sprawdzonym setupem jest tez seryjny amor + np sprężyny z protec'a (również -30mm)
tzn takie stwierdzenie niewiele mówi chyba ze protec produkuje tylko jeden typ sprężyny i można łatwo sie dowiedzieć jakie ma paramatry.
Mówiąc obrazowo:
Ważna jest "twardość" sprężyny bo to z tym sobie amortyzator musi poradzić. Obniżenie w zasadzie o niczym nie mówi jak nie podasz parametrów sprężyny.
Oraz jeszcze mega ważna rzecz którą wiele osób myli.
Stwierdzenie np. że na przodzie na miasto super sie spisują sprężyny k=8kg/mm też nic nie mówi jak nie powiesz chociaż jakie masz auto. Ważne jest na jakim ramieniu pracuje dana sprężyna. Dlatego jak ktoś jest zadowolony z 8 w civicu 6gen na przodie to osoba z civiciem 7gen musi sobie przeliczyć jakiemu k odpowiada to w ich samochodzie gdyz sprężyna w 6gen pracuje na zupełnie innym ramieniu niż w 7 gen (dodatkowo mamy w głowie, że 6gen i 7 gen mają podobne masy i ich rozkład).