- łapy Innovative
- silnik z osprzętem i wiązką - OBD1 + komputer - musisz przerobić wiązkę w kabinie
- skrzynia - zamach Fidanza i sprzęgło XTD/F1 stage 3, zalana MTFem
- przerobione wybieraki
- półosie - przeguby wewnętrzne jak wszędzie troszke luzu mają - tylko nikt o tym nie wspomina
- nowa linka do zegarów - ta z EE jest mocno napięta i się ukręca, trzeba troche dłuższą
- nowa uszczelka miski i pokrywy zaworów i śwec i vtec`a ale na nią nie ma mocnych
- zaworki ustawione
- wkładka K&N

Silnik zalany świeżą oliwa Motul 6100, niecałę 2000km temu, nowy filtr, rozrząd 17k temu, nowe paski, nowy termostat, 5 nowych przewodów od płynu chłodniczego, dekiel w VHT, ukręcona jedna szpilka od pokrywy świec, ale tak, że da się ją wykręcić.

Także bierzesz ode mnie, robisz kabelki w kabinie albo przejsciowka (koło 2 stówek) i masz gotowe.

Cena: 5500zł

Jak pójdzie silnik to reszta auta też

Bez łap, sprzęgła, zamachu - zamiast tego seryjne graty - 4000zł.