SILNIK: Standardowy, seryjny silniczek czyli 1.3 DOHC z wtryskiem, jedyna zmiana, to pozostałość po poprzednim właścicielu- LPG
UKLAD DOLOTOWY: standard
UKLAD WYDECHOWY: kolejna pozostałość po poprzednim właścicielu, który dalej ciął koszta- końcowy tłumik ze zwykłego 1.3
ELEKTRONIKA: standard
UKLAD NAPĘDOWY: standard 5 biegów
ZAWIESZENIE: standard
UKLAD HAMULCOWY-standard- tarcze przód i tył
BODY-KIT: od 2 tygodni lantern on road design
ŚRODEK: standard
CAR-AUDIO: standardowe głośniki
INNE: auto od niedzieli 3.11 br rozbite...
ZDJECIA:
![](http://img103.imageshack.us/img103/7647/zukamf2.jpg)
![](http://img124.imageshack.us/img124/4351/zukabokzj0.jpg)
![](http://img229.imageshack.us/img229/2918/zukatyte1.jpg)
MOC: Seria miała 101 KM, u mnie będzie jakieś 90-95 KM, silnik strasznie zaniedbany,ale póki co w pełni sprawny.
Status: Auto kupiłem za grosze (3400),z planem totalnej przebudowy idącej w kierunku (jak się uda, to ponad)150 KM N/A. Na dzień dzisiejszy to w planach jest odbudowa przodu po trochę nieudanym niedzielnym poranku , która ma się zacząć 19, lub 20.11 i wymiana progów. Cała kasa, która miała iść na mody będzie wpompowana, w stockowe części nadwozia, co by przejeździć zimę... Na wiosnę Autko będzie białe, z motywem kolczastego bluszczu namalowanego aerografem, maska+ błotniki+progi+lusterka+lotka na klapie, z włókna węglowego (wszystko własna produkcja, w końcu po coś się kończyło szkołę ) później autko będzie przygotowane do bezawaryjnej jazdy i zostawione pod opieką ojca, gdy ja będę zarabiał na obczyźnie na kurs do przyszłej pracy i nowe graty do Zuzi...
Docelowo:
SILNIK
-ostre wałki + elektronika
-lżejsze koło zamachowe
-koła napędowe agregatów na silniku o mniejszej średnicy
-wydech od kolektora, własnej produkcji + końcowy z Japanu
-dolot własnej produkcji + filtr InJen
-polerowany i o ile będzie to możliwe skrócony kolektor dolotowy
-regulator ciśnienia paliwa
NADWOZIE
-to co pisałem wcześniej, węgiel+ lakier+ grafika
-zderzak przedni z węgla na wzór C-west
-zderzak tylny własnego pomysłu, ale trzymający konwencję
-jakieś ładne kółka max 15"
WNETRZE
-klatka OMP
-kierownica MOMO Corse
-kubełki (wzór nie ustalony)
-gałka, ręczny i pedały z tytanu, lub duralu oksydowanego na tytan/ własny design
-dodatkowe wskaźniki i dużo węgla
NAPęD
-nowe przeguby
-nowe przełożenia od3, do5
-Mocniejsze sprzęgło (na początek Grabowski, docelowo Exedy)
ZAWIESZENIE
-Sprężyny OMP
-amortyzatory Bilstein
-rozpórki własnej produkcji górne i dolne, tak z przodu, jak i z tyłu
-poliuretany zamiast gum
HAMULCE
-SWAP hamulców z CRX na przód
-Tarcze Brembo na obu osiach + klocki EBC
-Stalowe przewody i płyn o większej temp.
CAR AUDIO
-jednostka sterująca+4 głośniki całość VDO
Chcę się zamknąć w 20 tysiącach PLN wliczając cenę zakupu i 2 latach czasu. W przeciwieństwie do innych u mnie najpierw auto będzie hamować, sztywnieć i trzymać się drogi, moc ma przyjść dopiero za rok...
Pozdrawiam.