mam dylemat jakie sruby do korb w b18c6,oem cze arp czy tez cos innego.Auto bedzie mialo inne walki typu skunk2 pro2 wiec motor bedzie sie krecil nieco wyzej.
Nieco-to znaczy ile?
Rodzaj wałków na śruby od korbowodów nie ma wpływu.
Jeśli kręcisz o 300rpm wiecej-moga byc OEM.
Jesli krecisz wyzej*, chcesz miec z problem z glowy*, nie oszczedzasz na aucie*, planujesz odkrecac i przykrecac sruby wiecej niz raz*-ARP

*niepotrzebne skreslic

Ja bym bral (tak zreszta zrobilem) ARP-koszt jakis 350-400zl (OEM jakies 240 netto).
ARP
nie widze problemu zeby kupic arp tylko slyszalem ze komus w b18c6 nie wytrzymala i blok powiedzial papa.ma ktos pro2 zalozone?myslalem zeby przeniesc limiter obrotow na 9200.
u mnie wygięła się korba i zrobiła dziurę w bloku, ale śruba ARP nie puściła...
jak arp puscila to tym bardziej pusci seryjna.
Emre "u mnie wygięła się korba i zrobiła dziurę w bloku"

jak to sie stalo???
normalnie. wygiela sie i wyszla bokiem.
jak to sie stalo???



nagle...
LOL!
Tia nagle. Gdybym Ci nie powiedział że wypadła to dalej byś jechał Oraz standardowo wrzuciłem trójkę i wypadła. Filip też dobrze pamięta moją trójkę
to było tak nagle że nawet nie zauważył.