Zakupilem w czwartek auto z poznania, honda civic '91 1.6, na blache nie narzekam pare rzeczy do zrobienia, auto kosztowalo bez ukrycia 1400zl po drobnej negocjacji, na poczatku stalo na otomoto za 1800zl, zarejestrowane na jakas kobiete, sprzedaz przeprowadzona przez chlopaka okolo 26 lat (ponoc to jego zona), telefonicznie zapewnial ze jest wszystko ok, oprocz pompy wody, auto sholowalem do kalisza 120km, na miejscu odpalane bylo wszystko i ladnie chodzil trzymal obroty, nie chcialem go przegrzewac, po przyjezdzie na nastepny dzien wymienilismy pompe jezdzilo ale cos stukalo powyzej 3krpm, sadzilem ze walek, nagle po paru kilometrach auto zdechlo podczas zrzucenia na luz, po odpaleniu zaczal glosno chodzic, co pisalem juz wczesniej w innym temacie, dzisiaj poszlo do mechanika... panewki, silnik do wymiany, zastanawiam sie co teraz zrobic.
mowiac po krotce zostalem oszukany, mimo ze umowa spisana jest i jest to druk z jakiejs gazety gdzie pisze ze jestem zapoznany ze stanem technicznym pojazdu, miala to byc jedynie pompa, a wyszedl caly silnik.
mysle czy bawic sie w swap silnika, poniewaz za wiele za auto nie dalem, ale boje sie zeby nie wpakowac sie w kolejny problem, czy dzwonic normalnie do kolesia opier#@$@#$ na policje rowniez, lawete na jego koszt i zwrot.
apropo silnik D16Z2 czy kazdy D16 SOHC by pasowal do tego osprzetu? jezeli znalazlbym D16 SOHC VTEC wystarczy tylko pociagnac dwa kable od VTEC'a? czy trzeba tez komputer zmienic, a moze pod ten osprzet wejdzie D15 VTEC?
Znalazlem trzy oferty
D16
http://moto.allegro.pl/it...ncja_dowoz.html
http://moto.allegro.pl/it...6_16v_96r_.html
zwroccie uwage ze zdjecie jest to samo, jedna oferta jest z kola, wiec najblizej bo jakies 80km
i D15Z1 VTEC-E (czy pasowalby do tej skrzyni i osprzetu?
http://moto.allegro.pl/it...1_5_vtec_e.html
dystans tez nienajgorszy, lodz 120km
Prosze o porade co byscie zrobili na moim miejscu