Potrzebuje na szybko trafnych odpowiedzi no i przede wszystkim pewnych aby się na minę nie wpakować..

1.Czy da radę zrobić swap silnika z EK9 do Ej2
2. Czy da radę zrobić swap Hamulców z EK9 do Ej2
- ewentualnie co pasuje co nie..

Sprawa pilna dlatego przepraszam jeśli było, zależy mi na czasie..
wszystko da sie przelozyc. bedziesz potrzebowal mocowania do b serii z 5gena.
a sprawa zawieszenia jak się przedstawia, wahacze wzdłużne da się przełożyć z EK9 bądą pasowały do EJ2..
wszystko podpasuje tylko ze zamiast 4x100 bedziesz mial 5x114
ee.. a przypadkiem wahacze nie sa inne w 5 i 6 gen..? tzn napewno maja inny numer czesci..
poprzeczne czy wzdłużne? bo poprzeczne zostawi seryjne z ej2 i juz. czy moze sie myle?
nie mylisz sie. zawiasy z ek9 i dc2 sa blizniacze.
głównie chodzi mi o wahacz wzdłużny abym mógł przejść z bębnów na tarcze.. czyli wzdłużny zakładam z EK a poprzeczne zostawiam z EJ ??
da
a z przodem nie będzie problemów.
zostawić chce górny wahacz, chociaż jeżeli byłby lepszy od EK9 to zmienił bym wszystko, ale zwrotnice itp, wszystko p&p czy trzeba liczyć na jakiś fuck'up
przód cały będzie pasował.
wachacze przednie EK9 ma takie same jak DC2 czy EK4 ??
ojezu. Pytacie jak dzieciaki. Pomyślcie trochę. Nie boli.
B16b nie różni się od innych b. Nie jest montowany do góry nogami ani odwrotnie. Tak samo zawieszenie jest jak w 6g tyle że na 5 śrub.
Wahacze są oczywiście inne, ale zwrotnice pasują bolt-on.
ojezu. Pytacie jak dzieciaki. Pomyślcie trochę. Nie boli.


to sie wlansie pytam co za herezje wypisujecie bo piszecie tutaj, ze przednie wachacze z ek9 podejda do ej2
ARTX mowa była o gornych a nie dolnych wachaczach.

nikt nie wymienia zawieszenia łacznie z dolnycmi wachaczami. zwykle konczy się na zwrotnicach