Mam B18C4+uszczelka Hondaty+kolektor dolotowy Skunk'a i jest pewien zonk z nakretkami. Mianowicie, trzymaja sie na sanym koncu srub i jest obawa, ze przy ponownym mocnym skreceniu wszystkiego do kupy, pojda gwinty.

I moje pytanie: czy np. w B18C6, albo jakims innym silniku sa sruby pasujace do mojego C4, ale dluzsze chociazby o 2-3cm?
trzymaja sie na sanym koncu srub i jest obawa


jeśli załapało 3 pełne zwoje to nie ma obawy o uszkodzenie gwintu. Policz.

albo kupujesz piekne nierdzewne szpilki od kinga, za jedyne 40$


ja sie opanowalem i uznalem, ze seryjne sa wystarczajace
albo kupujesz piekne nierdzewne szpilki od kinga, za jedyne 40$
Obrazek

ja sie opanowalem i uznalem, ze seryjne sa wystarczajace



Tez bym zostal przy serii, ale ponoc sa przykrotkie... Nie chce czekac na paczke przez 2 tygodnie, wiec szukam jakiejs alternatywy.
nie sa za krotkie, chyba, ze skunk jest jakis grubszy na flanszy niz seryjny. poza tym - pierwszy z brzegu market budowlany, kupujesz metrowy patyk i tniesz na jakie kawalki potrzebujesz. albo - jak ma byc super super - cel asmet, moze beda mieli jakies mocniejsze, albo nierdzewne.
Spasiba, zatem jutro Asmet.
Szpile z metra możesz kupić nierdzewne też, więc będzie piknie
A nawet masz wybór i możesz kupić kwasoodporne czy żaroodporne
Fabory ma do wyboru kilka gatunków.
Jakby ktos szukal, to szpilki z K20 pasuja gwintem i sa troche dluzsze. Ale oczywiscie w ASO trzeba czekac.
W Asmecie tez maja podobne szpilki w cenie...4,30 za 6 szt. (twardsze + nakretki).
Eh... wystarczy zamienić szpilki na śruby i nie ma problemu, zwykła Hondowska '12tka'.
albo zwykła 8

Wszystko można
gwint M8, klucz 12tka