Jaką średnicę ma przedni stabilizator w EJ9?
Czy do EJ9 spasuje przedni stabilizator od ITR?
Już wiem - EJ9 ma 22 mm grubości.
EK4 ma 26mm - taki sam jak EK9.
Z ITR-a ma 24mm - nie wiem czy pasuje, ale raczej bez sensu zmieniać na niego.
Czy do EJ9 pasuje przednia dolna rozpórka od ITR? Ta montowana koło przekładni kierowniczej?
zaraz napewno sobie odpowiesz na to pytanie
Tylko nie zapomnij kliknac "pomogl"
jesli sanki beda miały odpowiednie dziury to na pewno podpasuje.
prącie - dużo info o stabilizatorach w 6g:
http://www.jdmcivic.com/f...ead.php?t=68355
Sanki są inne niż w EG/DC i wg rysunków z EPC wydaje mi się, że rozpórka tam nie podpasuje.

Dobre info o stabilizatorach, tnx.
sanki maja inna grubosc. tzn do EK wsadza sie sanki z EG, przy swapie na K, zeby kolektor sie zmiescil. dziury jednak moga byc.
zeby nie zakladac nowego tematu..

Przymierzam sie do montazu stabilizatora na tyl w moim ek3. Prawie napewno zaloze asr subframe i teraz pytanie jaki stabilizator wybrac? Jest taki zestaw --> http://cgi.ebay.com/ebaym...38801QQtcZphoto ale 24mm to chyba za ostro do mojego pierdziela... zwlaszcza ze z przodu jest seria stabilizer (aczkolwiek bardzo podoba mi sie cale wyposazenie, kompletnosc zestawu, wszystko jest od razu p&p)

Druga opcja to --> http://passwordjdm.com/JD...-P1440C166.aspx z bushingami i do tego musialbym kupic laczniki, czy wystarcza np zamienniki 555 czy isc w oem? (jak dobrze wszystko zrozumialem to jest oem stabilizator z ek9?)
i czy asr sub bedzie kompatybilny z tym zestawem?

czy moze jest jakas inna rozsadna opcja?
Kup ten zestaw 24mm + do tego na przód stabik 26mm z EK4 i bedzie miętowo. Prawda elmer?
Nie czegoś takiego jak za ostro jesli chodzi o stabilizatory
a nie chodziło o to że potrafią coś wyrwac?
Co?
Przeciez napisal ze zalozy ASR wiec o mu mają wyrwac?
Witam. Bylo juz o stabilizatorach w eg ale nie znalazlem tam nic sensownego. Chcialbym wymienic stabilizator w swoim eg6 na jakis inny grubszy moze i nawet OEM'owy jak wyglada sprawa z kompatybilnoscia z innych modeli ?
przedni 26mm pasuje z anglików prawdopodobnie (bede widział wkrótce przy okazji zakładania do siebie), a tył standardowo ASR i stabik z ITR.
Przeciez napisal ze zalozy ASR wiec o mu mają wyrwac?


nie zrozumiałem jego postu
myślałem że najpierw jakiś gruby stab. a później w przyszłości ASR
nie da sie załozyc grubego staba bez ASR...
jak wyglada sprawa z kompatybilnoscia z innych modeli ?

zanim napisales tego posta poswieciles chwile na przeczytanie calego tematu? z tego co napisales wnioskuje, ze nie Przeciez Pati podal link's gdzie masz wszystkie info na temat kompatybilnosci!
przedni 26mm pasuje z anglików prawdopodobnie (bede widział wkrótce przy okazji zakładania do siebie),


i jak załozyłes już?
nie, ale obiecuje, ze sprawdze wkrótce
mała poprawka - przedni stabilizator w EK4 (przynajmniej rok 96) jest tej samej grubości co w ITR'e czyli 24 mm - sam w swoim aucie mierzyłem
no to elmer 2 poście się mylił...
Na bank w jakimś EK4 był 26mm - mam taki stabilizator leżący luzem i mierzyłem suwmiarką.

Niewykluczone, że były dwie wersje.
to teraz wypada sprawdzic poliftowe ek4

albo googlnac dokladniej
Na bank w jakimś EK4 był 26mm - mam taki stabilizator leżący luzem i mierzyłem suwmiarką.


zgadza sie, moj w EK4 tez jest 26mm
Witam, interesuje mnie czy stabilizatory z angola podejdą do ej9.

W planie jest też SWAP chebli z VTI 5d
Weź przeczytaj to co napisałeś...
interesuje mnie czy stabilizatory z angola podejdą do ej9

Tylny nie podejdzie, przedni podejdzie po zmianie przednich wahaczy na te z EK4 lub przy zrobieniu custom łączników. Nie wiem, czy podpasują wahacze od anglika bez zmiany wózka.
od anglika wahacze pasują napewno do wózka z EG, sam mam.
Żeby nie śmiecić na forum zapytam tutaj: Czy to możliwe że w moim EJ9 '96 (1.4IS) nie było fabrycznie stabilizatora z przodu??? Bo go tam nie ma Drugie pytanie: Jaki w takim razie założyć, taki jak być powinien, 22mm chyba, czy coś grubszego???

Pozdro
moglo nie byc fabrycznie.
22mm mam na sprzedaż, jak byś chciał.
moglo nie byc fabrycznie.


przypadkiem nie jest tak, że tylko polifty miały stab z przodu? Czy nie ma reguły?
przypadkiem tak moze byc.
myslalem ze jak masz w ej9 abs to masz tarcze z przodu 262 ale nie jest to regułą
pewna jest tylko śmierć. i podatki.
22mm mam na sprzedaż, jak byś chciał.



Teraz słabo z kasą stoję, ale dzięki
nie wiecie, czy mozna dostac seryjny stabilizator z ek4 w ASO? a jezeli tak to za ile? i podobnie ten tylny z ek9?
przedni z ek4 dostaniesz. tylnego z ek9 nie bo nie bylo tego w ofercie.
poznanie ceny jest oddalone o jeden telefon...
dzieki za info Pati

zadzwonie, zobaczymy ile sobie krzyczą
Stabilizator kosztuje ok. 500 chyba w ASO.
Elmer dołóż trochę W ASO w Łodzi tylny stabilizator z EK4 sam pałąk bez mocowań, gum, łączników, śrubek to niecałe 600zl brutto

Jak pytałem to cały komplet na tył od EK4 bez łączników wyszedł by mnie ok 900zl. Po kolei

stabilizator 600zł
mocowania 56zł x 2szt
sruby mocowanie - buda 5zł x 4szt
uszy trzymające stabilizator bo mocowań 30zł x 2szt
śruby ucho - mocowanie 6zł x 4szt
gumy stabilizatora 35zł x 2szt

Tak się prezentują ceny tylnego stabilizatora z EK4 w ASO. O przedni nie pytałem ale pewnie równie nieziemsko drogo
Jeśli chodzi zaś o łączniki, to są bodaj droższe niż sam stabilizator.
odgrzewam kotleta

jaki polecalibyscie stabilizator na tyl do mojego ej9, z przodu mam seryjny 22mm.

zastanawiam się nad róźnymi opcjami i mam już mętlik w głowie

autem chce polatać w tym sezonie trochę po zakrętach

pozdr
ASR z 22mm na tył i 26mm na przód i gotowe.
a bez konieczności zmiany przodu?
Wg. mnie raczej oem z ek4 na tył - przy grubszym z tyłu a bez zmiany z przodu tył może wyjeżdżać - jak się mylę niech ktoś poprawi...
Wiem towar deficytowy - w aso cena wysoka a używkę ciężko znaleźć, sam szukam przy okazji
a bez konieczności zmiany przodu?



przedni 26mm to koszt 50zł-100zł.
Z tego co mi wiadomo to stabilizator przedni wraz z łącznikami od MB do EG podejdzie - a do EK (EJ) podobno rzeźba
z anglików VTi.
mam u siebie seryjny na przodzie 26mm, tył ASR + 23mm z JDM i potwierdzam... jest rewelacja, teraz po zimie kupie cambery do zrobienia odpowiednich katow i juz zawias bedzie mistrzowski.
Z tego co mi wiadomo to stabilizator przedni wraz z łącznikami od MB do EG podejdzie - a do EK (EJ) podobno rzeźba



hmm pozostaje pytanie, czy w tym wypadku nie trzeba by było zmieniać wachaczy itp (buda ej9)

przy okazji jak jest z kompatybilnością ASR, pasują do tego braca inne staby, np. ST czy cusco?
jak chcesz wsadzic stabilizator na przod z angola albo ITRa to razem z sankami i wahaczami z 5g. + przekladnia kierownicza itd.
no właśnie, niestety kupa roboty, zostanę przy seryjnym 22mm

w związku z tym tylko powtórze pytanko, czy do ASRa można założyć też jakiś cieńszy i tańszy stab innej firmy np. blox, czy st?

pozdr
no właśnie, niestety kupa roboty, zostanę przy seryjnym 22mm


Przy serii z przodu trzeba (najkorzystniej) pewnie szukać oem z ek4...(edit) na tył
...razem z wahaczami z ek4
To jak najbardziej prawda...

a mi chodziło bardziej oto, że zostawiając z przodu 22mm, korzystniej będzie szukać na tył oem z ek4 niż jakiegoś grubszego aby jak często było pisane tył nie wyjeżdżał...
no właśnie, niestety kupa roboty, zostanę przy seryjnym 22mm


mozesz zapodac OEM 26mm z EK4
26mm przod w ek4?
26mm przod w ek4?


tak
najprawdopodobniej to trafie w totka 6

mam model przed liftem i OEM 26mm, wydaje mi sie ze zalezne bylo to od rynku na jaki auto trafiało... mam wersje z CH
hmmm... mój też jest ze Szwajcarii... jak bede miał możliwość to zmierze...
ARTX, czy masz może fotkę swojego wahacza i łącznika?
nie mam ale moge zrobic
no dobra dobra ale po raz trzeci:) powtórze pytanko, czy do ASRa można założyć też jakiś cieńszy i tańszy stab innej firmy np. blox, czy st?
tak zeb zadnych wachaczy itp nie trzeba bylo zmieniac
nie mam ale moge zrobic


Jak byś miał taką możliwość, to byłbym wdzięczny Jestem ciekaw jakie masz wahacze i jakie łączniki, bo wg EPC powinno to być to samo co u mnie, a jednak ja nie mogę przypasować stabilizatora z EK4 bez customowych łaczników.
Dzięki serdeczne.

Wychodzi na to, że mam dokładnie te same wahacze (EPC nie kłamie). Po prostu jakiś złamas sprzedał mi stabilizator z MB VTi jako stabilizator od EK4 (ma on inaczej wygięte końcówki), stąd mój problem z dopasowaniem łączników.

Jeszcze raz dzięki.
tutaj mam jeszcze luzem fotke wachacza z EK4

Czy u któregoś z was po zainstalowaniu stabilizatora z tyłu odczuliście jakąś istotną różnicę w prowadzeniu samochodu czy znikomą ?
hmmm, bardzo duża róznica jesssss
założyłam dopiero co stabilizator tylny + asr oraz przedni i naprawde jest wielka różnica.
założyłam dopiero co stabilizator tylny + asr oraz przedni


Jakie wymiary ???
Tył jest od Gaseba Mugen + ASR http://forum.streetshadow...pic.php?t=6010. Stabilizator Przód VTi
jeździ sie dużo lepiej. auto nie wychyla sie w zakrentach i inaczej pracuje na wybojach. nie buja w góre i w dół tylko odrazu wraca na swoje miejsce. Opłaca sie zakładać naprawde
a stabilizator tylni z integry pasuje do 6 gena ?? czy tylko z modelu ek9??
z ek9. z dc2 pasije do EG.
Pati, tak sobie czytam te Twoje wyjaśnienia na różne tematy i jestem ciekaw czy masz już jakieś szablony z odpowiedziami.
Jak nie pytanie o wieloklin w EG/EK to o staby czy inne gówno
a może Pati to bot ?
ale ze uwazasz ze sa za krotkie, za malo dokladne, zbyt lakoniczne, wygladaja jak pisane po raz setny i juz od niechcenia?
powiedziałbym nawet że
z ek9. z dc2 pasije do EG.


po kim jak po kim... ale po Tobie... nie spodziewalbym sie, ze dasz zla odpowiedz

oczywiscie, ze pasuje. trzeba tylko zalozyc wzmocnienie belki np. ASR
łojezu. jak dasz mocowania robione ręcznie to podpasuje nawet i przedni
akurat mam z ITR i mocowania pozostaly z ITR
W EJ/EK do seryjnych wahaczy ciężko założyć łączniki od ITR-a - albo LCA np. Skunk2, albo szukanie innych łączników, albo wywiercić otwór w wahaczach.
kuzwa.. no tak zapomnialem ze ja mam F7, dlatego bylo bez problemu
pytanie troche związane z tematem: czy lca's z DC2 (te z otworami na stabilizator) podejdą do EK ?
nie
Hahahaha, mozna wrecz napisac ze ta odpowiedz powyzej to vintage Pati
Rozumiem, żeby tylni stabilizator z DC2 wsadzic do EK potrzebne są porzadne LCA's...

OK..a jak wygląda sprawa z przednim stabkiem z DC2 co by wszedł do EK3 ?
nie, nie rozumiesz.
Panowie mam pytanko - zakupiłem stabilizatory z ek4 - po pomiarze przód 26mm, tył 15mm - mam problem z kupieniem gum do mocowania stabów, mianowicie prosiłem znajomego (ma bliżej do aso) podając model czy przed czy po lifcie numer części jest ten sam - dziwne zważywszy że był 24mm i 26mm na przodzie....
prośba do kogoś kto ma 26mm z przodu i 15mm z tyłu z ek4 aby jak może podał numer części oem...byłbym wdzięczny za pomoc...
dziwne zważywszy że był 24mm i 26mm na przodzie....


z doswiadczenia wnioskuje, ze 26mm wychodzil na Szwajcarie.
dziwne, ze 15mm masz na tyle, powinno byc 16mm ale to pewnie bład pomiaru... lub rdza..
chcesz numery oem łączników stabilizatora przod i tyl, tak?
masz tez przednie dolne wahacze z tego ek4, zeby zalozyc ten przedni stabilizator?
masz tez przednie dolne wahacze z tego ek4, zeby zalozyc ten przedni stabilizator?

tak mam...

a potrzebuje numery oem gum do mocowania stabilizatorów - jak kolega pytał w aso to mieli jeden numer na przód - a chyba jest różnica czy 24mm czy 26mm bo z tyłem problemu nie ma...

Dokładnie chodzi o numer katalogowy gumy 2 i 29 pod dany wymiar stabilizatora



nie, nie rozumiesz.



lol, poczułem się jak w przedszkolu gdzie karmią dzieci surowymi patisonami...

Czy ktoś zatem wyjasni jak wygląda sprawa z montażem stabkow z DC2 w EK?
wszystko jest w tym temacie, zacznij od 1 strony.
To ja mam pytanie czy wahacze dolne przedniego zawieszenia wyglądające jak odlew (stary typ) są zamienne z tymi z profilu zamkniętego (spawane) ? Czy ktoś miał okazje zrobić taką zamianę ? Mam wahacze z odlewu z uchem poziomym na stabilizator i stabilizator z uchem pionowym, a nie chce robić custom łączników wiec najlepsze by były wahacze z profilu zamkniętego czyli te spawane. Jak ktoś czegoś nie skumał to zamieszczę zdjęcia.
tzn masz wahacze od zwyklaka 6g i od ek4? Są wymienne.
dziękować.
to i ja zadam pytanie, bo albo nie przyuwazylem odp w tym watku albo jej poprostu niema, a link ktory podal Pati, na poczatku tematu mi nie banla.
czy stabilizator z e5 podejdzie p&p d eg8 ???
tak
tak zupelnie to nie, bo nie mam mocowania w wahaczach poprzecznych, wiec nie calkiem p&p
ale faq pomoglo w podjeciu decyzji
Witam, chcialbym nieco odswiezyc stabiki mb6 i itr tj. wypiaskowac i pomalowac. Jak to zrobic najlepiej piaskowo czy tradycyjnie np. z dodatkiem jakiegos uplastyczniacza ? ? ?

Pamietam, ze chyba kiedys byla dyskusja n/t asr subframe chyba ekipa ssg orientowala sie w kosztach kopii. Wyszlo cos z tego ?

Pozdrawiam zaloge
wypiaskowac i pomalowac proszkiem. tak po prostu.
o ile dobrze wiem, to z kopii asr nie wyszlo zupelnie nic.
Mogę wykonać ASR Subframe (wszystkie elementy) jeżeli ktoś użyczy mi komplet do pomiarów (6gen)

Dogadamy się
pozostanie kwestia ceny, bo oryginal nie jest az tak znowu drogi
No jak patrzyłem to sama rama to koszt w granicach 200$ + wysylka + prowizja

Musiałbym policzyć śruby + materiał + moja robota
Myślę że zmieściłbym się w połowie ceny ASR'a w PL
bym się pisał na takiego ASRa
ASR to nie tylko ta blacha, ale tez kilka mniejszych elementow. pamietasz?
tak

Cad/Cam i 3 osiowa CNC mi wystarcza w 200%
ogarniasz tematy cad/cam i cnc? good to know.
CNC i CAM (modul do programowania maszyn CNC) to moja codzienność w pracy.

CADem (modul modelowania/rysowania) już mniej ale to nie problem

Jakby byl ktoś chętny do udostępnienia sztuki do pomiarów (dokladność do +/- 0.002mm) to zapraszam, dogadamy się

Ja osobiście nie mam ciśnienia bo do moich potrzeb wystarczy mi stabilizator z EK4. Aczkolwiek z chęcią wstawil bym grubszy

Dobra koniec OT , jak coś to zapraszam na pw
siema
moze ktos wie. czy przedni stabilizator z jdm itr jest grubszy niz z wersji edm??
upgrade przedniego stabilizatora w ITR to wsadzenie stabilizatora z angola vti.
edm ma 24mm, angol ma 26mm
upgrade upgrejdem a ktoś sprawdzał tak na sucho ich twardość ? może są wykonane z innego materiału??
Bardzo wątpliwe.

Czy to jest upgrade? Jeśli reszta pozostaje stock, to auto jest bardziej podsterowne, przez co łatwiejsze w prowadzeniu i sprawia wrażenie bardziej stabilnego. A czy będzie "szybsze", to trzeba by sprawdzić na torze z "powtarzalnym" kierowcą.
dajcie ITR moge potestowac na Poznaniu
niech sie wypowie ktos kto na tym jezdzi ja slyszalem ze jest gorzej. niz na seryjnym.
W JHM maja to niech ktos napisze jak to jest
ja slyszalem ze jest gorzej. niz na seryjnym.

jesli zostawisz seryjny tylny, to istnieje duza szansa, ze bedzie gorzej
tylniego niemam seryjnego.
jesli masz 23-24mm, to mysle, ze na przod spokojnie mozesz dac 26mm, nic nie powinno sie popsuc
bym się pisał na takiego ASRa



rowniez

[ Dodano: 2009-07-03, 22:52 ]
troche odgrzeje kotleta ale po przeczytaniu mam jeszcze pytania..

konkretnie to chce wstawic staba na przod (narazie) potem tyl do EJ9 przed lift, ale wahacz standardowo nie ma mocowania na staba wiec tzeba zmienic, i tu moje pytanie, czy moze byc wahacz tylko z EK4 czy moze byc nawet z EJ9 ale takiego ktory mial to mocowanie> ewentualnie z EK3?

i jesli nie bylo wczesniej staba to ma jakies wieksze znaczenie jego grubosc? oczywiscie nie chodzi mi o sztywnosc bo wiadomow ze gruszbszy sztywniejszy bedzie.
czy moge bez obaw wsadzic ten 26mm? bo ciensze zapewne tak.

powinnno byc tak ze z przodu grubszy od tylniego?

bede wdzieczny za pomoc
Wahacz możne być z EK4, EK3 lub EJ9 które miało staba. Potrzebujesz jeszcze mocowania EJ9/EK3/EK4 i gumy mocowań odpowiednie pod staba.

Co do grubości tył przód to fajnie jest jak masz z przodu grubszy chyba że lubisz jak Ci auto bokiem stawia
Wahacz możne być z EK4, EK3 lub EJ9 które miało staba. Potrzebujesz jeszcze mocowania EJ9/EK3/EK4 i gumy mocowań odpowiednie pod staba.

Co do grubości tył przód to fajnie jest jak masz z przodu grubszy chyba że lubisz jak Ci auto bokiem stawia



czyli wahacz z mocowaniem na staba obojetnie od jakiego modelu i pozostale mocowania, laczniki i gumy

dzieki za pomoc
ztcw to tak wahacze sa zamienne. gumy mocowań pod określonego staba, obejmy mocowań chyba tez zamienne, łączniki są te same.
jeszcze jeden babol, stabilizator w EK4 mocowany jest do sanek, i czy kazde sanki (konkretnie z EJ9 przed lift) maja otwory na stabilizator?
jeszcze jeden babol, stabilizator w EK4 mocowany jest do sanek, i czy kazde sanki (konkretnie z EJ9 przed lift) maja otwory na stabilizator?



Były wersje bez stabilizatora zwłaszcza z początku produkcji, w 75KM 1.4i z niemiec nie miałem stabilizatora. Sprawdź przed zakupem.
mlody87, interesuje Cię miejsce na mocowanie łączników do wahaczy - nic poza tym... więc szukasz wahaczy z tzw.uszami i po kłopocie...