MODEL: Suzuki Swift GTI, hatchback, 3d
SILNIK: 1300cm, twin cam 16v G13B moc seryjna 101KM
UKLAD DOLOTOWY: Wkładka K&N
UKLAD WYDECHOWY: przelot 2,5 końcowy Aspec

ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: -40 OMP + amortyzatory pod sprężyny
UKLAD HAMULCOWY-seria 4 tarcze
BODY-KIT: seria GTI lift
ŚRODEK: kierownica momo
CAR-AUDIO: Radio JVC KDG 411 głośniki Helix dark blue
MOC: Do wychamowania w najbliższym czasie

Wiatam Pomykam swiftem gti, autko którym sie zafascynowałem, dzięki czemu udało mi sie zrealizowac marzenie jakim był własnie ten model. Z zakupu jestem bardzo zadowolony autko naprawde bardzo wdzięczne co najważniejsze i najciekawsze silnik 1.3 w tym modelu potrafi czynić cuda jest niesamowicie elastyzney i wspaniale wkręca sie na oboroty. W planach najprawdopodobiej zacznę realizować myśl im lżej ty szybciej. Więc zacznę bebeszyc środek jakieś lekki taborety do środka no i pasy trzypunkotwe bo do jazdy codziennej chyba będą najwygodniejsze. Co do mocy silnika chyba zostanie seryjna z bebechami fajnie sobie daje radę mam nadziję że bez będzie jeszcze przyjemniej. No i oczywiście stylistyka pojazdu pod kątem JDM

Zdjęcie ze zlotu organizowanego przez Honda Śląsk Katowice-Muchowiec 2006

nowe zdjęcia na następnych stronach
Naklejka Spoona nie pasuje tutaj troszke
felgi rota (mugen) tez nie bardzo
Wygląda na zadbany... może troche więcej fotek??
Dlaczego tak sądzicie ?? Właśnie bardzo bym prosił forumowiczów o ewentualne porady co do tuningu. Myślałem że roty będą pasować nie wiem swift Gti to ni japaniec?? Pozdrawiam!
Roty to kopie kilku firm felgi takich jak Mugen, Spoon produkujących m.in. felgi. Jak wiadomo to tunerzy Hond. Moje zdanie jest takie: może dla osób siedzących w temacie te koła nie będą pasować do Swifta (tylko merytorycznie), ale wizualnie może być całkiem OK.
Właśnie ze zdjęciami mam problem gdyż w tej chwili jestem w Anglii i nie mam przy sobie samochodu niestety zdjęć również to zdjęcie udało mi się dorwać ze stronki hondy także jak wrócę do polski postaram się wszystko pouzupełniać Ale to może jeszcze troszkę potrwać tak do wakacji
Dokładnie o to mi chodziło Uważam że Swift gti nadaje sie na tuning w stylu JDM i wcale nie uważam żeby do niego nie pasowały felgi dedykowane do hondy. Mogą być advany ale akurat roty przypadły mi do gustu Apexi N1 też nie siada? nie sądze
konkretne plany. jezeli zrobisz tak jak piszesz to bedzie chyba naj gruubszy "świst" w PL !
Zakładaj ROTY, tłumok N1 i bedzie bardzo ładnie. Twoje autko jak najbardziej nadaje sie do dłubania.
Na bogato to wsadzic uturbiony silnik GTI do swifta z napędem 4x4. Moze nie Jdm felgi ale speedline 2108 do swifta pasuja
Wieże w to że wszystkie plany uda mi się zrealizować dzięki za wsparcie !! Dokładnie takie jest zamierzenie świstak ma być wypaśny
ale naklejke spoona to zdejmij.

Bardzo fajne auto
hehe no nie dam rady fizycznie jestem w anglii hehe co do speedlinów tez są ciekawe kto wie
roty beda pasowac. ale nie kazdy model. to tak jak bys do BMW (przepraszam za porownanie) wsadzal felgi AMG i obwieszal znaczkami BRABUSA. wiesz, fajnie, respekt, bling firma, ale tuner innej marki. poszperaj po modelach i wybierz cos z kopii felg work, advan czy volk, jesli juz chcesz tą markę felg.
byl juz w pl swift turbo (poprzedniej generacji). dawał radę
Jeśli chodzi o Volk to tu moja oferta, ale nie ta półka cenowa dla mnie(wole smigac na stalówkach niż na mega ciężkich alu)
http://www.vividracing.co..._4543_4579_4588
Ja już Ci mówiłem co sądze o Twoim autku więc niebęde sie powtarzał powodzenia w realizacji planów. Mam nadzieje ze jak już bedzie Turbo to znowu dasz sie przejechać hihi. pozdro.
ja mam tylko pytanie? co to są za pasy decata?

za dużo JDM pozerki IMO

może taki JDM?
dobre szelki (niekoniecznie decata ), fele speedline, fajny wydech z kwasiaka 2.25 cala + ostre wałki
te silniki kochają wysokie obroty i szedłbym raczej w tym kierunku
Sorki za pomyłke. Co do silnika to jestem jednak skłonny bardziej ku uturbieniu ponieważ silnik jest idealna bazą pod turbo ale nic nie jest jeszcze pewne. Co do felg preferuje bardziej volki Co japan to japan Dziękuje za podpowiedzi !!!
To jak nic pewne z turbo to potwierdze propozycje Nevady z wałkami tu masz przykład GTI-142 kucyki( z tą mocą auto nawet nie jest awaryjne-tak sie wypowiada właściciel)
http://tuning.zgora.pl/ca...=23&owner=Gunio
o aucie Gunia właśnie myślałem, ładny, bez zadęcia i 40% mocy więcej w NA :padam:
śliczne auto i koleś z żubrem też niezły
heheh dzieki a ten Koleś to znajomy Samer możliwe że pamiętacie trabanta z GT pmarańczowo kremowy cult To własnie jego właściciel
bardzo fajny swifcior i dobre plany turbo jest turbo chociaz fajne N/A to też dobra sprawa powodzenia!
Dzięki serdeczne Jeśli chodzi o Felgi zaczynam sie przekonywać do Volk Racing TE37.

Tutaj parę filmików dla zainteresowanych:
seryjne przyspieszenie 0-170km/h i cudownie wskakujace obroty:P http://www.youtube.com/watch?v=Q_VYbqPfKWA

ten filmik jest dla mnie całkowice szokujący koniecznie zobaczcie swift vs BMW M3
http://www.youtube.com/watch?v=FvoQyBibCtU

i takie cuś http://www.youtube.com/watch?v=iFiXtCpiLRw
Dzięki serdeczne Jeśli chodzi o Felgi zaczynam sie przekonywać do Volk Racing TE37.

Tutaj parę filmików dla zainteresowanych:
seryjne przyspieszenie 0-170km/h i cudownie wskakujace obroty:P http://www.youtube.com/watch?v=Q_VYbqPfKWA

ten filmik jest dla mnie całkowice szokujący koniecznie zobaczcie swift vs BMW M3
http://www.youtube.com/watch?v=FvoQyBibCtU

i takie cuś http://www.youtube.com/watch?v=iFiXtCpiLRw



Witam, masz ladnego gti, ale troche dziwi mnie to co piszesz, bo z tego co widac na zdjeciu twoje gti juz jest obnizone to raz(a ty chcesz zakladac sprezyny OMP), a dwa nie wiem czy jezdziles swoim gti, skoro piszesz ze filmik przedstawiajacy przyspieszenie 0-170 ukazuje przyspieszenie seryjnego autka:
po pierwsze seryjny swift gti ma odciecie 7,5tys(dopiero jak zmienisz chip na sportowy to masz 8600), po drugie na tym filmiku przypuszczam ze to GTi ma ok 130-140koni na sportowych walkach, zmienionym kompie i paru innych modyfikacjach, bo seryjne tak nie przyspiesza (wiem cos o tym, bo takim jezdze)

A teraz odnosnie przerobek , ktore zamierzasz do jak najbardziej popieram przerobke w stylu JDM, wydech typu mugen Apexi N1 moim zdaniem jak najbardziej na miejscu, i przerobka silnika turbo takze, gdyz latwiej i taniej wykrzesac koniki niz dlubiac N/A


Pozdrawiam
pewnie juz pisalem wczesniej, ale napisze jeszcze raz: nikt z was nie poznałby tłumika Mugena nawet jakby ten wyszedł z krzaków i kopnął was w tyłek.
fajne sa te male zabijaki ... uturbione hyhy bedzie przekozak :hyhy:
Witam! no racja przyspieszenie jest jednak troszeczkę lepsze ok 7 sek hmm co do zaweszenia wcale nie jest obniżone tylko sprawia takie wrażenie. Chciałem sie pozbyć dystansów ale niestety nie jest tak łatwo gdyz szpilki sa zbyt długie:( Musze dostac seryjne szpilki ponieważ koła muszą sie koniecznie schowac przecież to japoniec a nie niemiec jeszcze sie muszę przejechac na hamownie bo odciącie mam dokładnie przy 8600 obrotów:) trzeba to zmierzyc Pozdrówka
No jesli odcinke masz 8600 to znaczy, ze cos w kompie bylo grzebane, przejedz sie na hamownei i zbadaj co tam siedzi, bo przesuneicie odcinki na 8600 ma dopiero sens, gdy sa sportowe walki, bo na standartowych najwyzsza moc jest ok 7tys, a potem spada, takze krecenie do takich obrotow na fabrycznych walkach mija sie z celem.

A co do szpilek to latwiej ci bedzie zmienic nakretki do srub na takei przelotowe, jesli chcesz sie pozbyc dystansow, ale calkiem prawdopodobne ze felgi maja takie odsadzenie, ze dystanse do nich to koniecznosc i jak wyrzucisz dystanse to bedzie obcierac o amortyzator na przyklad., ale to jzu trzeba sprawdzic. Twoje GTi przez te kola jest faktycznie bardziej po neimiecku zrobione, ale mi sie nawet podoba:)

Pozdrawiam
Dzięki za radę! muszę koniecznie kupić te przelotówki. Koła nie wyglądają źle ale nie praktycznie niestety koło sklepuje mi nadkole Jak tylko wróce do Polski zaraz wybieram sie na hamownie trzeba to zbadac koniecznie heh
a jesli chodzi o obcieranie o nadkole to mozna zagiac rant od srodka nadkola i powinno byc ok. Znam kolesia co ma w GTi lacze 215/40/16, zagiete ranty i dystanse i ponoc nie ociera, chociaz na takich kapciach osiagow nie ma. Optymalne sa fabryczne 175/60/14 lub 185/55/14 lub 195/45/15

Pozdrawiam
hmm na fote patrze i nie widze zeby jakos mocno wystawaly te felgii fajnei ten twoj swift wyglada :hyhy:
Dzięki wielkie Koła jednak wystaja troszę ponad obrys i juz wyklepały nadkole :kwasny: Rozmiar kół to 195/45/15 myślę że po ściągnięciu dystansów nie powinny obcierać już sie nie mogę doczekać aż zobaczę go z kołami w środku i obniżonym zawieszeniem :oczami: Ostatnio zacząłem sie interesowac swiftami 4wd ale niestety nie mam tak dużej wiedzy na temat przekładania układu napędowego konkretnie wał i most prawdopodobnie potrzebna była by mi równiez skrzynia od swifta 4wd aby stworzyć swifta gti 4wd trubo :cwaniak: hehe jesli ktoś wie coś wiecej na ten temat upszejmie proszę o pomoc :zalamany: Wiem że napewno powstawały projekty swiftów 4wd ze swapem silnika na gti lecz jestem zbytnio przywiązany to budy z gti'ka podejrzewam że trzeba by użyć kontówki hehe ale sadystycznie to bżmi :przestraszony:

a tutaj filmik z udziałem swift 4wd turbo co prawda to chyba nie swift gti 4wd turbo ale zobaczcie co potrafi te rakietka :hyhy: http://www.youtube.com/watch?v=PRZe0qsfkYs
i przyśpieszenie http://www.youtube.com/watch?v=1yB1gtB5ZTo&NR :szok:
Ale ten swift z filmików zapindala :przestraszony:

Tobie życze szybszego :super:
Co do swifta GTi 4x4 to latwiej zaimplantowac do zwyklego swifta 4x4 podzespoly od GTi. Bo jakbys chcial do GTi wrzucic naped na 4buty to trza podloge ciac i wkladac elementy od 4X4.....

Ciekawostka jest, ze były produkowane fabryczne swifty GTi 4x4,ale tylko w Japonii i zwały sie Cultus, silnik mialy fabrycznie wzmocniony do cos 110-120KM nie jestem pewien dokladnie do ilu(wiem ze inne troche walki, kolektor dolotowy, wydechowy i komputer). Ogolnie taki samochodzik to rarytas.

Pozdrawiam
Faktycznie coś słyszałem o cultusach
w każdym razie plany sa... prawdopodobnie nabede swifta 4wd i jak już go będe miał to wtedy sie zacznie myslenie co tak naprawdę robic heh chce aby projekt spełnił moje oczekiwania :hyhy: Potem pomyśli sie nad instalacją turbo. Czy to nie było by piekne swift gti 4wd turbo :rotfl: gratki projekt napewno bedzie sie przeciągał ze wzledu na finanase ale to chyba normalne niestety sponsora raczej nie znajde Pozdrowienia
Siemanko mam pytanie, potrzebuje dystansow ktore by zmienily mi rozstaw srub z mojego geo( 4x114,3) na 4x100 czy ma moze ktos cos takiego do sprzedania albo skad wziasc takie dystanse ?
Siemanko mam pytanie, potrzebuje dystansow ktore by zmienily mi rozstaw srub z mojego geo( 4x114,3) na 4x100 czy ma moze ktos cos takiego do sprzedania albo skad wziasc takie dystanse ?


Nie ten temat. Załóż nowy
Witam wszystkich! Dawno sie nie odzywałem bo czekałem na chwilę w której zacznie się coś dziać. I zaczyna sie własnie dziś wskoczyłem do garażu zacząąłem ściągac dystanse które mnie poprostu irytują stanowczo odradzam straszne problemy z zawieszeniem stale wybiajające się sworzenie ble... Od dawna chciałem sie ich pozbyc lecz wszystcy mi mówili że to nie takie łatwe bo mam długie szpilki i nie bedzie sie dało wkręcić nakrętek bez dystansów gwintowanie itd itp okazuje sie gówno prawda wszystko sie da jak sie chce narazie zrobiłem tylko przód bo na tył nie starczyło mi czasu. A właśnie może chce ktos kupić dystanse 4 x 114,3 hehe :rotfl: Na miejscu do założenia rozpórka OMP na kielichy górna w drodze z anglii aspec replika Apexi N1 spręzynki OMP -40mm :cool: w najbliższym czasie KONI żółte z regulacją twardości i kierownica wraz z nabą MOMO w drodze co najwaznejsze pozbyłem sie zbędnych stikerów jak radziliście sorki ze sie tak rozpisałem Już niedługo postaram sie popstrykać jakieś fotki Pozdrawiam !!
No no, dawaj fotki "śwista" i tego stuff'u co przjedzie do Ciebie!
No fajnie ze już wróćiłeś mam nadzieje ze Mnie odwiedzisz jak zamontujesz ten nowy stuff
czekam tylko na ładną pogodę żeby umyc swistaka i porobie troszkę fotek Witam Cie Leny musimy sie ugadac w najbliższy czasie Pozdrawiam i z nieceirpliwością czekam na łądna pogodę i częsci które dojda w poniedziałek.
I graty dotarły :padam: Już niegługo Suzi wyjedzie z warsztatu zostanie wypucowana i przejdzie sesje zdjęciową :rotfl:
Hehe widze, ze masz taka sama radoche jak ja, kiedy przywoza paczki :rotfl:

PS. Fajne autko
THX Dokładnie coś jakby prezent na świeta z dzieciństwa :rotfl: małe a cieszy
I TAK WYGLADA SUZI -60 mm :rotfl: Perę nowych fotek na prowincjach wiem zdjęcia nie sa doskonałe ale następne postaram sie dopracowac bo autko bedzie już wygladało tak jak bym chciał no może przwie bo niestety nie na wszystko pozwalają fundusze :]

To sa jeszcze stare fotki teraz juz troche sie pozmianiało przedewszystkim sciągnąłem te badziewne niebieskie szybki :padam: jest na czysto z felgami sie troszke zmieniło zmieniony wydech nareszcie bo remus to poprostu tragedia :zdegustowany: założona rozpórka sprężynki z amorkami i takie tam niedługo powklejam nowe fotki teraz jest bardziej JDM
super wygląda z tym obniżeniem
hehe THX dopiero teraz odczuwam prawdziwe walory betonowego zawieszenia :zdziwko: w zakręt czy przez rądko jak rakieta i to do tego podręczna :rotfl: powiedzmy ze temat jakości naszych dróg omine bo niestety nie wszystko da sie pogodzić :zalamany: Jak to mówił mi kiedyś jeden emerytowany sprzedawca swifta gti do którego mnie niestety nie przekonał - "trzyma sie dorgi jak menda jajec" :wstyd:
Dobra jede w plener Porobie trochę Jdm'owych fotek Mam nadzieje że wyjdą tak jak by mi sie marzyło :rotfl:
i już po małym dopieszczaniu Naszczęszcie zdązyłem przed zachodem i popstrykałem kilka fotek Nawet niezła laska z tej Suzi
Ładnie, ładnie
Mi również się podoba, gratuluje zabawki :padam:
a no całkiem fajna brunetka :rotfl: chociaz to chłopak
proponował bym usunąć te naklejke z drzwi pod lusterkiem, bardziej by pasowala na tylnej bocznej szybie w rogu :]
no bardzo ładnie wygląda z tymi felgami z czarnym środkiem
bardzo fajnie to wygląda... tylko proszę Cię człowieku zrób klate w tym aucie albo nie przekraczaj 100 na godzine
THX Co do klaty to musze pomyśleć (taka polerowana by siadła) :rotfl: bo ostatnio z rozpędy zamknąłem licznik :zdziwko: W każdym razie udowodniła mi że jeszcze potrafi i Engin jest w formie Musze w nagrodę ją wyhamowac
No teraz wygląda profi. Klateczka to fakt przydała by sie najlepiej czerwona :hyhy: a no i brakuje naklejki passwordjdm.pl
hehe no nad tą naklejką to już myśle od dłuzszego czasu tylko do kogo sie zwrócić :zalamany: przeciez trzeba promowac jdm :rotfl: zbyt mało japońskich cacuszek na naszych drogach
No Suzi wyglada naprawde fajnie:) Fele z czarnym srodkiem i srebrnym rantem + gleba dobrze sie razem prezentuja. Jak tam wyniki na hamowni? Bo az jestem ciekawy ile tam kucy siedzi...

Pozdrawiam
Parę fotek jeszcze z czasów jak było troszkę przyjemniej w sensie cieplej i słoneczniej mam nadzieję że sie spodobają a co do hamowni to lipa byłem znalazłem troszkę czasu, ale okazało sie że była taka kolejka, że musiał bym wjechac po 23.00 więc darowałem i tak się to skończyło.






[ Dodano: 2007-11-18, 11:55 ]
jak chodzi o wage to roty są bardzo ok ale niestety z ich wytrzymałością jeżeli chcesz latać bardziej niż po miescie nie jest za wesoło....lepiej atakuj speedliny.... miałem i wiem że to jest naprawde mega fajna i twarda felga tyle że szukaj competion wersji...to są do sportu wiec są naprawde twarde
Dziekuje serdecznie Siela i o to mi właśnie chodziło zastanawia mnie fakt... z rozstawem może być ciężej 4x14,3 mam nadzieję że coś mi sie uda wyszukać. Nie wiecie czy jest jakiś oficjalny przedstawiciel na Polskę jak ma np. rota?? Bo ostatnio szukałem i coś nie mogłem znaleźć żadnej stronki. Pozdrawiam
a Rota robi 14' ? bo mialem wrazenie ze namniejsze w ofercie to 15' ?

a te felgi ze zdjecia sa sympatyczne
z ich wytrzymałością jeżeli chcesz latać bardziej niż po miescie nie jest za wesoło

ile kompletow roty miales i popsules, albo o ilu popsutych obreczach czytales? bo ja widzialem tylko jedno zdjecie po wyryciu w trawe bokiem.
heheh co do przedstawilciela Speedline napewno robi felgi z bardzo lekkich stopów bo miałem okazję wywyażyć w rękach i byłem lekko szoknięty porównując wagę do moich. Do gustu przypadła mi własnie Speedline corse, Bo ten speedline powyżej w poście to raczej bym sie nie wypłacił i nie do osiągnięcia w Polsce zwłaszcza, że markowane przez Suzuki Sport
Fajne autko Bywasz na forum Swif Klubu na Zlosnik.pl ? Te sprężynki to są - 60 mm ? Coś słabo klęknął
EDIT: na tych fotkach na trawie widać, że usiadł
te pierwsze Roty, które dałeś to właśnie kopie Speedline'ów
wiem wiem
Tylko dylemat będe miał przy zamawianiu który kolor white, graphite or gold ??

[ Dodano: 2007-11-19, 23:42 ]
Ładniutkie te felgi , też bym takie przygarnął . Białe
zdecydowanie grafitowe
i tu jak widać zaczynał sie będzie największy problem Raczej losowanie odbywało sie będzie między białymi a grafitowymi. Hmmm
Raczej białe. Grafitowy to by pasowały bardziej do mojego koloru auta.
Jak chcesz Speedline to może odezwij sie do użytkownika kaka201 na allegro. To gość z M plus M z poznania i nie tak dawno mieli konkretna wyprzedaż Speedline. Np 16 chodziły po 250zl chyba (normalnie jak szukałem to te same 750zl). Pamiętam, ze mieli różne kolory i rozstawy i nie wszystko sie sprzedało.
nie tak dawno mieli konkretna wyprzedaż Speedline

"nie tak dawno" to tak jakos trwa mniej wiecej od 3 lat przymierzalem sie do tych felg jak mialem corse...
hehhe no to jak mają takie fajne ceny to zaraz tam podbijam. Dzięki serdeczne za info A co do koloru to jak sie wkó.... to malne ja na czarno i będzie najlepsze rozwiązanie. Tyle że z lakierem mogły by być przyciężkawe

[ Dodano: 2007-11-20, 18:22 ]
Na nim tylko zapierdalać nie zamulać
Na nim tylko zapierdalać nie zamulać with MOS2. A co do felg to wybór juz padł wydaje mi sie że będzie należycie. Na lato jak skarbonka pozwoli składam zamówienie no chyba że z czarnym środkiem...help


Może z czerwonym środkiem?
Znalazł sie godny następca temat można zamknąć, swifcik czeka na odpowiedniego właściciela. Dzięki wielkie