Ktoś próbował już taki setup ? czy zawory nie spotkają się z tłokiem ? z kalkulatora CR wychodzi 12 więc ten parametr w granicach rozsądku.... Domyślam się że przy wałkach o większych krzywkach ryzyko kolizji z tłokiem rośnie ?
Ktoś próbował już taki setup ?



adas,za kilka dni i ja

Byle te walki nie mialy zbyt duzego wzniosu
myslimy o skunk2 pro s2 albo serie itr zalezy od $$$
Dzięki za odpowiedzi.
mialem takie tłoki w c4 z glowica z a2 i przy oem walkach z c4 nie spotkaly sie zawory...natomiat z walkiami BC spec4 juz nie bylo kolorowo.

ogolnie jesli chcesz zakladac ostre walki polecam dac tloki do obróbki....
juz nie bylo kolorowo.



tzn???
jak bardzo kreciles kolkami?
na obu kolkach po +3.

tloki z b16b
są dosc wysokie i to polaczone z ostrym walkiem gdzie zawór jest dluzej otwarty czasami nie zdazy sie schowac nawet przy twardych sprezynkach i talerzykach...

dlatego najbazpieczniej bedzie go troche obrobic i miec spokojną glowe krecac nawet do 9,5tys rpm jak to mialo miejsce u mnie ;]
hmm

ja dzis sprawdzalem kolizyjnosc walkow tody c2 i tloka pctx w b18c6,glowica przykrecona delikatnie 15nm,bez uszczelki(bedzie 0,68 cometica) na zerowym luzie zaworowym wszystkie ustawienia. kolka krecilem na max(4+-) i kolizji nie ma acz kolwiek robi sie ciasno.krecilem na max w celu tylko sprawdzenia,na strojeniu po maxie krecic nie bedziemy.wiadomo 9000 to i zawor moze troszke zaczac plywac.

dokladne wartosci ile jest miejsca miedzy zaworem a tlokiem bede mogl podac w sobote.
"na sucho " moze byc git, ale przy obrotach rzedu 9tys rpm dochodzą jeszcze sily bezwładnosci i moze nie byc juz tak kolorowo....
ale jak to bywa jednemu dziala drugiemu juz nie
sprawdzales hicam czy tylko lowcam?
na zapietym v tecu jesli o to ci chodzi
Podłączę się pod temat i zapytam:
Jakie tłoki polecacie do b18c4 z wałkami od ITR lub jakiś stage2?
Myślałem nad tłokami od b16a lub b18c6, ale chętnie wsłucham Waszych propozycji. Chodzi mi o optymalne rozwiązanie pod względem takiego setupu głowicy i podbicia kompresji.

Pozdrawiam
Ekip
Jakie tłoki polecacie do b18c4 z wałkami od ITR lub jakiś stage2?


to lepiej wałki stage2 i tloki pctx


PCTX to są tłoki od b16b, czy się mylę?



zgadza sie
A jak to wygląda z kolizją tłoków z zaworami?
MSK69, czy ogarnąłeś już taki setup u siebie?
A jak to wygląda z kolizją tłoków z zaworami


A jak ma wygladac jak masz w miare light wałki to co niby ci ma sie stac i nie bedziesz krecil 9500
Pytam w celu potwierdzenia tego co czytałem i się dowiedziałem. Czyli teoretycznie nic się nie powinno stać..


Nic. Mska ma mega setup na mega walkach z pctx i sprawdzal kolizyjnosc i stwierdil ze ok , takze ty na swoim mozesz spac spokojnie
Dzięki wielkie
wyniki pomiarow

W+ -5mm
S+ -2,5-3mm

W- -1mm
S- -6mm

pomiar dokonany bez uszczelki i na zerowym luzie zaworowym,kolkami krecone po max.
u mnie w b16a na tłokach pctx i wałkach todzie c póki co nic się nie dzieje przy 9500, chociaż tłoki wychodzą ok. 0,5mm ponad krawędź bloku i bez uszczelki podnosiło głowicę
chociaż tłoki wychodzą ok. 0,5mm ponad krawędź bloku i bez uszczelki podnosiło głowicę



u mnie nie wystawaly
oto wynik po wsadzeniu tlokow b16b do c4


dodam ze przed mialo 183 KM
Co zostało zmienione poza tłokami?
kolektor Performer X i wydech chinczyk z allegro
reszta seria !!
Po niutonie widać, że stopień sprężania jest odpowiedni
to jest wynik po strojeniu?
Po niutonie widać, że stopień sprężania jest odpowiedni


A po jego spadku, ze walki nie wyrabiaja...
Na czyms w stylu Stage2 byloby tu pieknie, o ile wczesniej sie zawory z tlokami nie spotkaja.
A po jego spadku, ze walki nie wyrabiaja...



sprawdzimy niedlugo co bedzie na itra

niezle ..
policzylem na kalkulatorze http://www.zealautowerks.com/bseries.html to z tlokami PCT na c4 wychodzi 13.0 ?
sprawdzimy niedlugo co bedzie na itra


Bedzie milutko, to na pewno...
Po niutonie widać, że stopień sprężania jest odpowiedni



Jak to Rysio powiedział mały Diesel , ale jezdzi bardzo przyjemnie:)

[ Dodano: 2010-07-18, 15:30 ]