MODEL:
TOYOTA CELICA, 1987

SILNIK:
2.0L, 3S-GE
MOC: seria (katalog) ~140KM
wycięte EGR
nie hamowana

Plan:SWAP na 3S-GTE prawdopodobnie rev II JDM

UKLAD DOLOTOWY: seria
Plan: CAI + stożek FUJITA

UKLAD WYDECHOWY: tłumik końcowy dedykowany bosal


ELEKTRONIKA: seria

UKLAD NAPĘDOWY: seria + shortshifter za parę dni
Plan: skrzynia z MR2 Turbo


ZAWIESZENIE: amortyzatory KYBA, sprężyny APEX ~-40, seryjna rozpórka z przodu
Plan: wspawanie klatki lub w miarę dostępności kompletacja reszty rozpórek

UKLAD HAMULCOWY: tarcze seria, klocki: Akebono, zaciski po regeneracji,
Plan: przewody w oplocie, swap hebli z ST185

KOŁA: Lato = 16" SPEEDLINE Corse 2114 WHITE + MICHELIN Pilot Exalto2 195/45/16
Zima = Stockowe felgi + Toyo

ŚRODEK: generalnie seria, elektrycznie pompowane siedzisko i boczki fotela kierowcy, Gałka zmiany biegów TRD
Plan: naba + śiakieś mniejsze kółko, ewentualnie zmiana foteli choć wątpliwa bo te robią swoją robotę, szelki ?

CAR-AUDIO: -Sony, na przecie oemowe głośniki z tyłu w półce boschmann'y


Toyotę zanabyłem całkiem niedawno i ciekawi mnie jedna rzecz... :mrgreen:


Czas na parę zdjęć auta









+ trochę z wnętrza



Tak prezentowała się stara gałka bez mieszka który posłużył jako wzór do uszycia nowego



Tak prezentuje się nowa gałeczka TRD oraz mieszek uszyty ze skóry perforowanej czerwoną nicią





Zadbane auto, z tego co spojrzałem w Google to felgi też zacne. Gratki
ooo jak miło, kolejna Celyna
plany masz grube, ale mam nadzieje, że wiesz jakie koszta się z tym wiążą
no niestety orientuje się ile co kosztuje - ale czego się nie robi z miłości
na początek wejdą zaciski z Carlosa które już leżą w pokoju
a na motorownie przyjdzie jeszcze czas
Zajebista furka! Zegary są na wypasie, dobija mnie jak w samochodzie jest tylko prędkościomierz, poziom paliwa i temp wody... Btw. ERG to literówka i miało być EGR czy to cos innego, ewentualnie poprostu inaczej sie zwie w toyocie?
oczywiście literówka - została już poprawiona
ja już się odpowiedniej pogody doczekać nie mogę żeby letnie buty Celice założyć a do tego rozglądam się za jakimiś nakrętkami
Kozak Gałeczka wymiata, oby więcej zabawek z pod znaku TeErDe
Jak możesz to przybliż mi czym różni się 3sgte rev 1 od 2?
ciesze się że się gałeczka podoba - w miarę możliwości fantów z TRD planuję więcej

generalnie to silnik rev I jest motorem pierwszej generacji 3sgte i występował w Celice GT4 st165 produkowanych w latach 86-89 a charakteryzował się mocą 136 kW (182 hp) oraz 250 Nm

natomiast rev II jak łatwo się domyśleć to motor nowszej generacji wsadzano go również do GT4 ale z lat 90-93, a moc to 165 kW (221 hp) oraz moment 304 Nm

oczywiście różne źródła - różne dane ale myślę, że nie możesz czuć się oszukany
Seryjnie revII miały 20 horsesów mniej niż napisałeś, reszta się zgadza
hmm jedyne co mi się pomieszało z racji godziny w której to pisałem to to że

rev II na eu miało 204KM
a rev II JDM faktycznie 225 KM

jak człowiek myśli tylko o tym co planuje na swapa to zapomina o reszcie

ale dobrze, że kawasaki czuwa

[ Dodano: 2009-03-14, 18:08 ]
Będzie się ładnie prezentowac, wrzucaj foty.
3 szybkie zdjęcia z felunkiem na Celice





ja też dzisiaj letnie obuwie w kolorze białym założyłem
pasi do czerwonej tej kolor, ale wzór już mniej
myślę czy by jeszcze czerwonych chlapaczy nie dołożyć

a tu taki mały VT :mrgreen:
Hehe wlepa GT4JS widzę na prawidłowym miejscu.
myślę czy by jeszcze czerwonych chlapaczy nie dołożyć

a tu taki mały VT :mrgreen:



po co Ci elektrownia na masce?
Panie, jeździ to?
Panie, nie jeździ.
Szydera mode - off prosze.


Jestem w trakcie walki, długiej walki o odszkodowanie - walki nie równej ! Lecz nadzieja została



btw: piszesz z sentymentu ?
A taka ladna amerykanska byla
rooty dalej jest !
kwestią czasu jest tylko to kiedy znowu zacznie nadawać się do jazdy za dnia
Broń Boże żadnej szydery nie ma w moich słowach! Jakiś przewrażliwony jesteś chyba. Tam coś na CC pisałeś, że stanęła o własnych siłach więc myślałem, że już hula.

Piszę jak najbardziej z sentymentu, lubiłem ten samochód i model zdecydowanie nadal.
A co z tą walką? Nie chcą płacić, bo czym się tłumaczą, że droga była oznakowana czy jak?
Bo stanęła na koła wcześniej z wyrwaną półosią stała na podpórce ale powoli i sukcesywnie coś się przy niej dzieje.

Mimo to dalej czekam na kasę, z tego co mi wiadomo to kancelaria uważa, że jest duża szansa na odzyskanie pieniędzy ale za to władze gminy złożyły pismo odmowne.
Cała sprawa ciągnie się i ciągnie a mi serce pęka jak na nią patrze, z drugiej strony jak nie dostane odszkodowania to los tego auta nie jest pewny...
sprawa się wyjaśni pozytywnie, potem zimowa reaktywacja z planowaną motorownią...i...
...na następny sezon będzie już zamiatać niemiłosiernie
ja Ci to mówię

pzdr ziomuś!