Witam jak w temacie bedzie dużo problemów aby to zamontować i czy jest w ogóle w tym sens. Bedzie lepiej niz na serii w EG. Co potrzeba prócz kolektora i przepustnicy. A jeszcze który lepszy od ITR'a czy Skunk2.
jak masz okazje wyrwać ssaka z ITR'a to sie nawet nie zastanawiaj...
jak masz okazje wyrwać ssaka z ITR'a to sie nawet nie zastanawiaj...


No tak ale chcialbym jakies konkrety
-nie bedzie problemów
-jest sens
-będzie lepiej
Czyli rozumiem, że prócz kolektora i przepustnicy nie potrzeba wiecej nic a uszczelkę jaka wtedy trzeba dać. A jak wypada porównanie np do Skunk2.
silniczek krokowy ma inne rozstawy śrub mocujących, wiec trzeba miec albo z itra albo z b16a2 obd2, jak masz przepustnice i kolektor z c6 to i uszczelke z c6
Skunk2 to bodajże odlew ITR tylko z mniejszego ziarna. Jeden z lepszych kolektorów do B NA.

Uszczelke pod kolektor? A jaka chcesz, seryjną, zamiennik, honda/p2r itp.
skunk2 jest odlewany w grubszym ziarnie.
A właśnie co do krokowca. To w ITR OBD-II już chyba niema FITV więc krokowy musi być inny bo realizuje też "ssanie" na zimnym silniku. Tak?

silniczek krokowy ma inne rozstawy śrub mocujących, wiec trzeba miec albo z itra albo z b16a2 obd2, jak masz przepustnice i kolektor z c6 to i uszczelke z c6


W skład zestawu wchodzi :kolektor ssacy kompletny (kolektor,listwa wtryskowa,silnik krokowy,przepustnica),
Czyli nie ma co sie zastanawiac tylko brac trzeba.
No raczej, ze brac
Oki, a jeszcze pytanko jest sens przed założeniem kolektora wyszkiełkowac go lub cos podobnego czy tylko wyczyścic z grubsza.
wyczyscic. swietnie nadaje sie do tego szczotka do butelek. serio.
kupuj szybko bo Maciek Ci sprzeda


kupuj szybko bo Maciek Ci sprzeda


Spokojnie wszystko juz ugadane.
jesli mysli dalej nad wałkami itp. to jak najbardziej... ale jesli nie to rowniez nie widze wiekszego sensu


Jest taki planik
A jeszcze jedno bedzie jakis problemik żeby to zamontować pod parówke z Passworda którą posiadam.
Nie bedzie