MODEL: 1994 Legacy Turbo BC5

SILNIK: EJ20, BOXER 2.0 Turbo DOHC + turbina z WRX

UKLAD DOLOTOWY: stożek K&N

UKLAD WYDECHOWY: 2,5 cala przelotowy z tłumikiem końcowym "Remus"

ELEKTRONIKA: seria

UKLAD NAPĘDOWY: Zaspawany tylny most na 100%

ZAWIESZENIE: KYB AGX

UKLAD HAMULCOWY: Tarcze nawiercane Brembo Max, klocki Tarox

NADWOZIE: seria

FELGI: OZ Superturismo + lato i Speedline + zima

ŚRODEK: Kierownica Sparco R215, Fotele Bimarco (będą zmienione) i pasy szelkowe 3-calowe

CAR-AUDIO: brak

MOC: ok. 250 KM @ 6000 obr./min i ok. 300 Nm @ 3600 obr./min

PLANY: Fotele Sparco lub Bimarco Expert, klatka bezpieczeństwa

ZDJĘCIA:

słyszę i widuję czasami na Powstańców Śląskich...
słyszę i widuję czasami na Powstańców Śląskich...



No to już tam nie będziesz widywał bo auto zmieniło właściciela teraz będzie widywane w okolicach Piaseczna
No to Siela widzę kolejny Subarak Szkoda, że tamtego musiałeś sprzedać ale ten daje radę Widziałem go w akcji pare razy i jest na prawdę git

Może jakieś nawiązanie do fabrycznych gr.A?
Ooo, moje zdjęcia!
Ooo, moje zdjęcia!


ja niestety widze tylko jedno zdjecie... a szkoda

Masz moze porownanie jak to sie ma do imprezy gt od strony prowadzenia?