UKLAD DOLOTOWY: kolektor ATR + stozek Tenzor
plany: ITB
UKLAD WYDECHOWY: kolektor ATR owiniety tasma termiczna, reszta 2.50 cala z koncowym tlumikiem ala Mugen
plany: customowy kolektor wydechowy
ELEKTRONIKA: OBD1 + strojenie Crome by RYS: shift light, procedura startu 5900RPM, Vtec 4900RPM, odcinka 7800RPM
plany: brak
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia biegow U2Q7 z ATR, sprzeglo exedy, docisk exedy, lekkie koło zamachowe fidanza, felga OEM wiartaki "16 polakierowane na czarno, opony:205/50 przod slick nRally, tyl Toyo R1R, nakretki Vision srebrne
plany: brak
ZAWIESZENIE: TEIN SS z gornymi mocowaniami wraz ze sterownikiem EDFC, rozporki gora przod i dolna z tylu, kompletne energy suspension wraz z poduszkami silnika
plany:rozporka tylna gorna
UKLAD HAMULCOWY: swap z H22, przewody hamulcowe w stalowym oplocie, plyn hamulcowy Dot 5.1, zaciski pomalowane na czerwono
plany: brak (hamuje bbbbaaaarrrdddzzzzoooo dobrze)
BODY-KIT: maska, lusterka oraz komora silnika w kolorze czarnym, reszta to zloty kolor z duza iloscia metalu i perly z Chryslera "SYK", reflektory ebayowe z chinska soczewna + xenon 8000K, Halogeny JDM + xenon 8000K, tylny zderzak jdm, ciemne szyby, zestaw dokladek WingWest, emblemat "Prelude" na grill, zlote emblematy Honda, Spojler tylnej klapy a'la Mugen Carbon
plany: biale kierunki w przednim zderzaku
ŚRODEK: fotele f1z czerwone, pasy czteropunktowe, short shifter, flok deski, usuniecie tylnej kanapy, czarny mieszek z czerwona nicia, zegary TypeS, galka ala'mugen, kierownica momo + naba
plany: nakladki na pedaly momo, flok na slupkach
CAR-AUDIO: przod: dwudrozny zestaw Magnat, bagaznik: wzmacniacz Blaupunkt, zabudowa ze skajki z 32cm glosnikiem basowym, radio 2din no name z DVD, TV itd...
plany: car pc
![](http://images36.fotosik.pl/153/1f2fa7fb369b6657med.jpg)
![](http://images44.fotosik.pl/266/8a67f1df0a34e1bamed.jpg)
![](http://images38.fotosik.pl/262/7ddc817ad55da612med.jpg)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ponizej krotka historia mojej przygody z Prelcia...
Wszystko zaczelo sie w marcu 2007 roku. Przyjechala do mnie z Holandii. Była troszke podrapana i zaczynał rdzewieć błotnik przy wlewie do gazu, ogólnie max STOCK! Zakochałem sie odrazu i otworzyła się skarbonka, jak pewnie u wielu z was. 2.0 niestety, ale bylo to co bylo i trzeba sie cieszyć. Z ciekawostek napisze ze nie ma ABS'u
Odrazu duży serwis, tak profilaktycznie: Oleje, filtry, rozrzad, swiece, przewody
![](http://images41.fotosik.pl/74/64bdddcda636cdc5.jpg)
![](http://images46.fotosik.pl/78/9eb05f206d00c282.jpg)
![](http://images46.fotosik.pl/78/6b6dc2259f11dd08.jpg)
Pojezdzilem tak do sierpnia i zaczelo sie inwestowanie mniej lub bardziej sensowne: przerobienie instalacji LPG na senwencje, modyfikacja glowicy, kwas od kolektora, kolektor od H23, wyeliminowanie swiatla przeciw mgielnego, audio, przyciemnienie szyb, stożek, spręzyny -40mm, obwolutki zegarów, short shifter, wymiana reflektorów, przednia gorna rozporka, halogeny soczewkowe, przednia dokładka Type S, progi Type S, tylna dokladka Type S, xenony i na koniec zmiana koloru auta na coś w rodzaju złotego z dużą ilością perły (kod lakieru "SYK" z palety kolorów Chrysler)
![](http://images38.fotosik.pl/75/b0f11b3f4eb8fd47med.jpg)
![](http://images49.fotosik.pl/79/09407d2f61698ee5med.jpg)
![](http://images43.fotosik.pl/79/1a58905fd60e4d8fmed.jpg)
Marzenia ? Jedno marzenie SWAP
Rok 2009 i nowe pomysly aktualnie w trakcie realizacji:
tylny zderzak JDM, rozpórka przednich kielichów, stabilizator tylnego zawieszenia, edycja zabudowy bagaznika (po usunieciu butli LPG), wymiana boczkow na czarne, felga 17"Drag DR8, czarne nakretki do felg Drag, pasy szelkowe, dodatkowe wskaźniki na słupku: woltomierz, cisnienie/temperatura oleju, wymiana tunelu na czarny, fotele F1Z czerwone, usuniecie tylnej kanapy, dolot ze stozkiem, wymiana wykladziny na czarna, nowe dywaniki (czarne z czerwonym obszyciem), wypiaskowanie + polakierowanie dekla, bandaz na kolektor wydechowy, emblemat "Prelude" na grill, czerwone podlokietniki, czarny mieszek z czerwona nicia, przewody zaplonowe, przezroczysta kopulka zaplonowa, oryginalne tarcze przod 282mm, oryginalne klocki przod, nowe tarcze tyl, nowe klocki tyl Ferodo, swap hamulcow z H22, korek chlodnicy Skunk2, zegary TypeS, przewody hamulcowe w stalowym oplocie, flokowanie deski rozdzielczej, opona Toyo R888 215/45,
zawieszenie TEIN SS z gornymi mocowaniami wraz ze sterownikiem EDFC, sprzeglo exedy, docisk exedy, lekkie koło zamachowe fidanza, komp od H22A8
i chyba najwaznijsze SWAP z ATR H22A7 wraz ze skrzynia U2Q7
---------------------------------------------------------------------------
THE END sezonu 2009, ktory uplynal bardzo szybko i pozytywnie. Auto wykazalo sie ogromna wytrzymaloscia i widac, ze docenilo moje dbalosc o nie, a w zamian odwdzieczylo sie bezawaryjnoscia prawie w 100%. Prawie wszystkie plany zostaly zrealizowane zgodnie z zalozeniami. Cieszy rowniez zauwaznienie i docenienie przez "opinie publiczna" na co dowodem jest niewatpliwie artykul w miesieczniku GT.
![](http://images49.fotosik.pl/209/b21125a14e378966med.jpg)
![](http://images49.fotosik.pl/209/10b7d1c07d0a20f7med.jpg)
![](http://images48.fotosik.pl/209/1fa95f234c4540f8med.jpg)
![](http://images44.fotosik.pl/209/81f174b2eafc10f2med.jpg)
![](http://images46.fotosik.pl/204/aa0aa77d98e11b62med.jpg)
![](http://images50.fotosik.pl/108/b28de30f6be9dd34med.jpg)
Okres zimowy auto spedzi w warsztacie gdzie miedzy innymi zostanie poddane malutkiej modyfikacji ukladu dolotowego