedziałem o tym, w każdym razie tak jak pisałem wcześniej to była seria na europę, zresztą na naklejce widać podpis 'hq european dignity'
inny rant bedzie miala felga 7" a inny 9" - to tez bierzcie pod uwage.
zestaw kol do nsxa ma dwie rozne felgi - inna na przod i tyl.
nam chodzi o kształt powierzchni zewnętrznej rantu na styku z oponą, samego kołnierza, kwestia designu bo reszta to już et i szerokość i tutaj nie ma o czym dyskutować ale już chyba wszystko zostało napisane i wiadomo co i jak
inny rant bedzie miala felga 7" a inny 9" - to tez bierzcie pod uwage

nie zauważyłem zależności miedzy szerokością felgi a wygladem rantu zewnętrznego

fakt, temat rzeka a dodatkowo informacji o nich mało

[ Dodano: 2009-01-13, 23:52 ]
Witam,

to ja jestem tym kolega co miesza z rosyjskim a'la Desmondami.

Problem jest następujący: fabryka może wyprodukować kopie Desmondów, jednak nie w rozmiarze w którym były one oferowane. Te które są podobne muszą jednak trochę się różnić. Jak to bywa z fabrykami w Rosji: zapewne nie wszystko co mogą zrobić może być oficjalnie powiedziane. Generalnie oni traktują te felgi (O ZGROZO!!!) jako przestarzały i nie funkcjonalny wzór. Jeżeli chodzi o domniemanie produkcji w tej fabryce, to mogę to potwierdzić.

Jeżeli chodzi o felgi o felgi 15x6,5 z ET35 to ważyły one 3950g.

Aktualnie produkowana wersja taka jak na zdjęciach jest to 17x9.
Waga poniżej:)





Jest jeszcze jedna furtka. Fabryka daje możliwość produkowania felg na zamówienie.
Minimalna wielkość zamówienia: 12 felg. Cena katalogowa. Jedyną opłatą w tym przypadku jest 1500USD za wykonanie projektu.

Cóż, w miarę możliwości odpowiem na dodatkowe pytania:)

PZDR

Bodek
Jeżeli chodzi o felgi o felgi 15x6,5 z ET35 to ważyły one 3950g.



jaka cena za komplet i czy są z ET zblizonym bardziej do 45?
Mogę udzielić takich info, ale chyba nie tak na wątku bezpośrednio. Chyba, że Admin nie ma nic przeciwko.

PZDR

Bodek
możesz mi na pw napisać...
ja tam nie mam nic naprzeciwko
śmiało
To może taki mały cennik z rozmiarami zrobić żeby nie było miliona pytań i odpowiedzi na temat różnych rozmiarów?
Bo ja jestem ciekaw ceny za takie 16x6,5/7 et45 4x114,3...
Cieszę się, ze nikt nie ma nic przeciwko:)

Generalnie wszystkie informacje są na stronie:
WWW.KUTEFELGI.PL

wiec myślę że tutaj powinienem raczej tylko uzupełnić informację ze strony.

Oczywiście dla PASSWORDJDM.PL przewidziana jest zniżka klubowa.

Ze swojej strony mogę zapewnić:
-zniżkę klubową
-przy zakupach grupowych jeszcze wiekszą zniżkę ( nie ma rozróżnienia na model, przy wiekszym zamowieniu redukujemy koszty transportu z
Rosji).
-najwyższą jakość za umiarkowaną cenę. Klasa VOLKa, ADVANa czy Desmonda, o 1/3 taniej.
-pełne wsparcie techniczne, łącznie z pośrednictwem w pytaniach do fabryki
-przygotowanie projektu felg pod zamowienie (dowolny wzor felgi, min. zamówienie 12 sztuk felg po cenie katalogowej + 1500USD za wykonanie
projektu).
-felgi robione są na zamówienie, istnieje możliwość wybrania dowolnego ET w zakresie od 25 do 55. Jak ktoś chce mieć ET41, 43 czy 39. Nie ma
problemu.


Wiem, że na słowo trudno jest uwierzyć. Domyślam się również, że MADE IN RUSSIA wzbudza niepewność. Myślę, że uda mi się jednak Was przekonać argumentami.
Z grupą warszawską pewnie spotkam się w niedziedzielę, wezmę sample do bagarka i wspólnie komisyjnie pomacamy) Jednak największe wrażenie robią, jak ma się je w ręce.

Faktem jest, że są to felgi w pełni kute. Nie wrotkowane, czy łączone.
Jest to dokładnie ta fabryka w które produkowano Desmondy i Spoony.
Felgi wychodzą z tej samej linii produkcyjnej.

Jeżeli chodzi o cenę: nie konkuruję z Drag Wheels, Rotą czy TenzoRami. To zupełnie inne półki.
Konkuruję z VOLKiem, GramLights, ADVANami itp, jednak moje felgi są o 1/3 tańsze.

A prywatnie: nie jest to moje główne zajęcie. Prywatnie zajmuję się innymi rzeczami.


To były suche fakty, teraz odrobinka praktyki:





Felga w stylu Desmonda 17x9.






Felga 16x7 z ET42






17x7,5 ET45 KUTA MAGNEZOWA



Nasze felgi można znaleźć na www.wheelweights.net



A tutaj tech-tip:


YOUTUBE



Bardzo chętnie odpowiem na wszystkie pytania (jeżeli będę potrafił, jeżeli nie, to zapytam fabrykę:)

PZDR

Bodek

gg: 1089114
e-mail: info@kutefelgi.pl
4,2kg w 17x7,5- odpał
Niestety cena ma sensowny wymiar dopiero przy zamówieniu ok 25 kompletów;/

Tak to cena za taki komplecik magnezowych felg to ok .12000pln

PZDR

Bodek
wracając do tematu regamaster'ów to chyba najdziwniejsze połączenie jakie widziałem


jeździ ktoś kiedyś cos na tej feldze nie po bułki bo jeszcze osobiście w H nie widziałem ...
Grafix, nie jest to super rewelacyjna felga do upalania, głównie z bardzo niskiej ładowności. Jest bardzo lekka i wystarczająco wytrzmała, ale królem wytrzymalości nie jest. Raczej profil użytkowania: wyscigowy.

PZDR

Bodek
dokładnie tak jak Alunetik napisał. przeznaczenie tej felgi to wyścigi torowe
ale w PL jeszcze nie widziałem jej nigdzie na tracku , albo słabo wypatruje
bo w PL taki felgi mają chyba 2 osoby...
ale w PL jeszcze nie widziałem jej nigdzie na tracku , albo słabo wypatruje

bo w PL króluje rota/drag itp inne "ambitne" wytwory
bo w PL króluje rota/drag itp inne "ambitne" wytwory

raczej napisałbym inne, tańsze zamienniki... nie dajmy się zwariować gaseb. Nie chcę psuć fajnego wątku ale do codziennego EG4/5 EK3 lub innej EJ która służy do wożenia tyłka po mieście i ładnie wyglądać, wsadziłbyś sw388 tylko dlatego, że podoba Ci czarna, prosta [w formie i stylu] felga?
a Ty na lans do klubu założyłbyś koszule Lacoste czy Lacroste z krokodylem w drugą stronę?

(przy założeniu, że w obu byś równie szałowo wyglądał...)
HHHahahahahhahahhahahahahhahhahaha:)

PZDR

Bodek
Patrz, na ręku Calvin Klein cyka
co z tego, że falsyfikat?
nie wnikaj!

eee znów spora nadinterpretacja... nie napisałem że ori felga jest gorsza, bo wygląda tak samo jak podróba, a lans ten sam i ori jest sporo droższa, więc po co przepłacać...

mi chodzi tylko o to, że wszystko jest dla ludzi i jak widać - w większości przypadków się sprawdza... dodam tylko że sam jestem za ori. i w sumie miałem kiedyś taki plan że jak kupić felgi to za cenę nowych rot przytargać coś oryginalnego
ale nie powiesz mi chyba, że proces produkcji (a z tym idzie w parze jakość) roty, drag'a itp jest taki sam jak regamaster'a czy volk'a?
ale nie powiesz mi chyba, że proces produkcji (a z tym idzie w parze jakość) roty, drag'a itp jest taki sam jak regamaster'a czy volk'a?

nie no ziom, gdzie ja tak napisałem? nie powiem bo to nie prawda... jeśli chciałbym się ustosunkować do swojego pierwszego posta to bym napisał - po co komu taki kosmiczny proces produkcji jak auto przekracza 100 km/h dwa razy w tygodniu? a częściej stoi w korku i na parkingu na spocie...

to była tylko taka moje dygresja... zresztą temat wałkowany nie raz, nie dwa.
Radek nie zaczynajmy tego znowu po raz kolejny. Znasz moje zdanie w tej kwestji a Emre pięknie to zobrazował na swoim przykładzie
w sumie racja, jak mówię, każdy ma swoje zdanie, a temat poruszany niejednokrotnie... a co do Emre, no cóż... w końcu ktoś się nabierze na tą polówkę ziom
OGŁOSZENIE!

Chciałbym oficjalnie zdementować jakoby w mojej garderobie znajdowały się ubrania wyżej wspomnianej firmy Lacroste!

Emre nie jestes w klubie, nie lecimy tu na polowki
a jak z postawionym kolnierzykiem, to dopiero porazka
ale golf z postawionym kołnierzykiem to już rispekt na dzielni
takie oto ciekawostki znalazłem

regamaster 17" 4x98


regamaster 14"
Ale w 14"" chujowo wyglada... kojarzy mi sie ze starymi ciezarowkami mercedesa