Mam civica ek4 czyli z b16a2 pod maską . Niedługo wkładam b18c6 i zastanawiam sie jaką chłodnice mam założyć. Czy ta z vti wytrzyma czy mam zakładać tą z ITR-a bo klime mam wyjetą. Myślałem jeszcze o chłodnicy takiej dorabianej, takiej jak ma Pati w b16 turbo
Co myślicie na ten temat?
ja uzywam podbrobke od vti w mojej turbawce, ani razu mi nawet temperaturka nie skoczyła..takze polecam
ale co to jest tez Koyo?
twoja seryjna powinna styknac, najwyzej zmienisz termowlacznik wentylatora i termostat, choc nie podejrzewam, zeby to bylo konieczne..
Koyo?



Wiesz na 90% powiem ze KOYO, ale ja kupilem nowa, podrobka nowa jest zawsze lepsza niz uzywana oryginalna, przynajmniej tej firmy co mam, uzywalem oryginalenj od vti ( w dobrym stanie nawet) i zdarzaly sie skoki temepratury..problem polega na tym ze korek w KOYO jest 0,9 a powinnien byc 1.1. Tyle odemnie moze ktos inaczej sprawdzal..
seryjna powinna oblecieć. w razie czego możesz zamówić taką jak ja mam - wygoda jest taka że pasuje w miejsce seryjnej naprawde bezproblemowo.
twoja seryjna powinna styknac, najwyzej zmienisz termowlacznik wentylatora i termostat, choc nie podejrzewam, zeby to bylo konieczne..



raczej nie bedzie konieczne!!
jezeli nie bedziesz jezdzil po torze to chlodnica z Vti da rade,
na torze z mala chlodnica duzo bardziej grzeje sie olej co oznacza, ze czesciej trzeba robic przerwe lub nizej krecic silnik
Olej ładnie chłodzi jazda na otwartej nagrzewnicy, a jak to nie pomaga to myślę, że lepiej dać chłodnicę oleju z termostatem, zamiast po prostu wielkiej chłodnicy wody.
No mam zamiar kupic chlodnice oleju, kupie jeszcze nowa chlodnice wody bo ta ma juz 150tys. przelotu wiec moze byc troche zamulona. Dzieki za pomoc:-)
Jak masz kupowac nowa chlodnice wody to zdecydowanie kup "grubasa". Koszt podobny a zawsze lepiej miec rezerwe temperatury w obiegu wody niz zeby "stykala".

Szukajac chlodnicy oleju rozejzyj sie za jakas z termostatem. Ciezko znalesc ale warto.
A kto takie chlodnice oleju produkuje?
MOCAL np.