Myślę, że auto będzie tu pasowało. Nie jest to niestety st205 i nigdy nie będzie, ale przyjemnie i bezawaryjnie się jeździ. W moich łapach od 2.2008 i 13,000km po polskich drogach. Czy jest w stylu JDM? Myślę, że to Wy możecie ocenić, ja natomiast powoli do niego dążę.

Auto kupiłem zadbane, z niewielkim przebiegiem, sprawdzone u mechanika ASO Toyota. W 100% bezwypadkowe i autentyczny przebieg 101kkm Wyposażenie mi odpowiada, brakuje tylko szybra. Auto raczej ze swoim 8sek do 100km/h nie powala, ale jest przyjemnie na 3. Części będę wymieniał na aftermarketowe w miare zużywania się seryjnych. Póki co jest wszystko b.zdrowe.

MODEL: ST 202 GT 1999, 3d ofkors
SILNIK: 3s-ge, 175km katalogowo, nie hamowane, zalany MOTUL 300V 15W50
UKLAD DOLOTOWY: seria
UKLAD WYDECHOWY: seria, plan - custom catback jak obecny się znudzi, padnie
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło AISIN
ZAWIESZENIE: Sprężyny TEIN -30mm, amorki Bilstein, 16x7 Team Dynamics - Pro Race II - komplet poliuretanów w całym zawiasie
UKLAD HAMULCOWY:- klocki Kashiyama tył/przód, lakierowane zaciski i jarzma
BODY-KIT: Kierunki clear w zderzaku i błotnikach, naklejki TEIN [+2 do lansu]. lampy tył JDM, OEM owiewki targane od skosnych
ŚRODEK: - seryjna 3-ramienna skórzana kiera - tylko w modelach 99, skórzany podłokietnik, mieszek ręcznego i zmiany biegów, gałka TRD
CAR-AUDIO: ALPINE CDE 9871R


Plany
- poprawki lakiernicze + polerka - zrobione w 1/2 (polerka)
- spojler na klape - wiosna - narazie spojler leży - nie będzie spojlera
- felgi 16 - jak będzie nadmiar funduszy - są, okazyjnie
- zawieszenie - sprężyny obniżające TEIN, amorki Bilstein - [i]zrobione
- układ wydechowy - custom catback jak się ten spsuje/znudzi
- shortshifter TRD - nie będzie, jest gała
- CA - zmiana przodu+wzmak+bass w bagażniku - niedługo
- zakup ospojlerowania od SS-III - graniczy z cudem

ZDJECIA:
Wkońcu udało mi się zrobić kilka znośnych zdjęć. Mam nadzieję, że lepiej oddają wygląd i stan auta.



Foty na 16" seryjny zawias:


Fotki z prac, apdejty:
TEIN:

Smarowidło:

Sticker Tuning:

Pomarańcz:


Stan na jesień 2008:
Ładna,też kiedyś miałem ST202
Wersja z SSS ?
sss dawali tylko w 94-95
cieszę się, że nie mam SSS bo polskie drogi sie na to nie nadają
zawsze mi się podobały zmiany idą w dobrym kierunku, powodzenia w dalszych modach
Ja miałem własnie 94r z SSS - prowadzenie piękne, ale koszta ewentualnych napraw przyprawiały o stan przedzawałowy...
bardzo ładna, powodzenia w modach.
SSS to skarbonka. Klubowe GT4 też się przesiadają na zawias z ST202 bo nie idzie nadążyć z regenerowaniem. Po założeniu TEINA jest naprawdę rewelacyjnie. Niestety bez SWAP'a to już max co mogę osiągnąć. Porządna przekładka z wydechem i heblami to 15k.

To auto nie będzie szybkie na prostej, ale na torze to już co innego. Przy odrobinie praktyki na ciasnym torze można gonić GT-stwory.
Bardzo przyjemne autko, wygląda na zadbane. Sam myślałem o st202.. ale tylko przez chwilę
Niech moc będzie z Tobą
dżizys, ale paździerz


już w klubowym garażu Ci dyszke dałem , a jak zapdejtujesz to zrobie to znowu bo czarnula jest spoko Szkoda tylko, że takie mało rozwojowe są 3S-GE, a sensowne swapy to gruby hajs w tym przypadku.

zapomniałeś o ssawka tuningu chyba, że w domu na lustrze przyssałeś
Szkoda tylko, że takie mało rozwojowe są 3S-GE, a sensowne swapy to gruby hajs w tym przypadku.




czy ja wiem czy nierozwojowym mozna nazwac silnik ktory nie ma praktycznie zadnych wad. problem jest chyba w userach-cipach , bo modyfikacje celic najczesciej koncza sie na stozku albo tlumiku

swapy na 3sgte to chyba najtansze konie na ''japonskim'' rynku

pozatym , fajna celina widac ze zadbana , mam nadzieje ze bedzie miala wiecej szmocy
czy ja wiem czy nierozwojowym mozna nazwac silnik ktory nie ma praktycznie zadnych wad. problem jest chyba w userach-cipach , bo modyfikacje celic najczesciej koncza sie na stozku albo tlumiku



no i te właśnie modyfikacje z reguły g. dają w tych silnikach, w porównaniu z Hankami wybór gratów też jest raczej marny...
że takie mało rozwojowe są 3S-GE



seria 175 koni... mój ojciec miał mr2 z tym silnikiem i po modyfikacji Ecu której sam dokonał a jest elektronikiem - wypluła ponad 200 na seryjnym dolocie wydechu
moim zdanem bardzo rozwojowa... zmienne fazy rozrządu

15k za SWAP i 20k za całe AE86 to chyba nie warto się bawić.




gdzie jest to miasto uorsou - bo chyba nie w polsce tylko gdzies w galaktyce tam skad te ceny bierzesz

[ Dodano: 2008-08-18, 09:16 ]
Corey - 10k za rear cut z MR2 - 3sg-te z LSD, 2k za swap hamulców z ST-205 + robocizna + ew wpadki. Powiedz mi gdzie się pomyliłem w obliczeniach.
podziel to przez 2 i wyjdzie

been there done that

jak nie wierzysz to przyjedz do lublina to ci pokaze

hamulce z st205 to totalna utopia finansowa w porownaniu do tego co dostajesz

za mniej niz polowe tego mozna miec 4ro tloczkowe brembo z tarczami etc.

tez jest to na miejscu u mnie

pozatym nie wierze ze hample z st205 tyle kosztuja


nie traktuj tego ze sie czepiam czy cos

poprostu piszesz troche glupoty , ktos to potem czyta powtarza i potem tworza sie legendy jakie to w toyocie drogie wszystko i problematyczne

20k za ae86 - tego nie komentuje
jeżeli zrobisz mi za 7,5k SWAP na 3s-gte z MR2, ze skrzynią LSD, hamulcami i wydechem to kładę klocka górką
nie raz z chłopakami liczyłem koszta tego i sama kwota wyjściowa za dawce jest 3000euro z transportem do chaty
cuty z st-205 są o wiele tańsze, ale tamta skrzynia nie podejdzie do FWD i nie ma LSD
na chacie lezy 3sgte 3 gen . ze skrzynia z mr2 z lsd , wizaka,kompem i wszystkim co na swapa

razem z clem,transportem i innymi gownami kosztowalo mnie to 5400zl

2 gen jest duzo tansza i mysle ze za 4 kloca taki sam zestaw mozna wyrwac

kupowalem w usa.

dorobic trza do tego wydech, troche rur w dolocie

to nie jest 15 tysiecy

swapami w toyotach sie nie zajmuje bo to nieoplacalne - w wawie jest swapownia co wszystko to ogarnia, silnik mozesz kupic sam
Auto przekozak, brakuje tylko mocniejszego serca ale daruj sobie. Kup cos czego nie bedzie Ci szkoda.

Fajny samochód

Jak ci się jeździ na Kasijamie ? Ja mam złe doświadczenia z tymi klockami, EBC FTW

Corey Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak AE86 jest teraz w cenie, 20k trzeba wydać żeby zrobić sobie takie porządnie albo sprowadzić z Japanu, pewnych cen nie ominiesz, a co do 3S-GTE to się akurat zgadzam, że w około 10k da się z tym wyrobić.
Zell, za wcześnie żeby powiedzieć, ale kilka osób na tym śmiga i nie narzeka.

20k to cena (pod dom) za Kouki (levin, trueno w jakimkolwiek nadwoziu) po kapitalnym remoncie blachy, nowym lakierze, ori uszczelki, bez oszczedzania no i 4AGZE onboard. Zrob to za ta kwote z europejkiego pazdzierza. Naprawde zycze Ci powodzenia. Za 10k masz to samo tylko w serii i doskonalym stanie blacharsko-mechanicznym. Czy mam Ci policzyc ile wyjdzie zrobienie takiego samochodu w PL w warsztacie z przecietnymi cenami?

Chcialbym Ci przypomniec, ze Ty sie wypowiadasz z perspektywy osoby ktora sama wszystko robi. Wez to pod uwage bo Ty robocizny nie liczysz.

Przepraszam za OT p0lish




jesli mowimy o jakims gotowcu z gze to moga ludzie krzyczec i 20 tysiecy - ale to jest cena zupelnie wirtualna, w polsce nie ma ludzi [ moze poza wyjatkami ktore mozna policzyc na palcach jednej reki] ktorzy chcieli by miec ae86 i maja chociaz pare tysiecy i powyzej 18 lat. przez rece przeszly mi 4ry sztuki ae86 z tego ostatnia oddalem na zlom bo nikt nawet nie zadzwonil za ogloszeniem, tzn. dzwonili ale tylko pobic piane przez telefon

mysle ze mozna nie swoimi rekami [ale tez czasami poprzykrecac pare rzeczy] zbudowac ladne i mocne ae86 za okolo 10 kola [ druga sprawa ze bedzie to w pl samochod calkowicie niesprzedajny], podstawa to uruchomic myslenie and kombinowanie
Corey, nie rozumiesz chyba o co mi chodzi. Prosze zbuduj mi AE86 w takim stanie jaki opisalem za 10 tys PLN. Daje sobie reke uciac ze nie podolasz finansowo. Same 10 tys to czesci mechaniczne/blacharskie i materialy -- i to i tak kiepski przelicznik. Twierdzisz ze cena 20 tys. jest wirtualna, wiec prosze zrob mi takie auto za 10 tys.

A to ze miales 2 szt. na sprzedaz to wiem bo chcialem je kupic ale Ty sprawe olales

I wez pod uwage fakt, ze wiekszosc z nas (czyt. osob ktore sa w stanie wylozyc 20 tys na ladne AE86) pracuje gdzie indziej niz w warsztacie.

pzdr
Corey pokaż mi kompletny 3sgte 3gen ze skrzynią, półosiami i zwrotnicami poniżej 2500$ w USA i spróbuj wytłumaczyc jak to przewieść mam do PL aby wyszło 5400zł -do tego zwrotnice i półosie i tak nie podejdą -zaczyna się rzeżba i
.....nie liczyliśmy swapu, wymiany pasków pewnie sprzęgła....za same graty na swap bez specjalnych znajomości trzeba niesteyt zapłacić 8000+ i jak pisałem zacząć rzeżbę ze zwrotnicami z camry i przedłużaniem półosi (do vgen pasują-niestey VI jest szersza ) zabawa z wiązką też swoje kosztuje, do tego wydech i reszta o czym zapomnieli poinformować w USA np. brak alternatora, lamdy, ignitera itp, dochodzi pompa paliwa......te 15000zl to nie jest jakaś abstrakcja
http://cgi.ebay.com/ebaym...:MEWA:IT&ih=010

ja kupilem od tych ludzi

700 dolcow transport , z clem musisz kombinowac i dogadac sie z kolesiem, mi poszedl na reke

przyszedl bez rozrusznika tylko, razem z bezpiecznikami i kompletna wizka , modulem, alternatorem etc. , polosie byly uciete [w sam raz zeby je polaczc z ori z n/a]

mozna przetoczyc piasty i wsadzic w zwrotnice od celicy polosie z mr2, z dlugosciami polosi nie patrzylem bo silnika fizycznie nie wkladalem

jak wiazka jest kompletna to nie ma zadnej zabawy

liczac takie koszty jak sprzeglo, paski etc. to moznaby policzyc tez malowanie komory silnika , nowe przewody paliwowe . choinki zapachowe - ale to chyba w sklad swapu nie wchodzi

[ Dodano: 2008-08-18, 20:50 ]
półosie z n/a są trochę inne niż z turbo (wygląda że mocno nie pasują) gdyby jednaksię dało połączyć z przegubami wewn. od turbo nie potrzeba by przetaczać, przyznam się że na toczeniu się nie znam ale jak przetoczyc wieloklin?
ten link rzeczywiście jest tani ale (1715$+700$)*2,2=5313ZŁ rozumiem że cła i vatu nie liczyłeś? (czy to się mieści w 500zł?) co ciekawe w aukcji nie bardzo piszą o kompletności swapu i tak półosie które są przecięte niestety to bardzo deficytowy towar, podobnie jak zwrotnice, co z coolerem? (sprawa groszowa ale).
jak wiazka jest kompletna to nie ma zadnej zabawy -oj chyba nie robiłeś jeszcze przeszczepu albo genialny jesteś zabawa jest zawsze
choinka w skład swapu nie wchodzi ale pompkę paliwa zdecydowanie wypadałoby wymienić wraz paskami i olejem podraża nam koszty operacji
acha skoro masz ucięte półosie to na wiele sprawdzanie długosci pomoże -ale i tak masz IV która jest węższa od VI
Panowie nie róbmy syfu i kłótni na temat co za ile. Ja bardzo chętnie zobacze SWAP Coreya za 7,5 klocka. Udokumentowany fotkami, kosztorysem, odpaleniem i bezproblemową jazdą.

Odnośnie chęci - pracuje 11-12h dziennie i nie mam czasu na siedzenie pod autem i naukę od początku. Nie traktuj nas jak bandy głąbów bo sam znasz się na mechanice. Ja tym na życie nie zarabiam i nie zamierzam. Robię co innego i robię to dobrze. Jestem w stanie zapłacić za dobrze zrobioną robotę zamiast samemu coś spierdolić ucząc się. Celica to nie 126p.

Także kończąc przepychanki chętnie skorzystam z Waszego know-how odnośnie ulepszania mojego dupowozu o ile będzie to rzeczowe i poparte dowodami.

Pozdro!
nie robimy syfu, myślę że nawet nie kłucimy się -próbujemy ustalic najtanszy swap dla ciebie bo niestety z 3sge 3gen 200 koni nie zrobisz (a tym bardziej z 2gen jak sądzę u kolegi taty w MR2 za pomocą przeprogramowania seryjnego kompa) dobra konczę jeżeli to OT
200 koni zrobić się da tylko pytanie jakim kosztem?
z tym kompem to nawet nie będę dyskusji kontynuował.....

spędziłem kilka nocek na myśleniu i gadaniu o tym co by było słuszne i opcje są 2:
1.seria
2.swap 3sgte mr2 rev.3 z lsd

póki co koszty pkt.2 są trochu zbyt wysokie jak na przyszłoroczne plany [ślub, kupno mieszkania]

ale masz rację, bardzo chętnie posłucham co macie do powiedzenia tylko rzeczowo i realistycznie
3sge wolnossace spokojnie robi 230 koni. TRD robi albo robiło zestaw klamotów do tego. swego czasu mozna bylo w salonie toyoty zamowic altezze z tymi klamotami. z gwarancja producenta.
Pati, pewnie i robi, ale kwestia kosztów + ogarnięcia tematu w PL to chyba utopia... Sporo szperałem po stronach EU/US/JP i nie widziałem tych bebechów.
jesli jest to produkowane, to jest to do kupienia.
Jesli chodzi o BEAMS'a to byl takowy nowka funkiel na egeju za 5k USD. Najwyrazniej "gdzies" jeszcze sprzedaja tak jak Pati mowi.
NIE ROBIŁO
TRD robiło klamoty, podobnie jak TODA do 3sge black top z altezy a to nie to samo co do 3gen
do 2 i 3 gen robił strokera TOMS RACING http://www.tomsracing.co.jp/ -zresztą sprzedawał gotowe silniki i MR2 z takim silnikiem o mocy 235 a nawet czasami większej -oczywiście zrobienie takiego 3sge jest duzo drozsze niż swap na 3sgte

[ Dodano: 2008-08-18, 22:51 ]
półosie z n/a są trochę inne niż z turbo (wygląda że mocno nie pasują) gdyby jednaksię dało połączyć z przegubami wewn. od turbo nie potrzeba by przetaczać, przyznam się że na toczeniu się nie znam ale jak przetoczyc wieloklin?
ten link rzeczywiście jest tani ale (1715$+700$)*2,2=5313ZŁ rozumiem że cła i vatu nie liczyłeś? (czy to się mieści w 500zł?) co ciekawe w aukcji nie bardzo piszą o kompletności swapu i tak półosie które są przecięte niestety to bardzo deficytowy towar, podobnie jak zwrotnice, co z coolerem? (sprawa groszowa ale).
jak wiazka jest kompletna to nie ma zadnej zabawy -oj chyba nie robiłeś jeszcze przeszczepu albo genialny jesteś zabawa jest zawsze
choinka w skład swapu nie wchodzi ale pompkę paliwa zdecydowanie wypadałoby wymienić wraz paskami i olejem podraża nam koszty operacji
acha skoro masz ucięte półosie to na wiele sprawdzanie długosci pomoże -ale i tak masz IV która jest węższa od VI



polosie z laczysz z polosiami/koszami z turbo i w ten sposob masz zalatwiony problem zwrotnic i dlugosci.
jak kupisz poza ebayem to zaplacisz 1500
wyslij maila do tego goscia ktory sprzedaje te silniki a dowiesz sie ze sa kompletne
nie jestem genialny a pare przeszczepow robilem w toyocie i nietylko, jak wiazka jest kompletna to jest zaden problem

polish - nie gotuj sie chlopie, nie wiem jak inni ale ja chce pomoc

swapow za 7500 tak jak pisalem nie robie i nie bede robil bo moge szybciej i latwiej zarobic lepsze pieniadze tez przy grzebaniu w samochodach [wyjatkiem sa swapy w mazdzie gt bo to robie za psie pieniadze tylko dla przyjemnosci]

tak jak wojtek mozesz wyslac maila , zapytac sie, moze sie skusisz i za te mniej niz 6 kola sprowadzisz sobie gruby silnik, uzbierasz reszte gratow - potem w carsikowojtasowni ci to wloza i bedziesz mial fajna i szybka celice, uwzglednij to ze stary motor i skrzynie mozesz sprzedac i na ta robocizne moze ci starczy

[ Dodano: 2008-08-18, 22:56 ]
przyznam się że kładąc półoś od turbo i n/a koło siebie duzo wyobrażni potrzebuję aby to połączyć zakładając że ma to przenieść 300+ Nm -nie piszę po złośliwości ale właśnie mamy problem sskrzyni z uciętymi półosiami z turbo i próba dopasowania do n/a
nie rozumiem dalej tegotoczenia - czy zwrotnica nie ma wieloklinu? i muszę mieć piastę od turbo? nie kumam (wieloklin na półosi w E153 ma większą średnicę niż w W58 -jak zmiejszyc średnicę wieloklinu? oczywiście jakby dało się połączyć półos z n/a z przegubem wewnętrznym z turbo było by po kłopocie ale -patrz wyżej) (problem z naszą dyskusja polega chyba na tym że jestem w kontakcie z problemami pięciu swapów i nic już nie jest takie proste jak teoretyzowanie )
sluchaj , polosie z n/a spokojowo wytrzymaja 300 niuta i wiecej , sa robione z takim zapasem ze o ja, przykladowo polos z samochodu o momencie 150nm i srednicy 20mm przenosi z palcem dupie 3 razy tyle momentu [ akurat w bmw ale to nie ma znaczenia]

bierzesz pol polosi x i pol polosi y idziesz do odpowiedniej osoby i mowisz ze chcesz zeby to bylo razem, mialo taka dlugosc i bylo mocne , on ci to w odpowiedni sposob laczy

w lbn jest taki gosciu i robi to profi , pewne audi z 400nm jezdzi na jego polosiach zespawanych z wieloklinem do piastami na male lozysko [ori w silniku 1.8 75km] i daje to rade

z piasta- jak masz piaste ktora pasuje ci z polosia wieloklinem a nie pasuje do zwrotnicy poniewaz nie wchodzi w lozysko to ztaczasz/szlifujesz jej ZEWNETRZNA czesc tak aby pasowalo z lozyskiem , wieloklinu nie dotykasz
Bardzo ładne auto. Powodzenia w szukaniu 3s-gte.

Delikatny OT: imho Corey widzial to 3s-gte raczej tylko na zdjeciach, bo nie wyobrazam sobie zeby ktos kto wykazuje poza internetem totalny brak odpowiedzialnosci za swoje czyny oraz brak praktycznej wiedzy mechanicznej mogl swapowac cokolwiek
Bardzo ładne auto. Powodzenia w szukaniu 3s-gte.

Delikatny OT: imho Corey widzial to 3s-gte raczej tylko na zdjeciach, bo nie wyobrazam sobie zeby ktos kto wykazuje poza internetem totalny brak odpowiedzialnosci za swoje czyny oraz brak praktycznej wiedzy mechanicznej mogl swapowac cokolwiek



LOL mega LOL
takashi, rzucanie błotem na kogos to nie tutaj.

Ładne auto p0lish,
a tak wyglądamy po glebie
troche usyfione, ale taki urok czarnego
Ladnie. Kiedy audio?
w piątek
potrzebuję wykładzine bagażnikową z st202
Samochód robi bardzo pozytywne wrażenie.
Fajnie, że dzisiaj wpadłeś i można było popodziwiać Celice.
bardzo ładne auto...

tylko te kółka mogłyby być o cal większe...
tylko te kółka mogłyby być o cal większe...


17"?
Takie gorące szesnasteczki dobre są
a to są 16? myślałem, że to 15", bo jakoś sprawiają wrażenie małych...
To dobry kompromis miedzy wygoda a lanSem. Dobrze ze jakas toyka pojechala
No nadkola moga przyjąć mega więcej, ale to już do tej mocy i polskich dróg byłoby za dużo.
Podoba mi sie pomysł z dystansami, to może trochę poprawić wygląd.

Dzięki dziewczyny za słowa otuchy dot. mojego strucla.


Aaaa tak z nowości zagościło nowe audio - uDimension + Focale + Earthquauke + pełne wygłuszenie drzwi i bagażnika. Jednym słowem 40-50kg ktore zajebiście grają.

[ Dodano: 2008-10-28, 08:56 ]
Pochwalisz sie ta JDM'owa skora z HK?
Niestety nie mam foto z prac nad skrzynką, ale wyszła fajnie a robiłem ją razem z ojcem. Zajęło mi to prawie pół dnia. Wykonana z MDF 12, w środku obita watoliną, szczelna, tapicerka z wykładziny. Niestety nie było czarnej, ale jakoś to współgra w całym bagażniku. Glośniki midbassowe zamiast montować na MDF zamontowaliśmy w oryginalnych talerzach powycinanych z seryjnych głośników. Oczywiście wszystko zostało obite matami bitumicznymi. Zasilanie idzie po lewym boczku a kable głośnikowe przez środek.

Poszły takie ilości drutu:
kabel głośnikowy - 2*2,5(około 12mb)
kabel głośnikowy - 2*1,5(około 3mb) -
kabel zasilający - 1*20(około 7mb)
Zdecydowaliśmy się na wersję z uziemieniem do karoserii. Ten zestaw nie będzie już bardziej rozbudowywany. Co więcej nie wymaga on nawet kondensatora, nie ma spadków napięcia przy max obciążeniu.

Chciałem bardzo podziękować Piotrkowi [PPM], który poświęcił 2 swoje dni żeby to CAR AUDIO grało jak gra. Jestem pdo wrażeniem jego dbałości o szczegóły i pedantyzmu. Piotrek, jeszcze raz wielkie dzięki!!

Kilka fotek z prac, niestety bardziej byłem zajęty robotą niż fotkami stąd mało zdjęć.


Jakiś czas temu natknąłem się na zestaw skórzanego mieszka biegów i ręcznego oraz podłokietnika. Za całe $100 [pod drzwi]nabyłem takowy zestawik i po 5 dniach był już u mnie.

Dla przypomnienia tak wygląda seria w VI GT '99


Nic nadzwyczajnego. Mój zestaw to czarna skóra z czerwoną nitką.
Montaż zajął mi - 10 min na mieszki i 30-45 min na podłokietnik. Niestety było z tym trochę zabawy bo trzeba się pobawić w tapicera, rozebrać podłokietnik i ładnie naciągnąć skórkę dratwą. Instrukcję znajdziecie tutaj: http://www.6gc.net/forums...showtopic=48494

Efekty są moim zdaniem warte 300pln. Zdjęcia na prawdę tego nie oddają:



[ Dodano: 2009-05-10, 18:15 ]
Gadzety sa, stajl jest. Nie napisales ze wrzuciles komplet poli bush'y teraz jazda to czysta przyjemnosc
Małe polishowanie Meguiar's style i lotka OEM style



No wygląda elegancko. Tak polishowałeś, że aż chyba schudłeś
Bardzo ładna Celica, widać że dbasz o nią, oby tak dalej bo co raz mniej tych aut w dobrym stanie.


p.s. potrzebuję pilnie sprzęgło do GT-4'ki, może być zużyte, ważne aby wszystkie elementy były całe, może wiesz kto by takowe posiadał?
powiedz jeszcze od którego gena Cukierasie

a fakt VI polisha to jedna z najładniejszych Celic tej gen w Polandii
Cukierek, uderzaj do http://www.gt4.com.pl/ Wojtek ma całą szklarnię mechaniki do Celiny.
ony chodziło mi o generację jaką ma p0lish i starsze(te nowsze jakoś mi nie podchodzą), bo co raz częściej kończą tam gdzie nie powinny.
Kolega ma Celicę z 90', rok temu była w stanie bardzo dobrym, nieskażona lpg, z przeróbek tylko wydech i nic więcej.
widziałem dzisiaj pod domem z poniesioną maską i na awaryjkach... spsuło się coś?

żeby nie było... chciałem stanąć, ale spieszyłem się na pocztę...
i łapa idealnie spoczywa na podłokietniku podczas wachlowania



Emre, podejrzewam zapłon, taki błąd wywala komp. Zablokowałem całe Powstańców Śląskich na 20min i to tam gdzie ma 1 pas
Tyle czekałem aż ktoś łaskawie pomoże a nie tylko będzie się darł Panie zepchnij to bo korek. Na dniach będzie rzeczowa diagnoza.
Emre, podejrzewam zapłon, taki błąd wywala komp. Zablokowałem całe Powstańców Śląskich na 20min i to tam gdzie ma 1 pas
Tyle czekałem aż ktoś łaskawie pomoże a nie tylko będzie się darł Panie zepchnij to bo korek. Na dniach będzie rzeczowa diagnoza.



to musi być pułapka? widziałeś pan zepsutą Toyote?
hahaha... no ja jakieś 15 min. wcześniej zanim minąłem Celice i zrozpaczonego Polish'a mówiłem ojcu żeby kupował Lexusa, bo to Toyota i się nie psuje...
fajna Celina. chyba najfajniejsza generacja. ta do tego w zajebistym stanie co zdarza sie coraz rzadziej. gratulacje
Emre, no bo sie nie psuje. podejrzewam, że mój rajd po Palmirach przy dość znacznym poziomie wody ma coś wspólnego z tą awarią.
Miałem 2 Toyoty, Corolle i Celicę, właśnie w wersji GT - w obu autach nie musiałen naprawiać dosłownie NIC !
Emre, no bo sie nie psuje. podejrzewam, że mój rajd po Palmirach przy dość znacznym poziomie wody ma coś wspólnego z tą awarią.



w sensie, że przegrzałeś biedaczke?
Kawasaki, w sensie, że masa wody i błota
nie dziwne... po Palmirach robic rajd w powodz
strzelił pasek rozrządu
kolizji nie było, prawdopodobnie wada materiałowa rolki napinacza bo rozrząd był zmieniany niedawno
teraz dla pewności jeszcze pompa wody na nówkę AISIN
szczęście w nieszczęściu
no to cale szczescie, ze nie bylo kolizji
strzelił pasek rozrządu
kolizji nie było, prawdopodobnie wada materiałowa rolki napinacza bo rozrząd był zmieniany niedawno
teraz dla pewności jeszcze pompa wody na nówkę AISIN



to nie mów na forum celici bo znowu uwierzą, że bezkolizyjny
nawet nie zamierzam na nowo dyskutować o bezkolizyjności na CC
auto już jeździ, dzisiaj odebrałem
mam nadzieje, że to już koniec niespodzianek

[ Dodano: 2010-05-31, 00:42 ]