Sprzedam moją hondę Civic Coupe.

MODEL:
- Honda Civic Coupe EJ1 1994r.

SILNIK:
- było D16Z9 jest B16A2
- Przewody zapłonowe Niebieskie NGK

UKŁAD DOLOTOWY:
- Parówa Simoty
- doprowadzenie zimnego powietrza i odgrodzenie

UKŁAD WYDECHOWY:
- CatBack Megan Racing Drift Spec 2,25 cala

UKŁAD NAPĘDOWY:
- Sprzęgło EXEDY

ZAWIESZENIE:
- Gwint KW Inox Variant 2
- stabilizatory przód tył
- komplet rozpórek
- Felgi Drag Wheels DR23 czarny mat
- opony Toyo T1R
- Energy Suspension Huper Flex w całym zawieszeniu

UKŁAD HAMULCOWY:
- Tarcze Brembo Max
- Klocki oem HONDA
- Płyn Feredo

ELEKTRYKA:
- Elektryczny szyberdach
- Elektryczne szyby
- Elektryczne lusterka

STYLING:
- Ambery
- Kierownica MOMO Monte Carlo
- Lampy tył USDM OEM STANLEY
- Czerwony dywan
- OEM chlapacze przód/tył


CAR-AUDIO:
- Sony

Samochód kupiłem ponad rok temu. Od tamtego czasu przeszedł szereg zmian usprawniających i upiększających jego wygląd. W samochodzie po zakupie zainstalowany został gwint KW inox line v2. Po 3 miesiącach użytkowania silnika D16Z9 w samochodzie zagościła jednostka B16A2 zeswapowana z DEL SOLA Vti sprowadzonego ze Szwajcarii. Przebieg silnika przy swapie wynosił 117 tys km. Przy swapie zostało wymienione sprzęgło na EXEDY OEM. Rozrządu nie wymieniałem ze względu na to że dokumentacja Solki wskazywała że przy 110 tys przebiegu został on wymieniony. Silnik oddycha przez parówę simoty oraz odgrodzenie z laminatu i doprowadzenie powietrza ze zderzaka. W międzyczasie wymieniłem cały układ wydechowy na Mtech OEM look jednak w tym sezonie został on zastąpiony wydechem Megan Racing Drift Spec. Na początku sezony w samochodzie zagościł kompletny zestaw Energy Suspension oraz wymienione zostały wszystkie sworznie oraz końcówki drążków. W kwietniu zostały założone nowe felgi Drag Wheels DR23 czarny mat + nowe opony Toyo T1R. Samochód jeździ na oleju Castrol Magnatec i od swapa wymieniłem olej już 2 razy. Oleju od zmiany do zmiany dolałem 200 ml. Co przy tym silniku jest żadnym ubytkiem Blacharka samochodu jak na ten rok oceniam na 9/10. Nie ma oznak korozji. Zderzak przedni był pęknięty przez niefortunne parkowanie poprzedniego właściciela i został on zastąpiony nowym zderzakiem. Do pomalowania jest maska ze względu na to że przy czarnym 16 letnim lakierze są odpryski od kamieni.

NIE MAM NIC DO UKRYCIA. Chętnie zainteresowanym osobom odpowiem na wszystkie pytania. Sprzedaje ze względu na to że czas już wydorośleć i kupić sobie nowsze wygodniejsze auto Nie będę pisał że auto nie wie co to VTEC bo doskonale wie jednak od czasu kiedy je mam użytkowane jest z głową. Nigdy nie było na torze ani nie brało udziału w jakichkolwiek wyścigach. Silnik może zaskoczyć nie jednego

Samochód jest po przeglądzie technicznym! Posiadam wszystkie wydruki skuteczności amortyzatorów itp! Wszystko jest w najlepszym porządku!! Ubezpieczenie jest wykupione na rok do 1.07.2011. Czyli przy zakupie nie trzeba martwić się kolejnymi wydatkami!!

Cena nie jest niska jak na samochód z 1994 roku, jednak wiem ile samochód kosztował mnie pieniędzy wysiłku i wiem w jakim jest stanie!! Nie bierze oleju, nie ma oznak korozji. Lakier jak na 94 rok jest w bdb kondycji. Nic tylko wsiadać i jeździć

Cena za auto tak jak stoi wynosi 16700 do lekkiej negocjacji.
W cenie dodaję komplet kół zimowych.

Zaznaczam że nie oddam auta za 13 tys zł. Jest możliwość kupna auta na kołach zimowych. Wtedy cena wynosi 15300.

Nie umieszczam puki co auta w innych mediach. Wolę żeby ktoś z forum się nim zainteresował niż ktoś z zewnątrz!!

Temat auta: http://www.civicklub.pl/f...ead.php?t=49870



Kontakt: gg 3233017
tel 782696149
lub PW