Witam

chcemy pochwalić się przywracaniem do serii ITR-a , jakoś mocno osłabionego zmęczeniem seryjnych podzespołów.

Na pierwszy ogień poszedł nasz produkt, czyli wykonywany indywidualnie na zamówienie dolot z laminatu lakierowany na dowolny kolor posiadający puszkę kondensacyjna powietrze z odpowiednia długości zmieniająca charakterystykę , poprawiająca dół lub też gorę , w zależności od upodobania właściciela.

Reakcja na gaz w tak skonstruowanym dolocie jest niesamowita ,trzeba to sprawdzić żeby ocenić jakość działanie.

Tutaj możemy jedynie przedstawić wykresy oraz poglądowe zdjęcia pokazujące jak bardzo można poprawić osiągi swojego auta przy kosztach zdecydowanie mniejszych niż dedykowane elementy ebajowe czy tez nawet markowe.


Dolo składa się z Zielonego Filtra Grzybkowego HKS oraz robionej na zamówienie obudowy , otwieranej w celu czyszczenia dolotu czy też wymiany gąbki , koszt takiego dolotu wraz z filtrem to między 800, a 1000zł w zależności od auta.


Przyrosty w ITR 13KM , wszystko docelowo było robione pod poprawienie górnego zakresu obrotów, w następnym odcinku zaprezentujemy swój patent w wybieraniu części do poprawienia dołu i wyciągnięcia wykresu do 190+ KM .


Czekamy na komentarze :

Pozdrawiam
Paweł (Skunio)
www.tgauto.pl






Absolutnie nie mam zamiaru negować poprawności konstrukcji czy też działania tego dolotu, ale w tym akurat przypadku taki sam wzrost mocy mogłaby spowodować zmiana na czystą serię.. Sprawdźcie ten dolot na zdrowej serii, bo alternatywa faktycznie może być dość fajna jesli również zaobserwuje się takie przyrosty na zdrowym egzemplarzu.
Nie bądźmy trywialni

Dolot oczywiście był sprawdzony jako seryjny z "uwaga" oryginalnym filtrem z ASO, jest kompletny, nieuszkodzony, nie brudny i do sprzedania , główna strata spowodowana jest komputerem i wydechem , ale to jest plan 2 i 3 , bo jak na ITR ze Szwajcarii i ostatniego roku produkcji 175KM wypada na dobry wynik dla serii.

Może kogoś zmyliło hasło, że ten egz był zmęczony , to był samochód kupiony chwilę temu za bardzo wysoką kwotę i naprawdę warty tej kasy (taki prawie mint )

Pierwszy taki dolot tylko w wersji racing do ITR został wykonany 5 lat temu. Samochód ten z delikatnym osprzętem bez kompletnie żadnej ingerencji w silnik, rozrząd, kolektory czy tez komputer, ale oczywiście odchudzony, przejeżdżał 1/4 mili w czasie 13.823 , a później nawet szybciej.
tak czy inaczej - fajnie byłoby zobaczyć taki sam przyrost w serii trzymającej wysokie 18x
przyrost jak najbardziej pozytywny,czas ktory podales na 1/4 bardzo dobry,mozesz podac wage itra po zabiegach odchudzajacych?
A beda takie doloty do ek? Z checia bym zobaczyl jaki dalby przyrost przy b16.
Hey , doloty są budowane na aucie w zależności od możliwych rozwiązań i miejsca robione są indywidualnie by osiągnąć jak największy przyrost dołu bądź góry.

Dolot do EK zapraszam , możemy wykonać jest on znacznie tańszy od innych produktów a wykonany na bardzo dobrym filtrze,żeby było miarodajne trzeba oczywiście sprawdzić auto na hamowni przed i po zabiegu, ale nie w pół rocznych odstępach , możemy wykonać to za właściciela na dowolnej hamowni i ewentualnie korygować objętość dolotu, która jest przeliczana wedle pewnego wzoru. Dolot w ITR musiał zostać na dole zakręcony własnie ze względu na zadana jego długość którą chleliśmy uzyskać.

ITR na 1/4 to wynik auta z 2005 roku zawodów w Białej Podlasce SSS

klapa tył robiona przez współpracującego z nami projektanta, drzwi pasażera i parę drobiazgów z laminatu. Dodatkowo usunięto wszystko co było zbędne bez wyciągania wygłoszeń itp. Moc auta jeśli dobrze pamiętam to ~205KM na hamowni u Grabowskiego , ale bardzo istotnym elementem był dobór ogumienia i felgi , oraz łącznik między pedałami, a kierownicą

Ten sam ITR jeździł później w klasie turbo z ET 12.000 bo nigdy nie było warunków na 11 hehe

Doloty te stosowaliśmy już w wielu swoich i znajomych autach zawsze ze znacznym przyrostem mocy.
Jak u mnie da 10 koni to biore w ciemno. Niech bedzie, nawet wystarczy mi 5 po zmianie z CAIa AEMa.
Te wykresy moglbys nalozyc na siebie, zeby dokladnie widac bylo roznice?
Jaki koszt bez filtra HKSa?

No i pytanie z drugiej serii - laminaty - masz do nich dostep? To byly pelne formy z obydwu stron czy "sama gora"? Albo moze dostep do form? Kto robil? Tak w skrocie, chce do siebie drzwi i klape na tyl, maske i blotniki, wiec sie pytam czy jest jeszcze na to opcja

Pozdr
A cos do H22 ? Bo wszelkie doloty do pralki daja roznice tak marne w porowaniu do serii/TypeS'a, ze cos co rzeczywiscie da +5-10KM bedzie ciekawa opcja - szczegolnie w gornej partii obrotow.
sam dolot do b16a2 bez filtra ile?
No widzę, że profi robotę robicie
Szkoda, że "biała" takim brakiem koniów się legitymuje:(

Ale już blisko serii więc napewno dacie radę
Hey postaram się odpowiedzieć zbiorczo na wszystkie pytania.


dolot bez filtra to koszt 550zł , filtr jest sprzedawany w cenie hurtowej


dolot jest zabudowany cały !! tzn otwiera się go jak jajko niespodziankę hehe

Drzwi klapa itp , wszystko do wykonania , wklejam prv który już wysłałem wcześniej do jednej osoby pytającej o te elementy.

"
1200zł bagażnik z możliwością wstawienia szyby lub pełny , może być ori zamek , mogą być spinki wszystko zależy od upodobania. w tej kwocie element jest wyjęty z formy tzn niesamowicie lekki , cala klapa wraz z imitacja szyb to jest waga ok 5kg z 50 fabrycznych .

800zł sztuka drzwi , waga wraz z lusterkiem seria: 38, laminat 4,5 kg.


Wszystkie elementy przygotowane pod lakier w podkładzie. "

elementy te są wyciągane z formy !! nie jest to półprodukt rzeźbiony na aucie , wygląd grubość i jakość jak w corrado, które można było obejrzeć na zawodach SSS tydzień temu.

Jeśli mowa o obudowach to form brak , produkty są wykonywane na aucie , to jest właśnie cały myk , zero kopiowania wszystko robione w zależności o tego ile miejsca uda się wygospodarować , malowanie też w kwestii indywidualnej do dogadania.

Zaznaczam tylko jedno , strasznie tępimy bardzo popularne w tym kraju kopiowanie ! dlatego sprzedawane są te produkty za taką cenę bo chcemy tego uniknąć.
To jest zwykła kradzież !


wykresów nie mogę nałożyć bo niestety nie dostałem takiej opcji , ale myślę że można poprosić chłopaków z Empire o wrzucenie takiej kompilacji.


Proszę nie spodziewać się znacznie lepszych osiągów niż dedykowane produkty , często ugramy to samo ale za to za niższą kase ! lub też zmieniając do skutku kształt wygenerujemy przyrost, którego w danym aucie inne doloty nie dają.


Co do wykresu to proszę zauważyć gigantyczną też poprawę momentu obrotowego w dolnym zakresie

z 135Nm udało się uzyskać 160Nm , przy 3500obr czyli zakresie przemieszczania się po ulicy !


25 Nm to chyba zadowalający wynik ?
zmieniając do skutku kształt wygenerujemy przyrost, którego w danym aucie inne doloty nie dają

i to wszystko za 550pln...? zartujesz, right?
zmiana kształtu dolotu nie wymaga kompletnej przebudowy , często jest to uzależnione od puszki dlatego jeśli my się pomylimy to postaramy się poprawić ten dolot bez ingerencji właściciela w koszty , chyba na tym polega tuning , jak coś robisz to po to by widzieć przyrost , a nie posłuchać dźwięku
i to wszystko za 550pln...?


no własnie raczej nie za 550, skoro to cena bez filtra. A można tam założyć w ogóle inny filtr? Móglbyś pokazać dokładniej konstrukcję wnetrza?
hey, postaram się niedługo wrzucić parę fotek .

Czasami stosujemy zwykłe podłużne filtry K&N , ale to wtedy gdy nie uda nam się wpasować grzybka bo ona sam w sobie "robi robotę"
robi robote nie filtrujac polowy tego co filtruje ten zwykly k&n.. zmiencie moze chociaz na itg jak musi byc gabka, one sa wielowarstwowe, cos powinny wybierac..






[ Dodano: 2009-10-01, 18:47 ]
Proszę nie spodziewać się znacznie lepszych osiągów niż dedykowane produkty , często ugramy to samo ale za to za niższą kase ! lub też zmieniając do skutku kształt wygenerujemy przyrost, którego w danym aucie inne doloty nie dają.



Czyli, zeby wyjasnic, jak mam juz CAI Aema to raczej nie powinienem sie interesowac bo na poprawe warta kolejnych kilkuset zlotych raczej nie mam co liczyc?

Ale mysle, ze dla wlascicieli seryjnych dolotow rzeczy warta zastanowienia.
Wszystko zależy od auta , ale w b seriach zawsze wychodził nam + względem dolotów "dedykowanych"

[ Dodano: 2009-10-02, 09:31 ]
dolot/filtr jest przy chlodnicy i chyba ciagnie cieple powietrze czy macie na to jakis patent?
foty sa do dupy, bo strasznie male, ale widac na nich, ze powietrze doprowadzone jest z dolu nadmuchem
heyka nowości w ITR

1. Wydech ECU-PERFORMANCE tłumiki TGauto.pl

2. Kolektor 4-2-1

3. Regulator ciśnienia paliwa


Efekt - 31,7 KM i 17,8 Nm przyrostu


Od zamulonego auta legitymującego się mocą 163KM do 210KM , 47KM koszt: 100zł 1KM dobry przelicznik hehe


i to bez strojenia???
nie no pogratulować

w dobre łapska trafiła moja ex biała

muszę się złapać z właścicielem, moim "helmutem" i jak dostane ostre baty to dopiero będę zadowolony
jaki kolektor i srednica wydechu ?
kolektor po prostu 4-2-1 , średnica wydechu 2,25 wew. Bardzo cicho i ładnie , zrobimy fotki i nagramy dźwięk.

[ Dodano: 2010-04-16, 08:42 ]