witam mam zamiar obnizyc swoje paseo rocznik 96 o 40 mm , znalazlem oferty firmy GP-EXTREM i Jamex , moze ktos juz sie spotkał z tymi firmami , dodam ze sprezynki chce zalozyc na amortyzatory seryjne paseo.
Pierwszego producenta nie kojarzę. Jamex szału nie robi. O ile chodzi Ci o efekt wizualny, czyli tylko obniżenie auta to ujdą, ale na jakieś ostre/torowe pojeżdżawki nie nadają się bo są za miękkie.
http://allegro.pl/item103..._91_01_mts.html czy na tyych mtsach fura nie siądzie przypadkiem trochę więcej niż podają?
A chcesz żeby siadła niżej? 60/40 od mts-a w BMW siada mniej więcej właśnie o tyle, ale same springi szału nie robią, jeździ się lepiej niż na serii, ale auto lubi dobić i wychylać się na winklach. Bardzo je chwaliłem dopóki nie pojeździłem na FK, niby średnia półka, ale są dużo lepsze.
FK to FK weitec tez daje rade
chcialbym obnizyc max 40mm ale na rynku polskim znalazłem tylko te 2 firmy, oczywiscie na ebayu jest wiecej nawet h&r , no ale cena jest tez 4 razy wyższa. do paseo żeby pobawic sie w "tuning" cześci tez nie zawiele wiec manewry sa ograniczone.ale dzieki za podpowiedzi
Mowa o FK to te? http://www.allegro.pl/ite...a_civic_fk.html

Przymierzam sie do zakupu jakis sprezyn... mialem brac na sam przod mts'a co sadzicie o FK siada faktycznie te -30? bo aktualnie w jaju mam - 60 jamexa chyba do lansu ok...ale do jazdy w jakis sprintach to dramat a - 30 wsam raz..:F
Jeżeli chodzi o Jamex miałem do czynienia z -60 w EG4. Powiem ci nie siadają na -60 to na pewno i jest to jakiś kompromis pomiędzy twardym sportowym zawieszeniem a komfortowym. Wiadomo po torze i w zakrętach tym nie polatasz ale do jazdy codziennej dają radę. Jak założyłem ET18 felgi do tego to dopiero zaczęły się ciekawe historie z jazdą po naszych drogach i ich jakości.
Tak, to te FK. Ja mam cały kit, 75/50, i siada z przodu chyba nawet bardziej Za to tylne nie wiem czy siadły chociaż o 4 centy....zawsze jest problem z obniżeniem tyłu w BMW.