Nie ma się czym chwalić, bo na razie to całkowita seria, ale wrzucę 8)
MODEL: Suzuki Swift GT, rocznik '91, pojemność 1,3, troje drzwi.
Jest to wersja Swifta GTi wypuszczona na rynek amerykański/kanadyjski. Mój egzemplarz pochodzi właśnie z Kanady. GT różni się od GTi tylko szczegółami. Mechanicznie jest to samo.
Różnice:
1. Białe klosze kierunkowskazów
2. Postojówki (koło reflektorów)-białe klosze, ale świecące na pomarańczowo, zamiast na biało.
3. Tylne światła szersze z obrysówkami na zewnętrznych końcach
4. Miejsce na kwadratową zamiast na prostokątną tablicę rejestracyjną z tyłu
5. Prędkościomierz wyskalowany w MPH/KMH
6. Obrotomierz do 8000 RPM zamiast do 9000RPM
7. Pasy na słupku B, ale nie na karoserii a na drzwiach.
8. Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika bez wciśniętego sprzęgła

SILNIK: Kompletny remont silnika-w trakcie docierania
-tulejowanie cylindrów
-tłoki zmierzone-idealne-zostały
-nowe pierścienie
-pierwszy szlif wału(standardowo kuty)+wyważenie z dociskiem i kołem zamachowym
-wymiana jednej korby(standardowo kute)
-wymiana wszystkich panewek
-splanowane koło zamachowe o 30%
-odelżony docisk
-delikatnie splanowana głowica
-nowe świece NGK dedykowane do Swifta GTi
-nowa sonda lambda
-nowe kable WN
-nowe płyny, filtry, uszczelki
-całościowe wyczyszczenie elementów silnika z nagaru
Plany:
Modyfikacje głowicy/większa przepustnica/usunięcie przepływomierza/ostre wałki/regulowane kółka rozrządu

UKLAD DOLOTOWY: Seria
Plany: zmodyfikowany dolot

UKLAD WYDECHOWY: Seria
Plany: usunięcie katalizatora, ostatni tłumik styl motocyklowy

ELEKTRONIKA: Seria
Plany: Prawdopodobnie SMT6/dodatkowy obrotomierz z shift-lightem/wskaźnik temperatury oleju/wskaźnik ciśnienia oleju

UKLAD NAPĘDOWY: Seria

ZAWIESZENIE: Seria, opony Pirelli zimowe, Michelin letnie
Plany: skrócenie i utwardzenie amortyzatorów, alufelgi 14' lub 15'

UKLAD HAMULCOWY: Seria
Plany: zestaw brembo+ferodo przód/przednie zaciski od CRX/przewody hamulcowe w stalowym oplocie

BODY-KIT: Seria
Plany: Całe czerwone lampy z tyłu, nowy lakier z ITR

ŚRODEK: Seria
Plany: Zmiana kierownicy, gałki zmiany biegów, nakładek na pedały/nowa tapicerka w czarnym kolorze/czarna podsufitka/flokowanie deski

CAR-AUDIO: CD Philipsa
Plany: CD/mp3 / głośniki 13' przód

INNE: brak

ZDJECIA: całkowita seria z wyglądu, tutaj jeszcze na ohydnych seryjnych kołpakach. Obecnie auto jeździ na czarnych stalówkach.






MOC: Przed remontem na hamowni wyszło:
103,5 KM (seria: 101KM)
116,4 Nm (seria:113 Nm)
Po remoncie i dotarciu shamuję auto jeszcze raz.

Na koniec uwaga: pewnie śmieszne jest to, że na razie seria, a tyle planów. Wyjaśnię : auto mam stosunkowo niedawno-pół roku. Niestety ostatnio wypadł mi remont silnika, który pochłonął dużo gotówki...Ale w momencie skończenia remontu zabieram się systematycznie za modyfikacje. Mój cel-najpierw przywrócić jak najbardziej auto do stanu fabrycznego, a późnej brać się za mody Pozdrawiam 8)
pelen re5pect, scigalem sie z takimi w KJSach i skubane sa niesamowite:) wspanialy przyklad japonskiej technologii. Motor seryjnie wyczynowy
pelen re5pect, scigalem sie z takimi w KJSach i skubane sa niesamowite:) wspanialy przyklad japonskiej technologii. Motor seryjnie wyczynowy


Co do silnika: podobnie jak wiele małych, wysokoobrotowych silników ma tą zaletę, że jak chcesz sobie pojeździć spokojnie po mieście ( :rotfl: ) to się da i przy okazji zadowala się niedużymi ilościami paliwa. Natomiast wiesz, że zawsze masz coś pod butem, jak chcesz pomknąć trochę dynamiczniej :hyhy: Silniczek, żeby coś z niego wycisnąć, trzeba wysoko kręcić, ale myślę, że dla osób, które "wiedzą o co chodzi" to będzie zaleta :hyhy: No mi niestety nie udaje się jeździć emerycko i oszczędzać paliwko
pikny Swift :hyhy:
pewnie po dotarciu bedzie szybszy od mojego

Mam nadzieje, ze zdarzysz go dotrzec na 20.05 (Tuning Show w Krakowie 1/4 mili) co?

trzymam kciuki
pikny Swift :hyhy:
pewnie po dotarciu bedzie szybszy od mojego

Mam nadzieje, ze zdarzysz go dotrzec na 20.05 (Tuning Show w Krakowie 1/4 mili) co?

trzymam kciuki


Nie bardzo zdążę, biorąc pod uwagę, że teraz stoi u blacharza
Nie bardzo zdążę, biorąc pod uwagę, że teraz stoi u blacharza



dobry z Ciebie strateg...
ladny kolor