MODEL: 1994 Legacy Turbo BC5

SILNIK: EJ20, BOXER 2.0 Turbo DOHC

UKLAD DOLOTOWY: seria

UKLAD WYDECHOWY: seria, zmiana tłumika końcowego na seryjnie wyglądający ale taki, który wydobędzie dźwięk boxera

ELEKTRONIKA: seria

UKLAD NAPĘDOWY: seria

ZAWIESZENIE: seria

UKLAD HAMULCOWY: seria

BODY-KIT: seria - odświeżona, w planach felgi Speedline lub OZ lub Subaru 16"

ŚRODEK: seria - oryginalna kierownica Momo z wersji Turbo, podgrzewane fotele, elektryczny szyber dach, w planach monataż klimatyzacji

CAR-AUDIO: radio Subaru, seria

MOC: 200 KM @ 6000 obr./min i 260 Nm @ 3600 obr./min, seria nie mierzona.

ZDJĘCIA:







PLANY: Auto ma być prawdziwym Evergreenem więc pozostanie seryjne. Modyfikacje obejmą raczej kosmetykę i wymianę części na takie, żeby auto wyglądało jak najbardziej świeżo.
Gratuluję, zakupu zawsze mi się ten model podobał. Jakieś większe mody w planach ?
Siela samochód bardzo fajny, ale wrzuć jakies plany bo pewnie będzie budowany pod jakieś eventy a na razie średnio tutaj pasuje.

no to teraz będziecie z bratem upalać na dwa Legacy
o co chodzi, przeciez plany sa wpisane:
Gratuluję, zakupu zawsze mi się ten model podobał. Jakieś większe mody w planach ?



Dzięki. Subarak ma 130 tysięcy orginalnego przebiegu co się żadko zdarza i jest w bardzo dobrym stanie dlatego chwilowo plan jest taki, że chce doprowadzić go do naprawde idealnego stanu seryjnego. Auto będzie służyć mi narazie do jazdy na codzień dlatego nie chce robić z niego wydmuszki itd. Co do reszty planów to uzupełniłem je w pierwszym poście.

[ Dodano: 2009-06-08, 16:49 ]
To ten z Radomia? Dobrze wyglądał w ogłoszeniu.
To ten z Radomia? Dobrze wyglądał w ogłoszeniu.



tak to ten. W ogłoszeniu zawsze wszystko dobrze wygląda A tak na serio jest naprawde ok. To co nie jest będzie zrobione w najbliższym czasie

Obserwujesz rynek Legacy ?
Często już w ogłoszeniu widać, że szrot...mimo że opis ideału.

A co do obserwacji, to kilka "rynków" obserwuję...

Jak jest ze skrzyniami w Legacy - to te same co w Imprezach GT-kach?
skrzynie są podobne ale nie takie same. Do Legaca założysz skrzynie od GT lub WRXa 2.0 ale z tego co wiem różnią się zestopniowaniem i materiałami. Generalnie ze skrzyniami w Legacu nie ma kłopotów pod warunkiem, że moc jest seryjna. Jak chce się ją zwiększać to najlepiej założyć skrzynie z WRX 2005.
geodetó 25a zaprasza na ogledziny
geodetów 25a zaprasza na ogledziny



no musze do Was zawitać bo dawno nie gadaliśmy
no gratulacje Piotrek, ładny egzemplarz, zostaw go w oryginale
zostaw go w oryginale



takie jest plan ale ciiiii

[ Dodano: 2009-06-12, 15:36 ]
Bardzo fajny sprzęt Siela. Dobrze, że wróciłeś do Subaru Legac Turbo to Legac Turbo Powodzenia w doprowadzaniu sprzęta do stanu idealnego
Pierwsze prace już ruszyły Główne rzeczy zostały już ogarnięte ale zostało jeszcze pare drobiazgów do ogarnięcia typu zamontowanie przednich sprywkiwaczy lamp czy montaż orginalnego radia Subaru no i kolejne wymiany elementów "zużytych"
PLANY: Auto ma być prawdziwym Evergreenem więc pozostanie seryjne. Modyfikacje obejmą raczej kosmetykę i wymianę części na takie, żeby auto wyglądało jak najbardziej świeżo.

czyli jednak non-jdm?
na glebe go!!
ale jeżeli to za mało jak na to forum to możecie zamknąć temat



przestań się mazać i dawaj więcej zdjęć
chyba warto żeby było na forum też coś innego niż kolejna Honda

pewnie, ale to bedzie calkowicie fabryczne auto. mi to wisi, ale na tym forum chyba wymagane sa jakiestam modyfikacje, lub chociaz umieszczenie ich w planach. inaczej mielibysmy wysyp seryjnych wozidel.
ładne kółko zrobi robotę
wrzuciłem nowe fotki do opisu więc enjoy



Bardzo fajnie się prezentuje to Legacy. Rzeczywiście jakaś dobra felga w klimacie by się przydała a poza tym to auto ma w sobie tyle klimatu, że nie potrzeba żadnych modyfikacji Powodzenia w modach.
Dobry turbodziadek to jest to...ma klimacik
Dobry turbodziadek to jest to...ma klimacik



za ten klimacik właśnie bardzo go lubie

Pojawiła się pierwsza nie oryginalna część. Założyłem płyte pod silnik 6mm dura aluminium w celu ochrony bardzo nisko umiejscowionej miski olejowej przed niespodziankami polskich dróg
widziałem ostatnio na bielanach podobnego, myslalem, ze to ty tylko tamten mial jakas duza naklejke z tylu na zderzaku. bulgotał przeokrutnie
widziałem ostatnio na bielanach podobnego, myslalem, ze to ty tylko tamten mial jakas duza naklejke z tylu na zderzaku. bulgotał przeokrutnie



Hehe To nie byłem ja. Zastanawiam się tylko kto to mógł być ? A co do bulgotania to uważam, (z resztą nie tylko ja) że dzwięk silnika z Legacy na dobrze zrobionym wydechu jest najlepszy. Żaden dzwięk Imprezy nie jest tak fajny jak Legacowy ( i mówie to jako były użytkownik fajnie gadającej Imprezy GT)

[ Dodano: 2010-06-10, 15:20 ]