Honda Civic EJ9
Rok produkcji: 1997
Silnik: 1.4
Wyposażenie:
- Klimatyzacja w pełni sprawna
- Elektryczny Szyberdach
- 2 poduszki powietrzne
- Centralny zamek sterowany z pilota
- Radio Sony MP3, USB + pilot
Historia:
Samochód zakupiony w 2008 roku w Niemczech. Jako że poprzedni silnik brał olej został zmieniony w lutym 2009 roku na taki sam model jak poprzedni tyle, że ma on przebieg aktualnie 61 tys. km. Przy zmianie silnika zmieniony został cały rozrząd wraz z wszystkimi filtrami a silnik zalany został olejem Mobil 1 full syntetyk. W silniku został założony kolektor ssący pochodzący z silnika D16Z6 plus dolot wraz z filtrem stożkowym Simoty. Zmieniony został również kompletny układ wydechowy. Kolektor wydechowy 4-2-1 ze stali nierdzewnej plus środkowy przelotowy i ostatni replika Apexi N1. Zmieniony został również układ hamulcowy, zmieniony na kompletny z Civic EK4 czyli przód tarcze 262mm a tył tarcze 242mm oraz pompa wraz z serwem od EK4 (15/16). Przy zmianie hamulców założone zostały nowe tarcze na przedzie firmy Brembo oraz nowe klocki na przedzie i tyle. Samochód posiada zawieszenie Eibach PRO KIT. W środku zmienione zostały fotele od CRXa obszyte pod Civic EJ9 oraz tylna kanapa od Civic ej9 po lifcie. Na przednich i tylnich kielichach założone są rozpórki usztywniające samochód. Moc samochodu po przeróbkach silnika wynosi 115 KM 124NM.
Samochód ze strony mechanicznej IGŁA. Silnik chodzi jak nowy. Nie bierze ani grama oleju (nie to co jego poprzednik który potrafił wypić 4 litry oleju na 10 tys km. Przy spokojnej jeździe). Hamulce hamują idealnie a zawieszenie trzyma bardzo dobrze w szybszych zakrętach a zarazem jest dość komfortowe. Założone są felgi od Civica ek4 popularne wiatraki wraz z nowymi oponami Kumho ECST 195/50. środek zadbany. Nie ma połamanych żadnych plastików ani plam czy dziur.
Co do minusów samochodu do zrobienia jest rdza na nadkolach.
Samochód jest moim oczkiem w głowie i wszyscy co mnie znają wiedzą jak dbam o nią. Jednak nadszedł czas na zmianę na coś większego bardziej rodzinnego
Cena jaka mnie interesuje to 14 tys. zł. Możliwe że cena jest spora ale jak przelicząc koszta wszystkich przeróbek to cena wyjdzie nam dużo wyższa. Wiadomo że nikt tego nie odda ale jak ktoś szuka auta pod swapa czy mocnego 1,4 to właśnie je znalazł.
Krótki filmik przedstawiający historię auta:
http://www.youtube.com/watch?v=wW9XEvT1S-E
Zdjęcia w aukcji
http://otomoto.pl/index.p...how&id=C8969869
[ Dodano: 2009-06-15, 16:42 ]