Witam,
Wpadła mi zdrowa kasta w rece znaczy sie jeżdżąca Starlet z 91roku, 1.3 szatan. Posiadam JDM GT body i heble, gwint Teina, leży 5efe z Paseo, poniewiera się krzynia 5sp z 4age. I tak sobie myślę, że może by to poskładał do kupy?swap 5efe - one day, zawias i heble plus GT body następny
Pytania brzmią czy prawdą jest, że:
1.podejdą wałki do 5efe z 4efte?I czy będą one upgrade'em do serii?
2.zepnę skrzynię 4age z 5efe?
3.czy widział ktoś zapier...starletę po zakrętach da się?
4.I czy potwierdzi ktoś pancerność 5efe?kiedyś miałem zamawiać graty do 4efte tak na 300kuni w sklepie RHD i Patrick bodajże powiedział :żebym sobie kupił 5efe i on sprzeda mi do niej tylko uszczelkę odprężającą i oczywiście turbo??? nie może być czy prawda?
4.I czy potwierdzi ktoś pancerność 5efe?kiedyś miałem zamawiać graty do 4efte tak na 300kuni w sklepie RHD i Patrick bodajże powiedział :żebym sobie kupił 5efe i on sprzeda mi do niej tylko uszczelkę odprężającą i oczywiście turbo??? nie może być czy prawda?


raczej średnio prawda bo moja żarło olej na potęge (welu znajomych z Paseo też narzekało na tą dolegliwość)
Tak w skrócie, chyba najlepszym rozwiązaniem jest swap na 4efte - sam miałem swapować do paseo ten silnik.
No ale jak chcesz to swapuj 1,5 z Paseo, napewno będzie to jakoś podawało jak na 90KM
ja bym prędzej proponował szukać silnika z e9 gti. 4age powinien dać rade. Wiecej gratów dostępnych, wiecej zabawy. co CI da efe?
3SGE
precelek, dobrze prawi, ale jesli masz wiekszy budzet na start to 4efte ROX
4.I czy potwierdzi ktoś pancerność 5efe?kiedyś miałem zamawiać graty do 4efte tak na 300kuni w sklepie RHD i Patrick bodajże powiedział :żebym sobie kupił 5efe i on sprzeda mi do niej tylko uszczelkę odprężającą i oczywiście turbo??? nie może być czy prawda?



ale turbo to nie N/A nie ma do tego gratów na duże kunie z atmosfery
4AGE da się podłubać sporo, a 3SGE z Celiny na dzień dobry ma podobno 175 koni (mi tam się wydaje że mało który, jeśli wogóle jakiś ale niech będzie co katalog mówi ), przypominam przy okazji "There is no replacement for displacement"
tylko 3sge waży wiecej niż age dodatkowo. wiec bedzie rozkłąd mas z dupy. lekka buda z kotwicą z przodu
Zell,
Miałem 3SGE - zmierzone 172KM czy 174KM - więc nie mów, że mało która ma
4AGZE
4AGZE



jak tak to może 4AGE 20v

Imo dlubanie malego silnika toyoty, w dodatku z ekonomiczna glowica nie ma chyba rzadnego sensu. blok z paseo w 4e-fte to dobry mod ale zapuszcza sie tam korby z fte i z tego co pamietam custom tloki. Buda ep (i jej zawieszenie) ma sie nijak do trackdayow nie liczac kjs i "torow" jak zemborzycki.
Imo dlubanie malego silnika toyoty, w dodatku z ekonomiczna glowica nie ma chyba rzadnego sensu. blok z paseo w 4e-fte to dobry mod ale zapuszcza sie tam korby z fte i z tego co pamietam custom tloki. Buda ep (i jej zawieszenie) ma sie nijak do trackdayow nie liczac kjs i "torow" jak zemborzycki.



Dzięki za mocno podbudowywującą wypowiedź - teraz napewno sprawdzę zarówno i ten silnik z ekonomiczną głowicą jak i tą nijaką budę