cześć,
seryjne B16A1 i pewnie nie będzie ostro podręcone (dolot, wydech) moooże kiedys coś więcej...

jaką średnicę wydechu wybrać? 57mm czy 63mm?
ma być lepiej niż na serii, power ma być, ale ma być nie za głośno

czy do B16A nie kręcącego się wyżej niż seria 2,5 cala nie będzie za dużo?
Bedzie za duzo imo. Ja mam 2,5" i jest za duzo i kur...sko glosno. Fakt, ze zrobilem to przyszle mody i tylko dlatego zdecydowalem na tak duza srednice.
2,25 jesli nie mniej.
2:0 (3:0 licząc opinie Elmera :hyhy: )
jak nie bedzie ostro kręcone to 2,25
Nie no zdecydownie 2,25 to max. Ja mialem 2 cale i szczerze mówiąc wnioskując z jazdy i wykresu to wiecej potrzebne nie było.
no wiesz CMQ- ja to widzę tak:
CMQ i-VT- dolot + 2cale wydech- 150koni
Gr00by i-VT- dolot + 2,5 cala wydech- 168koni
dlatego sobie myśle... może coś w tej średnicy siedzi jednak

wiem że jest to nieprecyzyjne, ale na wyobraźnie działa
pamiętaj że ja miałem wtedy żle poprowadzony tlumik a i hamownia hamowni nierówna. Arv miał ponoć 168KM a na bemowie pojechałem dużo lepiej-niby z seryjna mocą. Nie ma się co cyferkami z rolek tak sugerować.
Heh. 168KM to na serii od kolektora. 2,5" nieshamowane póki co :hyhy:
A ja Ci powiem tak że wydech robił bym w ostatniej kolejności bo nie wiadomo jaki pomysł Cię jeszcze spotka z modowaniem
Chłop pisze że wie a Ty wiesz lepiej że nie wie i zeby nie robił :rotfl:
2.5 da napewno sporo tyle ze w gornej parti ... dolu napewno bedzie mniej
to i ja sie moze wypowiem :zawstydzony: ( moze cos tam ci pomoze ...)
dla mnie to jest proste rozumowanie

-jesli planujesz "dluzej: sie pobawic np walki(przpustnica itp) to trza zainwestowac w 2.5cala

-jesli chcesz zrobic dolot jakis vafc itp bez ruszania glowicy idz smialo w 2.25 cala (chociaz u nas jezdza na tym d16 a wolne nie sa )

po drogie tak jak ci mowilem na poczatku trza pomierzyc rury ktore kupujesz bo one wiekszosc maja np 2.5 na zew a nie wew. (i tu mozna sobie wyposrodkowac szerokosc
no i oczywiste ze 2 przeloty w czym ostatni wzdluzny (ktory duzo wycisza,dlatego u groobego tak glosno bo ma zwykla "banie" ... ) ps i nie zapomnij o kolekotorze musi byc taki sam lub podobny co reszta ! pozdr
Pokażcie mi sklep w Polsce gdzie średnica jest podawana w calach :] a raczej u nas będziecie rury brać.


Od siebie dodam że z obliczeń wynika że poszczególne rury z głowicy powinny mieć 50-52 mm (wew). Jednak na stronkach z konkretnymi kolektorami pierwsze rury mają koło 45mm dalej dwururka koło 55mm a na końcu jest 60mm, zakładam że to wszystko śr wew.

Dodam jeszcze tabelke
http://www.bigasteel.com/graf/GOST110688.htm
Nevada - pamietaj ze nierdzewka ma na ogol scianke 1,5mm, czyli jak zapodasz 57mm to wewnątrz zostanie 54mm. tak samo jak dasz 63mm to bedzie 60mm wewnatrz.
Pokażcie mi sklep w Polsce gdzie średnica jest podawana w calach


u siebie w pipidowie kupilem rury jak spawalem swój wydech na cale, nie bylo problemu
Bo chłopaki nie sa idiotami i wiedzą jaki jest przelicznik cal=mm

W Europie używa się mm.

Czemu na siłe chcecie się ograniczać do 2.5" czy 2.25" a może lepsze rozwiązanie to 60mm (2.36") :przestraszony:
Tak na wszelki wypadek.
Jesli ktos bedzie chcial sam kupowac rury. Pytajcie o rozmiary w mm. W polsce istnieja dwie miary calowe. Zwykly cal miedzynarodowy i cal hydrauliczny - bo tak chyba sie nazywa, ktory jest troche wiekszy.
będzie rura 60mm, wew. 57 czyli 2,25 cala
Nev - tlumiki tak jak mowiles??? I gdzie ostatecznie robisz??
Z mojego info wynika ze eltec

Też mnie ciekawi jakie tłumiki dajesz
dwa tłumiki, końcowy duży poprzeczny
Nevada, czyli podobny numer jak w moim bolidzie???
Gdzie mozna dostać taki tłumik jak mówi Nevada, owalny z nierdzewki o dużej pojemności żeby założyć go poprzecznie
Z tego co mowil Eltec robi takie i dlatego Mtech odpada (co za tym idzie SSG), bo nie maja takich w swojej ofercie...
Z tego co mowil Eltec robi takie i dlatego Mtech odpada (co za tym idzie SSG), bo nie maja takich w swojej ofercie...



bład ... ja mam takowy z mtecha do tego bardzo ladnie i dobrze zrobiony
Szukałem m-techów i widziałem tylko te a'la motocyklowe.
Mtech robi takie na zamówienie. Miałem taki w ręku.
Znasz może orientacyjny poziom cen ??
to bylo prawie 3 lata temu, nie pamiętam.
Nevada, czyli podobny numer jak w moim bolidzie???

podobny, ale "trochę" inaczej :wstyd:
Aha...dzieki za informacje :]
Większość cat backów z US ma 2,5" zew., czyli wyjdzie na to samo co nasze 57 mm wew. Powinno być dobrze, pojutrze powinniśmy wiedzieć coś więcej.
Większość cat backów z US ma 2,5" zew., czyli wyjdzie na to samo co nasze 57 mm wew.


Jakto?
2,5'' to 63mm, minus 1,5mm scianki to 60mm wew. Czy ja czegos nie skumalem?
Czepiasz sie :wstyd:
Czepiasz sie :wstyd:

Poprostu kalkulator posiada :rotfl:
Chodzi mi tylko o to, że jak sprzedają w USA catback 2,5" to jest średnica zewnętrzna, a nie wewnętrzna (którą się zwyklo operować u nas).

Robota firmy El-tec to pełen profesjonalizm. Jesi cicho, szybciej (161 KM u Neva, wygląda że prawdziwe po tym jak auto lata), a jakość pracy i wykonania masakruje.
.. a nie wewnętrzna (którą się zwyklo operować u nas)...

Kto tak zwykł

Bo wszelakie katalogi, sprzedawcy, dostawcy i normy podają zew średnice i gr ścianki.
Ja pierdolę, przestańcie się czepiać. W tym temacie mówiliśmy o średnicach wewnętrznych. Odniosłem to do wydechów gotowych ze Stanów Zjednoczonych, gdzie wydechy do Civiców mają przeważnie 2,5" cala średnicy, ale zewn.
Ja pierdolę, przestańcie się czepiać. W tym temacie mówiliśmy o średnicach wewnętrznych. Odniosłem to do wydechów gotowych ze Stanów Zjednoczonych, gdzie wydechy do Civiców mają przeważnie 2,5" cala średnicy, ale zewn.


Ja pierdole, ale pomyliles sie w przeliczaniu tych cali zewn. na mm wewn i tylko tego ja sie czepilem :wstyd:
Ale ja nie przeliczałem, tylko podchwyciłem bo ktoś wyżej napisał że 2,25 to 57. Koniec :wstyd:
wydech ma wewnątrz dokładnie 58,2mm, dodając grubość ścianki otrzymujemy zew. w calach ~2,4
Chłopy prośbe mam

Cykneli byście kilka fotek tych nowych lśniących wydeszków, konkretnie interesuje mnie nadrukowane oznaczenie materiału oraz jak wygląda łączenie z seryjnym kolektorem. :padam:
Łączenie z kolektorem jest na seryjnej flanszy uciętej ze starego wydechu. Przy większej średnicy potrzebne by było stopniowanie średnicy, bo flansza byłaby zbyt mała.



Dzięks :zdrowko:

Tak na szybkiego
AISI 304/304L - stosowane w urządzeniach przemysłu spożywczego i chemicznego oraz na części wymagające głębokiego tłoczenia, odporne na korozję w środowisku atmosferycznym, wody naturalnej, roztworów alkalicznych, niektórych kwasów organicznych i nieorganicznych

Wedle nowych norm unijnych ma ona oznaczenie "1.4301"
Czyli nadaje się , ogólnie to chyba najbardziej popularna nierdzewka.
a to nasza praca :looka:







ładna robota :padam:
Bardzo ładna. Co to za tłumik?
Widze troche rurki sie poprzesuwały. Jakieś uchwyty sobie zróbcie żeby je na miejscu utrzymać.
Bardzo ładna. Co to za tłumik?



m-tech


goffy to moje? :hyhy:
tak
Rury pospawane bardzo ładnie, ale tłumik wygląda średnio.
jesli chodzi o ostatnie foto to nie jest to wada tlumika tylko jakos tak dziwnie swiatlo sie zalamalo. :looka:
Gooffy

Przyjrzyj się 3 focie, dokładnie widać jak rury są nie w osi. Małe przesunięcie ale widać od razu. Chodzi mi o jakieś zaciski żeby takie zjawiska wyeliminować.

Co do spawów
Urzywacie drutu ?? bo wszędzie spoiny sa zapadniętę, niedopełnione (na kilku fotkach z garażu widziałem że drut jest w urzyciu). Czy łączone krawędzie ukosujecie czy zostawiacie proste bez żadnych dodatkowych obróbek??

Jeszcze jedno
Czyścicie spawy czy one tak bez niczego są jasne??
dokładnie widać jak rury są nie w osi.


Co do "prostoty" naszego ukladu. Uklad wydechowy oparty jest z przodu na flanszy, w dalszej czesci na tlumiku a na koncu lezy na ziemi stad tez zapewne zludzenie ze uklad "ucieka"

Co do "prostoty" naszego ukladu. Uklad wydechowy oparty jest z przodu na flanszy, w dalszej czesci na tlumiku a na koncu lezy na ziemi stad tez zapewne zludzenie ze uklad "ucieka"

Chyba nie skumałeś, chodzi o przesunięcie między rurami i powstający przez to schodek.


Jestesmy bardzo spokojni.
Tylko nie kumam jak mozna zobaczyc przesuniecie milimetrowe (zakladajac nawet ze jest) na foto numer 3. Moze chodzi o foto 4? Tam faktycznie jest przesuniecie ale wynika ono z roznicy zewnetrznej srednicy tlumika (60.4mm) i rury (60.3mm).

Spawy rzeczywiscie sa "zapadniete" poniewaz nie sa uzupelniane drutem z powodow estetycznych. z naszego doswiadczenia oraz posiadanej wiedzy nie potrzba tutaj super hiper mocnych spoin.
Drutem uzupelniamy spawy np w kolektorach wydechowych.
Sorki mój błąd, chodziło o foto 4 z tym przesunięciem.
bardzo ładna robota, SSG rośnie w siłę :padam:
Dzis Proti wyjechal z garazu. Chyba byl zadowolony :hyhy:
myślałem ze bedzie głośniej, ale... było przywoicie
teraz czekamy na wynik od macka
jutro dzwonie do maćka sie umówić a co do zadowolenia to faktycznie, nie da sie ukryć wszystko pięknie, a to mocowanie tłumika z tyłu to wogóle patent nie z tej ziemi :hyhy:
Podłączę się do tematu z podobnym pytaniem. Do d16z6 średnica 2 cale czy 2.25? Bo spotkałem się z różnymi opiniami, ktoś pomoże?
Ja proponuje 2 cale wew.
Jest jakas roznica w srednicy ukladu w d16 i b16 ? chodzi o seryjny uklad .
Jest
B ma zew 50 mm a D koło 2-3 mm mniej

Jutro sprawdze dokładnie.
podłączam się pod pytanie do Dserii
2 cale wew.
A jeśli chodzi o serie to w ED9 jest dokładnie 48mm zew, minus ścianki koło 1,2 mm to wew jest jakieś 45-46mm.
Jestesmy bardzo spokojni.
Tylko nie kumam jak mozna zobaczyc przesuniecie milimetrowe (zakladajac nawet ze jest) na foto numer 3. Moze chodzi o foto 4? Tam faktycznie jest przesuniecie ale wynika ono z roznicy zewnetrznej srednicy tlumika (60.4mm) i rury (60.3mm).

Spawy rzeczywiscie sa "zapadniete" poniewaz nie sa uzupelniane drutem z powodow estetycznych. z naszego doswiadczenia oraz posiadanej wiedzy nie potrzba tutaj super hiper mocnych spoin.
Drutem uzupelniamy spawy np w kolektorach wydechowych.



czym to spawacie , jesli mozna wiedziec ?

spawacie "ciaglo" czy puakcie tak pokolei i potem rozlewacie? mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi

czy moznaby to pospawac acetylenem z minimalna iloscia topnika? na laborkach ostatnio spawalem acetylenem i wg. mnie zajebiscie nadaje sie to do rur a spawa sie b.latwo i ladnie wychodzi
Corey

TIG-iem chłopaki spawają i to jest lepsza technika niż palnikiem tylko ładny spaw wymaga praktyki.
Spawamy TIGiem w oslonie czystego argonu.
Gooff - a do rury wpuszczacie argon?
:szok: przy spawaniu wydechu? nie. No chyba ze bardzo chcesz :hyhy:
Dokladnie. To jest specjalne fiku-miku ktore przekazal mi pewien wydechowiec :padam: Teraz zagadka - po co
Pewnie po to żeby nie było w środku zadziorów jakis.
po co?
by skasować klienta 30% więcej?

wygrałem?
dokladnie Nevada. tak robią w ElTecu
Pewnie po to żeby nie było w środku zadziorów jakis.



Dokladnie - po to zeby nie zaklucac przeplywu i zeby nie robily sie wylewy w srodku rury
Ale i bez tego dobry nagły atak spawacza TIG'owy nie robi takich sensacji w środku.
Gderacze jedne

A po co stosuje sie w ogóle gaz e e e e

Gaz ma chronić płynny metal na powierzchni powstającej spoiny. Dla pełnego wypasu można dać go do środka żeby chronić grań spoiny, znaczy się dla zabezpieczenia przed atmosferą tego co się przetapia na wylot.
Gderacze jedne

A po co stosuje sie w ogóle gaz e e e e

Gaz ma chronić płynny metal na powierzchni powstającej spoiny. Dla pełnego wypasu można dać go do środka żeby chronić grań spoiny, znaczy się dla zabezpieczenia przed atmosferą tego co się przetapia na wylot.



...i dlatego jako gaz oslonowy stosuje sie wlasnie argon, ktory jako gaz szlachetny jest malo reaktywny i nie wchodzi w reakcje z przetapianym metalem :rotfl:
piechur - ale to wszyscy wiedza wiec po co to pisac?
Ja nie wiedzialem
ja oglądałem spawy od środka (te które dało rade) i nic nie jest wlane do środka
ja oglądałem spawy od środka (te które dało rade) i nic nie jest wlane do środka



Daj Bóg :padam:
Piechur

Tak nie do końca bo do spawania stali MAG-iem stosuje się dwutlenek węgla z małą domieszka argonu, a CO2 jest gazem czynnym.
piechur - ale to wszyscy wiedza wiec po co to pisac?



mysle ze jednak nie wszyscy o czym swiadcza chociazby komentarze w tym temacie


no tak przy TIG-u zdecydowanie
mały OT:
a może polecieć w 4 cale? :hyhy:


moze daj to do 'boost is better' chyba ze to mocno dlubany k20, ale nie wiem czy az tak wielki wydech by byl niezbędny. 3" to moze i bym jeszcze zrozumial...
Hondy lubia jednak mieć luźno bo Groobemu wyszlo wczoraj na dyno 171ps. Ma 2,5" na jednym przelocie :] B16a1 seria + stożek :zdziwko:
Te 4" to stal czy alu
stawiam na tytan
tytan ma nieco inny kolor.. 4" to juz niezly hardkor :zdziwko:
wyglada aluminiowo
wrzuciłem te fotki (z konta młodego), bo 4 calowy wydech to już konkret i ciekawie to wygląda...
Hondy lubia jednak mieć luźno bo Groobemu wyszlo wczoraj na dyno 171ps. Ma 2,5" na jednym przelocie :] B16a1 seria + stożek :zdziwko:



2.5" zewnętrzna. 2.36" wew.
To ja się podepnę pod temat. Czy warto założyć kompletny wydech 60mm APEX'i World Sport 2 do silnika D14A3, który w późniejszym czasie zostanie zastąpiony jednostką D16 lub B16? Rzecz w tym, że chcę mieć cicho jak w serii (wiem, że ten wydech może być głośniejszy od seryjnego z racji rozmiaru), dlatego nie chce modelu z całkowicie przelotowym tłumikiem końcowym. Druga sprawa, czy taki wydech można skręcić z seryjnym kolektorem D14 na jakiś czas, aby później zmienić go na lepszy.

Mam na myśli ten wydech:
http://skocz.pl/cptu

da sie i to dobry pomysl. jesli zeswapujesz.
Wydech Apexi to dobry wybór, pytanie tylko jak wyjdzie Cie cenowo po sprowadzeniu.
Teraz dopiero zauważyłem, że to jest system bez katalizatora. Czyli generalnie byłby przez jakiś czas kolektor z d14 (seryjny, dopóki nie zmienię silnika), seryjny katalizator i dalej apexi. Jeśli się mylę, poprawcie. Ciekawe czy to w miarę będzie działać Lichy kolektor, o małej średnicy, "blokujący" katalizator *którego raczej nie chcę usuwać i dalej apexi...
:niepewny:

Jeśli chodzi o wysyłkę, jest do ogarnięcia, nawet drogą morską, będzie taniej, ale bity miesiąc czekania
na zyski mocy nie licz, ale dzialac bedzie. efekt wiekszy bedzie jak zrobisz swapa, dasz dobry kolektor i sportowy katalizator o odpowiedniej srednicy.
Dziękuje pati za odpowiedź. Raczej zostanę w NA, ciekawe ile taki setup dałby w B16A2 lub D16Y8.
Odnośnie rozmowy o wpuszczaniu argonu do rur przy spawaniu

Podepne sie pod temat 2.5 do to za duzo do d16z5 ?
dziekuje za odpowiedz
2.5 do to za duzo do d16z5 ?

planujesz jakies dodatkowe niespodzianki pod maską? bo w sumie od tego to zależy
no Turbo napewno nie, ale może w przyszłosci 4 przepustnice i tyle.
Chociaz wydaje mi się, że prędzej zmienie samochód niż założe te 4 przepustnice :wstyd:
Za dużo.
ja mam kilka lamerskich pytań...

EK4 z CAI, VAFC i w niedalekiej przyszłości jakieś lekko ostrzejsze wałki (stage I), sprężynki i talerzyki... 2.25" czy 2.5" ? tłumik okńcowy mam 57mm wew. na wejściu i to rozumiem jest 2.25" ? i jeszcze jaka jest zasadnicza różnica między 4-2-1 i 4-1... bo generalnie słyszałem różne opinie... że 4-1 to bardziej sie na tor nadaje, a na ulice to lepiej 4-2-1 i odwrotnie...

z góry dzięki za odp...
4-1 poprawi górę, 4-2-1 dół
myśle że 2.25 by stykło, ale znając głód mocy, znów cos bedziesz modził i później 2.25 może byc mało, ja bym robił chyba 2.25
a ja bym robił 2,5 i kolektor 4-1
ja pod całkowicie seryjny silnik robie 2,5cala zew. ~2,37wew
Nevada
ja się obawiam, że przy moim przyszłym setupie (ok. 190 km) 2,5" to może być za dużo...
U grOObego w serii 2,5 cala dało bardzo przyjemny przyrost więc moim zdaniem jesli planujesz w dalszym czasie mody rozrządu i małe strojenie bez obaw szedłbym w 2,5.
wez pod uwage ze poza moca w peaku (gdzie na 2,5" bedzie wyzsza) liczy sie jeszcze przebieg tej mocy. co z tego ze bedize +5Km przy 8000 obr jak przy 4000-6000 bedzie -10?
Pati - czy mam wkleić po raz kolejny mam wkleic swój wykres? Jakoś nie widze tam specjalnych spadków momentu/mocy.
wez pod uwage ze poza moca w peaku (gdzie na 2,5" bedzie wyzsza) liczy sie jeszcze przebieg tej mocy. co z tego ze bedize +5Km przy 8000 obr jak przy 4000-6000 bedzie -10?



rzuć okiem na wykresy przed i po wydechu. Jak dla mnie poprawa w prawie całym zakresie przebiegu momentu. Jedynie przez chwilę jest TAK SAMO jak w serii, ale nigdzie spadku ( jakiegos strasznie znaczącego, bo na oko to jest tak 'mniej-wiecej' ) nie zauważam.
Ja bym robił 60mm i kolektor brał 4-2-1 coby nie wystawał za mocno.
każdy ma inne zdanie... :rotfl:

ja powoli skłaniam się ku 2.25" wew... będzie trzeba to się przyszłości zrobi na 2,5"...
jeszcze jedno pytanie... da sie dostać w PL rury o takiej srednicy jak mam tłumik (60mm zew i 57mm wew.) ?

Walter, 4-1 wstaje bardziej pod samochodem? bo generalnie u mnie jest dosyć nisko i czasem zdarzy się przytrzeć nawet seryjnym kolektorem...
da sie dostac takie rury.
DC 4-1 jest sympatycznie na dole splaszczony i nie ma dramatu z przeswitem.
jak obcierasz seryjnym kolektorem to potrenuj jazde. ja swoim autem na ulicy jeszcze o nic nie zawadzilem.
ja mówie o osiedlowych garbach, bo na ulicy to jeszcze nie miałem przyjemności o coś przytrzeć... :oczami: nie licząc podjadzu na pewien parking przy Wolskiej... :zdegustowany:
na osiedlowych garbach przycieram tylko chlapaczami.
Niektóre 4-1 mocniej wystają z dołu inne mniej.
4-1 wstaje bardziej pod samochodem?

sila rzeczy.. wynika to dosc bezposrednio z ulozenia i ilosci rur. seryjny ma pod miska 2, 4-1 ma.. 4..

najlepiej poprowadzony jest seryjny kolektor 4-1 z jdm integry, ale nie wiem jakby bylo z jego wysokoscia przy montazu do b16.
W B16 siłą rzeczy będzie przebiegał troszkę niżej.
i nadal nie wiem jaki robić... generlanie robiłbym bez wahania 2.5" gdyby nie to, że u Adasia podobno zabrało to pare ładnych koni... :niepewny: z jedne strony ludzie zakładają 2.5" do d16, a z drugiej martwi mnie przypadek Adama...
to zrób gładko równo 55
lepiej niż seria ale nie locha
Apexi robi 60mm zewnetrznej srednicy czyli 57 wewnatrz.
jeszcze jedno pytanie:

ma ktoś może zmierzone ile wystaje pod miską kolektor DC 4-1 dedykowany do b16?

EDIT: jednak jeszcze jedno...

czy kolektor z 2" na wyjściu (bo dc nie robi podobno 4-2-1 z wyjściem 2.25") przy reszcie wydechu 2.25" będzie miał jakiś wpływ na przebieg mocy i momentu, jak i na samą moc?
ma ktoś może zmierzone ile wystaje pod miską kolektor DC 4-1 dedykowany do b16?

zmierzonego nie mam, ale zapewne tyle samo co w wypadku b18, czyli duzo. na tyle duzo, ze jak masz male kola (a takie masz), to przy glebie raczej bedziesz musial uwazac np. na glebsze koleiny czy na garby (kolektor dotyka ich niestety jeszcze zanim dotkna je kola).

jesli masz kolektor z wyjsciem 2" to zupelnie spokojnie mozesz dalej pociagnac 2.25". moj kolektor przed 2.5" wyjsciem jest przewezony do ok 2.25" - konkretnie w miejscu gdzie wkrecona jest w niego sonda na odcinku ok. 60mm.
Hehe, widze, że dręczy Cię to samo co mnie jakiś czas temu.
Moja koncepcja wygląda tak: DC 4-2-1 z wyjściem 2.5 cala plus wydech 2.25 z jednym komorowym tłumikiem. Dzięki temu zamierzam osiągnąć dobry ciąg już od średnich obrotów przy umiarkowanym hałasie. Seryjny dolot z wkładką HKS'a zostaje .
zmierzonego nie mam, ale zapewne tyle samo co w wypadku b18, czyli duzo.



ale te do b16 są chyba krótsze?

cypis, na jednym tłumiku to Ci urwie głowe... :przestraszony:

Markos, czyli reasumując... wydech będzie na pewno 2.25"... jest jakaś różnica czy to będzie kolektor 2.5" i bedzie sie zwężał do 2,25" czy 2" i będzie sie rozszerzał do 2.25" ?
Ja bym rozszerzał wydech.
mysle ze nie bedzie zadnej roznicy.
o ile mi wiadomo to jest kolektor DC 4-2-1 z 2.25 na wylocie, natomiast 4-2-1- z wylotem 2.5 cala Dc nie ma!
ma ktoś może zmierzone ile wystaje pod miską kolektor DC 4-1