Moja druga połowa oraz znajomi uważają, że popełniam błąd i będę tego żałował, ale decyzja już zapadła. Rozpocząłem realizację kolejnego projektu i niestety nie stać mnie na utrzymanie kilku Hond.
Nie będę opisywał tutaj zalet EE8, bo każdy kto się interesuje tematem, prawdopodobnie wie co to za auto i zna dolegliwości oraz możliwości tego samochodu.
Samochód posiada kultowy silnik B16A1 w idealnym stanie z oryginalnym przebiegiem. Moc auta zmierzona na hamowni to 162 KM na oryginalnym dolocie i wylocie.
Silnik zalewany olejem MOTUL 6100 SYNERGIE PLUS TECHNOSYNTHESE i zmieniany co 8 tys. km. Skrzynia biegów zalana MTF.
Układ hamulcowy:
Przód: BREMBO MAX + Ferodo Premier
Tył: BREMBO + Ferodo Premier
Płyn hamulcowy: Motul DOT 5.1
Środek auta jest w idealnym stanie: zadbany, nigdy nie było w nim palone.
Auto to traktuję jako hobby, a nie jako środek lokomocji do przemieszczania się z punktu A do punktu B.
Nie odpowiadam na głupkowate pytania, typu: "Panie, a ile to ma do setki?", "Ile wyciąga?" czy "Czemu tak drogo?"
Nie ukrywam, że chciałbym, żeby samochód trafił w dobre i odpowiedzialne ręce.
Samochód sprzedaję z welurowymi fotelami od ED9. Skóry idą na salony.
Zapraszam na oględziny do miasta starych pierników, czyli do Torunia.
Cena: 11.900 PLN
Kontakt:
e-mail: djrapid@wp.pl
GG: 5056907
tel. 603 983 244