Witam
Zdecydowałem się sprzedać moje piękne autko na żecz innego japońskiego cacka

cena 17600

Opis pojazdu:
Moje autko to Toyota Celica AT200 - ST (1,8) z 1994r.
Dane techniczne:
Nazwa modelu celica ST
Napęd przód
Poj. skokowa 1762 cm3
Stopień sprężania 9,5
Moc 115KM (85kW) przy 5800 obr/min
Max. moment obrotowy 154 przy 4400 obr/min
Przysp. 0-100 km w 10,2 sek.
Prędkość max 200 km/h na tyn się nie kończy
Średnie zużycie paliwa 7,4 katalogowo a w rzeczywistosci troszke więcej
Model silnika 7a-fe
ABS
Rynek Europa/U.S.A

Wyposażenie:
el. otw. szyby (bez ramek)
el. otw. szyberdach (szklany)
el. ster. lusterka
centralny zamek z pilotem + domykanie szyb
wspomaganie kierownicy
ABS
poduszka powietrzna
imobiliser
odcięcie zapłonu (niewidoczne dla niewtajemniczonych)
trzy komplety oryginalnych kluczyków
reg. kierownica
reg. świateł,
17' alufelgi
6 głośników, 4 standardowo montowane w celice + dwa sony (nie rzucają na kolana ale dają czysty i przyzwoity dźwięk)

Samochód był sprowadzony w listopadzie 2005 r z Niemiec.
Chłopak, który przytargał celike, włożył w nią kupę serca i kasy.
Wykonał szereg modyfikacji wizualnych, bardzo gustownych moim zdaniem.
Nie ma tu żadnej wiochy.
Silnik seria, kompletnie żadnych modyfikacji.

Lista modyfikacji:
wydech upgrade cannobal s
sprężyny H&R -30mm
amortyzatory KAYABA na gwarancji.
białe zegary indiglo
białe kierunki (zderzak, błotniki)
ledowe podświetlenie blachy
czarna aluminiowa siatka we wlotach
nowy lakier Deep blue z R32
przyciemnione szyby
spoiler z wersji GT
usunięcie oznaczeń
zderzak przedni z nowszej wersji
felgi 17' 8J Et35 z oponami letnimi

Gdy kupiłem ten samochód, wymagał on wkładu finansowego. Nie grzebałem w nim sam. Toyotka staneła w warsztacie spejalizującym się naprawą i diagnostyką aut japońskich i 20.10.06 dokonano następujących wymian i napraw:
wymiana oleju silnikowego i filtra
sprawdzenie oleju skrzyni biegów
spr płynu hamulcowego
spr płynu chłodzącego
wymiana klocków hamulcowych przód + tył
wymiana szczęk hamulcowych (ręczny)
wymiana linek hamulcowych (ręczny)
wymiana turlejek stabilizatora przód
Wszystkie wymiany udokumentowane, do wglądu książka serwisowa wystawiona w warsztacie serwisującym.
Ponadto wstawiłem alarm z pilotem i opcją domykania szyb przy zamykaniu auta, nowy akumulator wysokiej jakości Centra FUTURA z 3 letnią gwarancją.

Blacharka w stanie idealnym, piękny nowy lakier Deep Blue z Golfa R32, nie ma grama rdzy, brak jakichkolwiek otarć, silnik w świetnej kondycji, pracuje równo. Wnętrze zadbane, pachnące, w tym aucie nikt nie palił papierosów.

Dodatkowo obszerna dokumentacja wszystkich dokonywanych serwisów i sporadycznych napraw jakie zostały przeprowadzone w serwisie TOYOTY w Niemczech.

Jedyny minus, zepsuty czujnik abs w lewym przednim kole. Nie przeszkadza to w korzystaniu z auta, gdy komputer wykryje jakąś usterkę odłącza cały abs i jeździ się tak jak autem bez absu. Jeśli zdążę to go naprawie lub obniżę cenę auta.