Witam!
Przy stałej prędkości na trasie "pod vtec'iem" temperatura oleju jest powyżej 120 C. Jeśli ktoś z Was posiada czujnik temp. to proszę o podzielenie się informacją czy aby jest to normalne.
ITR B18C6.
Pozdrawiam!
Paweł.
ale temat nie zmierza do sedna (mój kolektor to 4-2-1 i pasuje do DC2 2000 r.), czy ktoś ma może jakiś pomysł co to może być? Rozumiem, że rozwiązaniem jest chłodnica oleju...
W ITR to standard z taka temperaturą
120°C w trasie ponizej vteca, prawie bez obciazenia, to jest normalne? chyba w tych popsutych..
najlepsze jest to, że w mieście naprawdę ciężko jest uzyskać 120 st. - tak jak mówicie trzeba się postarać aby temp. przewyższyła tą skalę.
W trasie olej kolo 95 stopni, na starcie do proby okolo 100, na koniec 120 z malym hakiem.
Sajfer ja bym zmienil olej na inny - testowalem kiedys Motula jeszcze nie majac chłodnic i moim zdaniem szybciej łapałem wyższe temperatury.
A myślisz, że jakbyś jechał następne kółko to by rosła dalej?
Mnie też na Poznaniu rośnie w miarę szybko do 115-120C i poźniej przestaje w zasadzie wzrastać.
To jest taka trochę pokrętna logika (bez urazy) zmienić olej żeby miał niższą temperaturę i być spokojnym bo na wskaźniku jest 115C.
bardzo prawidłowy punkt widzenia. Oleje do motorsportu zaczynają tracić swoje właściwości dopiero powyżej 140C (more or less, oczywiście), więc 120 nie jest temperaturą bliską granicznej.