TOYOTA CELICA, 1987
SILNIK:
2.0L, 3S-GE
MOC: seria (katalog) ~140KM
wycięte EGR
nie hamowana
Plan:SWAP na 3S-GTE prawdopodobnie rev II JDM
UKLAD DOLOTOWY: seria
Plan: CAI + stożek FUJITA
UKLAD WYDECHOWY: tłumik końcowy dedykowany bosal
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria + shortshifter za parę dni
Plan: skrzynia z MR2 Turbo
ZAWIESZENIE: amortyzatory KYBA, sprężyny APEX ~-40, seryjna rozpórka z przodu
Plan: wspawanie klatki lub w miarę dostępności kompletacja reszty rozpórek
UKLAD HAMULCOWY: tarcze seria, klocki: Akebono, zaciski po regeneracji,
Plan: przewody w oplocie, swap hebli z ST185
KOŁA: Lato = 16" SPEEDLINE Corse 2114 WHITE + MICHELIN Pilot Exalto2 195/45/16
Zima = Stockowe felgi + Toyo
ŚRODEK: generalnie seria, elektrycznie pompowane siedzisko i boczki fotela kierowcy, Gałka zmiany biegów TRD
Plan: naba + śiakieś mniejsze kółko, ewentualnie zmiana foteli choć wątpliwa bo te robią swoją robotę, szelki ?
CAR-AUDIO: -Sony, na przecie oemowe głośniki z tyłu w półce boschmann'y
Toyotę zanabyłem całkiem niedawno i ciekawi mnie jedna rzecz... :mrgreen:
Czas na parę zdjęć auta




+ trochę z wnętrza

Tak prezentowała się stara gałka bez mieszka który posłużył jako wzór do uszycia nowego

Tak prezentuje się nowa gałeczka TRD oraz mieszek uszyty ze skóry perforowanej czerwoną nicią


