do usunięcia
Auto jak najbardziej super ale myślę że to sam brat powinien je zaprezentować.
STI Przemqa z forum.subaru.pl?
STI Przemqa z forum.subaru.pl?


Po tym: MODEL: GDF 2006 Boyakasha
Stwierdzam że tak
naizzzzzzzzzzz :wstyd:
ulala zdrowa fura :hyhy: wiecej takich prosimy
Samochód zagościł na jednym passwordowskim spocie. Zrobił na mnie DUŻE wrażenie.
Oby więcej takich samochodów na forum!
oj tak, samochód przed duże S
...
293ps też tyle chce :] , piękne autko
nice ride
ot zwykle subaru
Miałem kilkakrotnie przyjemność jeżdzić Sti 2.5 Poprostu zrywa peruke. Wyrywa do przodu jak... sam nie wiem jak co..
To jest wersja sprowadzana z usa czy europejczyk?
Pieknaaaaa :padam: wiecej zdjec by sie przydało ...
A czy Twoj brat naumial sie jeździc juz? Bo na tej pojezdzawce jakos Civic'owi mojemu nie dawal rady :wstyd: :rotfl:


Ale autko niczego sobie :hyhy:
To jest wersja sprowadzana z usa czy europejczyk?



Europejski.
...
Grooby jakoś Cię nie widziałem na tej pojeżdzawce....



Ooops. Pokrecilo mi sie z tą z zeszlego roku :rotfl: Fo-pas.
Temat wydzielony do działu Turbo is Better.
a ja powiem tak.. Impreza to auto dla chłopców, Evo to auto dla prawdziwych mężczyzn...
pozatym fajne..
UUUU jakaś fanka tu się zapędziła trochę
a ja powiem tak.. Impreza to auto dla chłopców, Evo to auto dla prawdziwych mężczyzn...
pozatym fajne..



:rotfl: Skad ten wniosek? :rotfl:
a ja powiem tak.. Impreza to auto dla chłopców, Evo to auto dla prawdziwych mężczyzn...


A księzyć jest dla księży. Tego typu slogany są dobre...

...inaczej :rotfl:
A Artur jest dla nas :rotfl: :wstyd:
On akurat jest dla Ciebie
...
Luz, nie ma co sie spinac
Siela, nie płacz ;/
No i co narobiłaś ! Teraz wszyscy się rozpłaczą
...
Ja kocham i Imprezy i EVO. Na plus Imprez zaliczam zrywający peruki dżwięk boxera (przy uwolnieniu wydechu, bo seria 2.5 jest nijaka), a na plus EVO nieco lepsze właściwości jezdne od Imprezy. Niemniej oba te wózki są boskie (choć subaru powoli staje się zbyt popularne na naszych drogach)
Na plus Imprez zaliczam zrywający peruki dżwięk boxera (przy uwolnieniu wydechu, bo seria 2.5 jest nijaka), a na plus EVO nieco lepsze właściwości jezdne od Imprezy.


Kierowcy rajdowi zgodnie twierdza ze to jednaj impreza ma lepsze wlasciwosci jezdne ze wzglednu na nisko polozony silnik. Natomiast EVO wygrywa pod wzgledem przyspieszenia.
Jak sponsor każe mówić że właściwości jezdne są lepsze w Imprezie to się go słuchają i mówią. Ciekawe co mówią kierowcy EVO??
a ja powiem tak.. Impreza to auto dla chłopców, Evo to auto dla prawdziwych mężczyzn...
pozatym fajne..



ja też jestem dla chłopców! chcesz mnie spróbować :rotfl: daje lepszego kopa niż evo

a na serio to pomyśl czasem!
Powtorze jeszcze raz: Kierowcy rajdowi zgodnie twierdza ze to impreza ma lepsze wlasciwosci jezdne, a evo lepsze przyspieszenie. Tak twierdza jezdzacy i subaru i mitsu niezaleznie od teamow i sponsorow.
Spoko. Niech tak zostanie. Ja wielokrotnie słyszałem co innego.
co do właściwości obu aut to nie wiem co lepsze i nawet bym tego nie rozpoznał jak by mi dali poprowadzić oba , ale jest taka mozliwość, o której pisze Tomac! lepszy jest ten co płaci więcej, choć i też nie można gadać, że wszyscy wygłaszają opinie za, którymi stoi kasa! w każdym razie na pierwszym miejscu podium stają częściej kierowcy jadący subaru niż evo z tego co widze teleexpressie
Na torze EVO jest szybsze, szczególnie MR z tym lekkim dachem.
Czy robimy OT?
...
po co pilot na słomczynie? tam sie nie da zgubić
...
Siela, taki gruby jestes? :wstyd: :zdziwko:
...
cztli kolejne dziecko fast fooda serio to jak masz 195 i ważysz 100 kg to zdecydowanie nie jesteś gruby
i jezdzi swoja Honda prowadzac z tylnego fotela :przestraszony:
i jezdzi swoja Honda prowadzac z tylnego fotela :przestraszony:



no bez przesady! ja ma 192 i siedze super wygodnie :zdziwko:
...
to se go odsuń
Gdyby go odsunął na odpowiednią odległość, to wylądowałby w bagazniku... To jest właśnie zaleta bycia kurduplem - nie masz takich problemów jak Siela A STi widziałem, macałem, obśliniłem od góry do dołu, popodniecałem się katalogami itd.
o ile jest to dla kogoś jakiś wykładnik to w jakimś top gearze bylo porównanie evo i imprezy na torze i evo wygrało o 2sek chyba. wlasnie wtedy clarkson powiedzial, że impreza jest dla chlopcow a evo dla mężczyzn
Chyba w starszym top gear też porównywali te autka tylko starsze wersje i impreza ponoć daje więcej radości z jazdy.
...
Panowie auta maja pododobne parametry ... to jaki czas samochod strzelil na danym torze zalezy od wielu czynnikow , nawet jezeli ten sam kierowca prowadzil oba auta nie znaczy ze bedzie jechal nimi identycznie , 2 sekundy to kwestia niewielkiego bledu... imo oba są boskie .
o ile jest to dla kogoś jakiś wykładnik to w jakimś top gearze bylo porównanie evo i imprezy na torze i evo wygrało o 2sek chyba. wlasnie wtedy clarkson powiedzial, że impreza jest dla chlopcow a evo dla mężczyzn


I wszyscy we 3 zgodnie powiedzieli, ze wybrali by Impreze
Klakson to może sobie srać i pierdzieć na temat Evo i Imprezy ile chce. Chociaż lubię programy tego faceta (bo to fajny show) i za każdym razem nieźle się obśmiewam oglądając kolejne Top Geary, to nie ma powodu, dla którego miałbym grzać gruchę nad jego autorytatywnymi stwierdzeniami. Bardzo chętnie posłuchałbym za to opinii Tiffa Needella, który jednak trochę lepiej kręci fajerą, i nie potrzebuje sztabu poprzebieranych kierowców wyścigowych, żeby kręcili dobre czasy na torze. Wszystko i tak sprowadza się do osobistych sympatii markowych, więc nie ma co się rozwodzić nad wyższością Subaru nad Mitsubishi jak nad wyższością Wielkanocy nad Bożym Narodzeniem. Prawda jest taka, że póki co od paru lat Mitsubishi generalnie dostaje w tyłek od Subaru na rajdowych trasach (zarówno WRC, poza tegorocznymi wpadkami Subaru, jak i Production Car, gdzie Nasser Al-Attiyah wymiótł wszystko), a Evo jest uznawane za sztywniejsze i precyzyjniejsze auto na drodze.
a Evo jest uznawane za sztywniejsze i precyzyjniejsze auto na drodze.



No i generalnie do tego zmierzałem pisząc o lepszych właściwościach jezdnych EVO
Bardzo chętnie posłuchałbym za to opinii Tiffa Needella, który jednak trochę lepiej kręci fajerą,


a;e to nie clarkson jezdzil tylko stig, a to robi wielką różnicę :]
poza tym napisalem to jako ciekawostkę, wiec nie ma sie co spinać
I tak zwykli lans-kierowcy nie odczują różnicy w prowadzeniu po bulwarze, czy ze sprintu spod świateł.
Bardzo chętnie posłuchałbym za to opinii Tiffa Needella, który jednak trochę lepiej kręci fajerą, i nie potrzebuje sztabu poprzebieranych kierowców wyścigowych, żeby kręcili dobre czasy na torze.


Nareszcie nie czuję się osamotniony w tym poglądzie.
popodniecałem się katalogami itd.



i wytłuściłeś cały paluchami...

Bardzo chętnie posłuchałbym za to opinii Tiffa Needella, który jednak trochę lepiej kręci fajerą, i nie potrzebuje sztabu poprzebieranych kierowców wyścigowych, żeby kręcili dobre czasy na torze.


Nareszcie nie czuję się osamotniony w tym poglądzie.

Dobra, dobra, nie zgrywaj samotnego Zresztą wszyscy chyba uważąją, że kierowca wyścigowy może więcej powiedziec o właściwościach jezdnych testowanej maszyny niz dziennikarz motoryzacyjny, bez przeszłości w sporcie motorowym

BTW Siela, naucz się czytac wykresy z hamowni !
Że też nikt nie zauważył, że moment obrotowy jest totalnie z dupy IMO to tam pewnie chodziło o lb-ft a nie Nm
...
29X Nm ?? Żarty się ciebie trzymają, seria ma 400

edit: no widzę, że już trochę lepiej, choc do serii brakuje

dla poparcia moich słów
http://www.parkers.co.uk/...aspx?model=1433
to są dane seryjne WRX STi spec. który jest sprzedawany w Polsce.... katalogowo ma 280 KM i 400 Nm a defacto koni jest 29X a Nm podałem katalogowe bo to auto nie było na hamowni wiec nie mam wiedzy ile ma...
a skąd w takim razie wiesz, że defacto jest 29x koni?
Bo wydech daje X procent :rotfl:
nie nie... serje tego modelu mierzone na hamowni mają zawsze 293, 294 KM

Bądżmy szczerzy.. w serii 2.5 wogóle go nie słychać.. odetkać czym prędzej
...
Mój kolega wmontował sobie do STi blowa APS. Nie ma że boli.. "TSSSSS" musi być :rotfl:
...
Po cichu mówi się o tym, że auto może niedługo zmienić właściciela



rozwiń

świetny sprzęt, kiedyś zajechał na spota do GM i zrobił na mnie ogromne wrażenie
...