MODEL: 1993, hatch 3d
SILNIK: Standardowy, seryjny silniczek czyli 1.3 DOHC z wtryskiem, jedyna zmiana, to pozostałość po poprzednim właścicielu- LPG
UKLAD DOLOTOWY: standard
UKLAD WYDECHOWY: kolejna pozostałość po poprzednim właścicielu, który dalej ciął koszta- końcowy tłumik ze zwykłego 1.3
ELEKTRONIKA: standard
UKLAD NAPĘDOWY: standard 5 biegów
ZAWIESZENIE: standard
UKLAD HAMULCOWY-standard- tarcze przód i tył
BODY-KIT: od 2 tygodni lantern on road design
ŚRODEK: standard
CAR-AUDIO: standardowe głośniki
INNE: auto od niedzieli 3.11 br rozbite...
ZDJECIA:







MOC: Seria miała 101 KM, u mnie będzie jakieś 90-95 KM, silnik strasznie zaniedbany,ale póki co w pełni sprawny.

Status: Auto kupiłem za grosze (3400),z planem totalnej przebudowy idącej w kierunku (jak się uda, to ponad)150 KM N/A. Na dzień dzisiejszy to w planach jest odbudowa przodu po trochę nieudanym niedzielnym poranku , która ma się zacząć 19, lub 20.11 i wymiana progów. Cała kasa, która miała iść na mody będzie wpompowana, w stockowe części nadwozia, co by przejeździć zimę... Na wiosnę Autko będzie białe, z motywem kolczastego bluszczu namalowanego aerografem, maska+ błotniki+progi+lusterka+lotka na klapie, z włókna węglowego (wszystko własna produkcja, w końcu po coś się kończyło szkołę ) później autko będzie przygotowane do bezawaryjnej jazdy i zostawione pod opieką ojca, gdy ja będę zarabiał na obczyźnie na kurs do przyszłej pracy i nowe graty do Zuzi...

Docelowo:
SILNIK
-ostre wałki + elektronika
-lżejsze koło zamachowe
-koła napędowe agregatów na silniku o mniejszej średnicy
-wydech od kolektora, własnej produkcji + końcowy z Japanu
-dolot własnej produkcji + filtr InJen
-polerowany i o ile będzie to możliwe skrócony kolektor dolotowy
-regulator ciśnienia paliwa
NADWOZIE
-to co pisałem wcześniej, węgiel+ lakier+ grafika
-zderzak przedni z węgla na wzór C-west
-zderzak tylny własnego pomysłu, ale trzymający konwencję
-jakieś ładne kółka max 15"
WNETRZE
-klatka OMP
-kierownica MOMO Corse
-kubełki (wzór nie ustalony)
-gałka, ręczny i pedały z tytanu, lub duralu oksydowanego na tytan/ własny design
-dodatkowe wskaźniki i dużo węgla
NAPęD
-nowe przeguby
-nowe przełożenia od3, do5
-Mocniejsze sprzęgło (na początek Grabowski, docelowo Exedy)
ZAWIESZENIE
-Sprężyny OMP
-amortyzatory Bilstein
-rozpórki własnej produkcji górne i dolne, tak z przodu, jak i z tyłu
-poliuretany zamiast gum
HAMULCE
-SWAP hamulców z CRX na przód
-Tarcze Brembo na obu osiach + klocki EBC
-Stalowe przewody i płyn o większej temp.
CAR AUDIO
-jednostka sterująca+4 głośniki całość VDO

Chcę się zamknąć w 20 tysiącach PLN wliczając cenę zakupu i 2 latach czasu. W przeciwieństwie do innych u mnie najpierw auto będzie hamować, sztywnieć i trzymać się drogi, moc ma przyjść dopiero za rok...

Pozdrawiam.
z motywem kolczastego bluszczu namalowanego aerografem



Tak, wiem, zaraz się zacznie, że to nie JDM` owe... Grafika ma być tylko tam gdzie będzie lakier... Nie potrafię wytłumaczyć... Myślę, że pod koniec kwietnia przedstawię sprawę na fotach... Do tego czasu będą się produkowały CF parts...
skoro sam przyznajesz ze to nie jdm to dlaczego przedstawiasz auto na forum jdm?
skoro sam przyznajesz ze to nie jdm to dlaczego przedstawiasz auto na forum jdm?



Nie powiedziałem że nie będzie JDM, napiszę jeszcze raz, większymi literami GRAFIKA NIE JEST JDM`OWA. To było przesłanie mojego poprzedniego posta... A będzie zrobiona, bo tak mi się podoba... Przecież w tym całym pompowaniu kasy chodzi o to żeby mieć auto inne niż wszyscy, a nie niebieską hankę, z rozpórkami Mugen, kołami Rota, wydechem Apexi, i resztą tych samych gratów, co 20 innych użytkowników forum... U mnie ma być inaczej... Rozumiecie, co to znaczy? INACZEJ, czyli nie tak jak mają wszyscy inni... INACZEJ, czyli ORYGINALNIE... Tak jak Tofik... Dlatego kupiłem Świstaka, dlatego będę go robił, dlatego będzie ta grafika...

Wydaje mi się, że wyczerpałem temat grafiki, czekam na kolejne doczepki...
ty ale spokojnie to nie jest forum zeby sie denerwować...zresztą chciałbym zobaczyc na tym forum chociaz jednego civica niebieskiego na rotach i z rozpurką mugena to tak btw

a twój swift taki nawet nawet, grafike jak chcesz to sobie zrób ale to tak bedzie bardziej pod "tuningi" podchodzic niż pod jdm a poza tym to powodzenia....
W prawie w każdym aucie na tym forum znajdziemy coś nie JDm tu tym jest grafika.
Powodzenia w w realizacji planów.

P.S. Kojarzę cię z MP.
P.S. Kojarzę cię z MP.



Nom... Miałem kupić od Ciebie trochę gratów, ale rozbiłem Zuzę...
ty ale spokojnie to nie jest forum zeby sie denerwować...zresztą chciałbym zobaczyc na tym forum chociaz jednego civica niebieskiego na rotach i z rozpurką mugena to tak btw



A z Skunka może być <bez atakowania nikogo> Siela myślę że koledze chodziło poprostu o cos innego
autko jak i plany fajne
ale zupełnie nie wyobrażam go sobie w grafice, to już bardziej pod Hot Import podchodzi
jezdzilem tym sprzetem - tez chcialem kupic, czeka cie duuuzo pracy

zycze powodzenia
....Na wiosnę Autko będzie białe, z motywem kolczastego bluszczu namalowanego aerografem, maska+ błotniki+progi+lusterka+lotka na klapie, z włókna węglowego (wszystko własna produkcja, w końcu po coś się kończyło szkołę ) -zderzak przedni z węgla na wzór C-west -zderzak tylny własnego pomysłu, ale trzymający konwencję


Litości Skoro potrafisz bawić sie carbonem to rób maskę klapę dokładki progów w węgiel. Swift ma naprawdę dobrą aerodynamikę napewno nic mądrzejszego nie wymyślisz A kolczasty bluszcz no comments zastanów sie koniecznie nad swoją decyzją. Spierd.... auto jest bardzo łatwo A przy takich umiejętnościach twoja suzi może mieć prawdziwy potencjał. W każdym razie życzę powodzenia w modach
Litości Skoro potrafisz bawić sie carbonem to rób maskę klapę dokładki progów w węgiel. Swift ma naprawdę dobrą aerodynamikę napewno nic mądrzejszego nie wymyślisz A kolczasty bluszcz no comments



Właśnie tak napisałem:

"Na wiosnę Autko będzie białe, z motywem kolczastego bluszczu namalowanego aerografem, maska+ błotniki+progi+lusterka+lotka na klapie, z włókna węglowego (wszystko własna produkcja, w końcu po coś się kończyło szkołę )"

[ Dodano: 2007-11-18, 00:52 ]
Nooo i to mi sie podoba graty wspaniałe a gałeczka zwłaszcza, pierwszy raz ją widze i naprawde robi wrażenie heh SUZI SPORT jakbyś robił zamówienie na graty, to daj znać taniej wyjdzie złożyc sie na przesyłkę a z bluszczem jeszcze sie prześpij Pozdrawiam i powodzenia !
ja zamiast takich pirdolek zrobilbym cos z zawieszeniem,sprzeglem, hamulcami bo ten samochod ich nie posiada
zamiast takich pirdolek zrobilbym cos z zawieszeniem,sprzeglem, hamulcami



Trzeba mierzyć siły na zamiary... Na razie mam siły na te dwie, czy trzy stówki na graty, za to nie mam ich na mechanikę... Dla mnie sprawa jest jasna- kasę, którą mógłbym wpompować w mechanikę już teraz, wolę przeznaczyć na inwestycję w przyszłość, bo jeśli dziś nie kupię zawieszenia i hamulców, to w czerwcu będę mógł w autku zrobić duuużo więcej . Dla porównania dziś zarabiam ok 2000 PLN miesięcznie, z czego ponad 1500 wydaję na życie i kredyt, to co zostaje wpompuję w siebie (w głowę dokładniej ) by móc zarabiać jakies 8000 PLN na miesiąc ... Mój fach jest dość deficytowy, trzeba tylko zrobić kilka dodatkowych kursów... Może teraz bardziej mnie zrozumieją ortodoksi zmian mechanicznych

Swoją drogą, to jestem po tej samej szkole, którą chyba w tym roku skończy Yarko, więc jeśli będzie pracował w zawodzie to i przed nim niezła przyszłość...
ja zamiast takich pirdolek zrobilbym cos z zawieszeniem,sprzeglem, hamulcami bo ten samochod ich nie posiada


Jak to nie posiada. Akurat wożę się GTi i co do zawieszenia i hamulcy żadnych uwag nie mam negatywnych
Zawias mógłby być trochę stabilniejszy jak dla mnie... Znaczy się jest twardy i wogóle ok pod tym względem, ale stopień tłumienia mógłby być lepszy w zakrętach...
hehhe ja tam nie wiem u mnie jest tak na chwilę obezną, że czyje sie jak bym jeździł na byku zwłaszcza po tych zamrożonych muldach. W każdym razie w zakręty jak po porstej ale zawias OMP też robi swoje
przez tydzień intensywnych testów, które zaaplikowałem Swifciakowi, to jedyne co mnie wkurzało, to właśnie zawias, który mógłby trochę lepiej trzymać w szybkich i ciasnych zakrętach, oraz to, że seryjne, robione pod wymiar małych, żółtych ludków fotel, nie trzyma mojego białego tyłka tak jak trzeba. No i to wszystko, bo spalanie w granicach 11 litrów, przy tych osiągach i moim sposobie jazdy to po prostu lajcik...

Jutro albo we wtorek wrzucę zdjęcia po crashu i foto po rozbiórce do naprawy, we wtorek holowanie na Bródno do warsztatu...

Póki pamiętam- ma ktoś do sprzedania wewnętrzną klamkę prawych drzwi do SS GTi ??

Pozdro 4 all
gdzie na Bródnie będziesz robił auto?
pozatym uwarzam ze to jedna z prosciejszych bud swifta gti jakie widzialem, baza jest



i otto chodzi

Większość spraw o których piszesz jest już conieco poprawiona, zbierzność z tyłu, szpilki, piasta sprawdzona na bicia, itp

skaczący pedał hamulca to krzywa prawa tarcza, ale będzie niedługo wymiana hampli z przodu...

co do gazu to no koment...

co do zdrowości budy to nie miała progów pod plastikami...

Jutro wstawiam do blacharza a za tydzień hulam...

Pozdrówki
Corey, mysle ze to kwestia tego akurat modelu ktorym jezdziles -- moim zdaniem poprostu zaniedbana i tyle. Auto ogolnie raczej dopracowane.
Corey, aha Ty mówiłeś o konkretnym egzemplarzu, tego który teraz posiada kolega fly4fun. Myślałem, że ogólnie mówisz o Swiftach Gti. U mnie pedał hamulca twardy, nic nie tłucze się przy hamowaniu. Jeżeli to auto jest na gazie to pierwszym modem powinno być jego usunięcie
mowilem dokladnie o tym egzemplarzu nie odnosilem sie do calosci konstrukcji
Teraz rozumie myslałem, że ogólnie krytykujesz swifty gti. W moim np.wszystko perfect nigdzie rdzy nie zaznasz układ kierownicy zawias sprzęgło, progi ideał. Wszystko zależy jak własciciele dbali o auto tak naprawde jeden będzie jeździł całe życie autem i nie zajedzie go, jak inny w pół roku Są ludzie i syfiaże Na szczęscie na tym forum nie ma dla takich miejsca hehe mam nadzieje Dobrze że ten model trafił w Twoje ręce inaczej mógłby być skazany na korniki
Dobrze że ten model trafił w Twoje ręce inaczej mógłby być skazany na korniki



Dobrze że tak szybko odkryłem wady z powodu Rudej, szkoda, że przy okazji rozwaliłem przód Ale cóż jutro nowy, wielki dzień autka... Przy okazji jak już biorę wolne, to muszę załatwić samochód papierowo, czyli urząd ruchu i rejestracja, do tej pory tego nie zrobiłem, bo nie wiedziałem, czy Zuka jest do odbudowy, czy na dawcę...

[ Dodano: 2007-11-20, 15:18 ]
jeszcze pólosie sobie zostaw to jest ciężko spotykany sprzęt wiem coś o tym jak ukręciłęm lewą to auto dwa mce mi stało
jeszcze pólosie sobie zostaw



jeśli już to tylko jedną...

Co do sytuacji, to wiem tyle- gdybym jechał szybciej (przy zderzeniu było 40km/h) to naprawa miałaby sens , a tak to BY BY GTi