Do sprzedania mam nabytego miesiąc temu Sunnego GTi z 1991 roku w gaziku sekwencji Elpigaz Stella butla w koło 38L, miał mi on trochę posłużyć ale trafiła mi się okazja z SAABem 9-5 2,3 Turbo też z gazikiem tak więc ten czarny zdrowiutki GTi jest do oddania w dobre ręce.
W Aucie po zakupie wymieniłem fotel kierowcy, silnik, skrzynię biegów wraz ze wszystkimi poduszkami poza przednią, tylne łączniki stabilizatora oraz amortyzatory. O takich rzeczach jak olej, płyn w chłodnicy i filtry nawet nie wspominam...
Hamulce bardzo świerze tak samo jak i przednie amorki (Optima) oraz sprzęgło (Z P11.144 Angola oryginał nissan w świetnym stanie).
Auto jak to u mnie bywa jest technicznie zadbane i co najmniej w stanie bardzo dobrym
Na długo nie będzie wymagało żadnego wkładu finansowego, przy przebiegu 233050km wymieniałem olej w silniku (10w40).
Ma w pełni sprawny elektyczny szyberdach, elektryczne szyby i lusterka oraz wszsytkie dodatkowe lampy z przodzu.
Koła to prościutkie 15" z Almery Gti ze świerzymi i mięsnymi letnimi oponami Good Yera z roku 2007.
Dodatkowo jest bonusik w postaci, splanowanej o 1,5mm głowicy, moda rozrządu i portingu kolektora wydechowego, zamontowana jest mocniejsza pompa paliwa z maximy 3.0 oraz optymalnie ustawiony zapłon i powiększony zakres otwierania przepustnicy gazu...
Wydech również jest zmieniony na luźniejszy wykonany z rur fi 51mm, zamiast katalizatora siedzi przelotowy tłumik, jest trochę głośniej jak w serii ale w trasie nie męczy.
Co do Gaziku - osobiście został przezemnie wystrojony przy użyciu sondy szerokopasmowej a nie przez jakiś partaczy gazowników, jest ustawiony absolutnie bezpiecznie a przy wciśnieniu gazu do podłogi mieszanka bogacieje dla uzyskania maks momentu obrotowego.
Po weekendzie uderzę nim na hamownię i zobaczmy co reprezentuje
Co istotne tylne kielichy nie noszą oznak zmęczenia i nie są skorodowane co jest żadkością w tym modelu i roczniku, z tyłu i z przodu były wymieniane błotniki, na prawym tylnym niestety są nie małe oznaki rudej...
No i po przejechaniu 50 metrów zapala się kontrolka ABS - muszę zajrzeć do pierścieni ABS, przegóby z przodu były wymieniane i prawdopodobnie na jednym z nich nie ma pierścienia...
Boczki przednich dzwi mają dziurki po zamontowanych wysokotonowych głośnikach...
Podsufitka przy szyberdachu od strony pasażera minimalnie odeszła na skutek nie zamknięcia go gdy na dworze lało...
Lewy przedni błotnik jest delikatnie zagięty co widać na fotkach.
Nowy nabywca na pewno nie zawiedzie się na tym Sunniaczu a Ja osobiście z miłą chęcią dalej będę go serwisował i modyfikował jak komuś będzie mało i tak już ponad przeciętnych osiągów.
Oczywiście jak ktoś wypatrzy w nim jaką kolwiek wadę mechaniczną której mi nie udało się dostrzeć po blisko miesięcznej eksploatacji to zajmę się nią na miejscu i od ręki...
Oddam go za 6500zł ew. możliwość sprzedania na innych kołach np. stal 14" i obniżeniu ceny...
Kontakt: tel. 606 232 040 lub wszelakiej maści internetowy
FOTO Zaraz po umyciu:
![](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/IMG_5438.jpg)
![](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/IMG_5436.jpg)
![](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/IMG_5439.jpg)
![](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/IMG_5446.jpg)
![](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/IMG_5449.jpg)
![](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/IMG_5444.jpg)
![](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/IMG_5448.jpg)
[ Dodano: 2010-02-28, 21:01 ]