Aloha, chiałem się przywitać i podzielić się z Wami swoim projektem, a mianowicie Toyotą Corolla E8 Gt. Widzę, że Toyot tu raczej mało, dorzucam sztukę. Czy to jest joddeem nie mnie oceniać

Auto głównie budowane do codziennej jazdy z okazjonalnymi wypadami na tor, może jakieś classic auto, zobaczymy jak to będzie w przyszłości wyglądało, w którą strone pójdzie projekt.


Biała Sucz - Toyota Corolla - AE82GT: Toyota, Corolla, AE82GT, 4age.

MODEL: 1985r., HB, 3D
SILNIK: 4age bluetop na map sensorze
UKLAD DOLOTOWY: seria
UKLAD WYDECHOWY: seria, zmieniony końcowy tłumik km malon 2,25 - docelowo 4-2-1 i cały układ 2,25
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria, zamówione lekkie koło TODY
ZAWIESZENIE: przód B6, tył - seria, -45/-45 Eibach
UKLAD HAMULCOWY: przód swap tarczy (EBC TG) i zacisków od E9gti 243mm-->258mm- klocek: Ferodo DS2000, tył seria
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: tanie badziewie w stylu retro
MOC: jeszcze nie hamowana, 96kw@6600rpm wg fabryki
Status: Chyba nie wymienie wszystkiego co zostało zrobione, generalnie masa pierdół dot odbudowy nadwozia, walka z rudą, malowanie budy, zabezpieczenie antykorozyjne, łatanie, spawanie, szukanie plastików po całym świecie etc. Z częściami blacharskimi jest lekki problem więc trochę to już trwa. Co do modów, konkretnie jeszcze nie wiem co i jak. W planach wolnossak ~160+ps.

Trochę fot z tego jak było i jak się zmieniało:















































pozdr@ll
bardzo ciekawy sprzęt

czym zabezpieczane/malowane było podwozie ?
możesz opisać po kolei jakie czynności wykonywałeś ?
Jest piękna ! Dobrze że trafiła widać w odpowiednie ręce, ponieważ walka z rdzą musiała być koszmarem i w 99% innych przypadków poszła by pewnie na żyletki a tak wycackana jest i wygląda kozacko jak dla mnie. Są już jakieś pomysły na koło ? jakiś old school ładnie by dopełnił całość.
edit :
Nie wiem czemu ale ronal turbo (r10) mi przyszedł na myśl, klimatycznie by było.
Yarko - Uff, od początku.
Walka z rudą, wymiana przednich błotników, progów, reperaturki tył, nowa maska, tylnia klapa spawana z 2ch (kupiłem drugie auto Corolle SV12 - która miała część bodykitu analogicznego jak GT - maska, zderzaki). Konserwowany bak i wlew paliwa. Łatanie dziur w tylnich nadkolach, były spore. Prostowanie zderzaków, były lekko pogięte. Nowe światła przednie, tylne używki odrestaurowane, nowe przednie kierunki. Czyszczenie mechaniczne i ręczne podwozia a potem konserwacja Forshem, konserwowane całe gniazda. Malunek całości, podmalowany środek, pomalowana komora silnika i pas przedni.
Zalane zabezpieczeniem profile. Generalnie całe zabezpieczenie zrobione na produktach Frosh'a.



Pociągnięte nowe miedziane przewody hamulcowe.

Przerysowane i wyploterowane nowe naklejki i paski listew:





Prana cała tapicerka i podłoga:



Foto dawcy:

Przed operacją



Po operacji



Dawid_666 - ori koła już się piaskuą i malują w Colorexie, 5sztuk zakupionych na czeskim allegro (aukro.cz). Te ronale extra pasuja, jeden klubowicz z CorollaClubu miał je właśnie w E8, malina.





2papara ori stalówek będzie na zimę, a na tor coś lekkiego w 15stce. Dodatkowo zostały odrestaurowane ori kołpaki Gt, raczej na potrzeby fotosesyji.

Zajebista, śledzę projekt od początku, będzie zapierdalaka mała

Powodzenia w dalszych modach !
jak ci się chciało przy tym robić?
ale swoją drogom to należą ci się brawa fura jest ogarnięta na 6+
powodzenia w dalszych modach.
w wawie rośnie Ci biała konkurencja
tylko tam jeszcze agze wjeżdża
fajna furka
BułeR - to trochę wymierający gatunek, ratujmy dinozaury !!! A tak serio, szukałem E9gti do upalania, a trafiło się E8 Gt w IMHO bardzo dobrym stanie, o ile na początku miałem mieszane uczucia co do jej prezencji, z czasem fall_in_love Potem już nie było odwrotu. Stwierdziłem, że jak nie zaczne od początku, od walki z rudą, to mi za max 2-3 lata ruda wpierdzieli budę i po zabawie, kilka fajnych E8semek tak umarło nad Wisłą. Silnikowe sprawy są w naszym kraju do ogarnięcia, są części, są całe silniki, jest kilku speców, tego się nie obawiałem, zostawiam to na koniec.

p0lish - sznaps to nie konkurencja, raczej sobie niesiemy pomoc, wspólny cel, wspólne problemy. Ale fakt on będzie miał potworka
ile ci zajęło ogarnięcie budy?
BułeR - gdyby nie problemy z dostępnością blach etc. to było by szybciej. Do rozbiórki trafiła z początkiem grudnia, z malowania wróciła w zeszły czwartek. raczej nie było to na akord robione. Jeszcze z 2-3 tyg skręcania.
ładnie wygląda "po"


ps: odezwij sie do the_havran, on potrzebuje dobrego blacharza
Świetna odbudowa! Wpadnij tym na spota ssjdm w KRK jak już ogarniesz do jazdy
darek - dzienx za zaproszenie. Chce się wyrobić na 10.4 - mamy tor zabukowany na Wyrazowie, tak więc może się uda pierwsze upalanko już za miesiąc .
w wawie rośnie Ci biała konkurencja



Jaka konkurencja. Jeree odwalił kawał dobrej roboty i przegonił mnie w dwa razy krótszym czasie Wstyd! (dla mnie) i Gratulejszyn! (jeree)
jeere, gratulacje po raz drugi
A nakładki na błotniki będą?

Te rolki mają coś w sobie!
Nakładki na błotniki już są zamontowane, domalowują się kawałki, które są na zderzaku przednim. Nie ma niestety ori chlapaczy tylnich, zeżarła ruda, były zbrojone wewnątrz Cieżka sprawa do dokupienia w ASO były jeszcze rok temu za 700pln lol
Szukales w Australii?
rooty - dostałem info od jednego nowozelandczyka, że sprowadzał (rok temu) z Japonii. Przód 10, a tył 15 dolarów australijskich + shipping. Tylko trochę dziwne, bo przenich nie było w ori.





szacunek za odratowanie 82

jak już ogarniesz auto to zapraszamy do Kielc na superoesy - myślę że w swojej klasie przy lekkiej wadze może namieszać
szacunek za odratowanie 82

jak już ogarniesz auto to zapraszamy do Kielc na superoesy - myślę że w swojej klasie przy lekkiej wadze może namieszać



Taki też zamiar jest, może nie będe walczył o lokaty ze Scyzzorami etc. ale dla funu pośmigam na tej śliskiej nawierzchni
jest tak zajebista, że ciągle trzymam łapę w gaciach
śnieżnobiała z czarno-czerwonymi dodatkami
po e zja
zacny oldschool
jak ją tak zrobisz to bedzie PRZEKOZAK! ! !
jak ją tak zrobisz to bedzie PRZEKOZAK! ! !
Obrazek



Hmmm, felg takich nie mam i amerykanacko-ozowskich przednich postojówek, boczne naklejki też są na hameryke, europejskie były mniejsze, reszta jest dosłownie tak pomalowana Na hameryke się nazywała Corolla FX na Europe E8 GT, w katalogach znajdziemy jeszcze oznaczenia E8B.

Jak się komuś chcę zagłebiać i ogladać jak to wyglądało, jakie okazy jeszcze są alive, zbierałem przez ostatnie miesiące to co w sieci warte pokazania, rajdówki, specyfikacje, ori foldery etc:

http://www.dropbox.com/ga...1/AE82?h=ced07e
Jezeli mnie pamiec nie myli to przednich chlapaczy nie bylo. W E9 napewno nie
odbudowa naprawde staranna tylko oem felgi sa troche slabe
fajnie, ze dajesz drugie zycie toyce z lat '80
Megafajne sa takie projekty i auta. Gratulacje!
Thx za pozytywy, dodaje to otuchy i sił na dalsze prace, jest tego jeszcze dużo 2do, ale małymi kroczkami jakoś to będzie.

Aktualnie autko ma już założone wszystkie szyby, wklejone nowe wkłady lusterek, środek zaczyna się zapełniać, pojawiła się podłoga, fotele i boczki. Przejżana została i poprawiona elektryka, wszystko działa, świeci i mruga. Zamontowano shortshiftera, niestety musze uszyć mieszek na wymiar, oryginalny gumowy jest za bardzo ściśniety i nie pracuje to ładnie. W drodzę są już: lekkie kółko TODA racing (3,6kg vs 7,3kg) oraz kabelki Magnecor KV85. Wczoraj odebrałem fele z prostowania, piaskowania i malowania. Zostały ogumione więc w tym tygodniu zapewne auto będzie już na nowym setupie wraz z Eibachami -45/-45.

2becontinued...


pozdr@ll
to co lubie - małe lekkie cichociemne

no właśnie, a ważyłeś ją może ?
KAMILcom - nie jeszcze nie ważyłem

mały update

Konserwacja profili zakończona. Dziś było czyszczenie uszczelek, mycie silnika i generalnie kosmetyka wstępna.
Pokrywa zaworów nie wygląda najśliczniej, trzeba będzie ją prysnąć, polecacie jakąś specjalną farbę ?


















pozdr@ll
do pomalowania pokrywy dobrze pasują VHT Wrinkle.
sa czerwone, czarne i szare.

Dużo ładniej wyglądają pokrywy pomalowane przez foxboxa niż vht.
zalezy kto co lubi. chcesz miec oem wyglad to malujesz vht, chcesz miec inny kolor to malujesz sobie piecowo.
Ok, ale nie mogę namierzyć czerwonego koloru od ręki. Ten tydzień, auto będzie jeszcze unieruchomione więc mam czas aby to ogarnąć właśnie teraz. Macie jakieś namiary gdzie (najlepiej w Krakowie/okolicach) dorwać czerwone VHT ? Na alledrogo znalazłem coś takiego http://www.allegro.pl/ite...ryw_sklep.html, ale to chyba ściema, inny producent i nie piszą nic o fakturze lakieru.
czerwone VHT na pokrywach Toyoty naprawde dobrze sie prezentuje:







fajny ten samochodzik- az poczytam co nieco o tym modelu
jeere, VHT wyglada niezle ale teraz osobiscie bym zrobil proszkowo bo latwiej taka pokrywe czyscic. Ponizej masz kilka fot mojej pokrywy w VHT (farbe sprzedaje tez ktos z forum). Wygrzalem ja pozniej w piekarniku ale nie polecam tej procedury bo cala chalupa mi smierdziala









Forum zamknęli to szaleństwo po internecie. Bardzo dobrze. Więcej Toyotek, bo jest się czym pochwalić. A tu same Integry, Civice i CRXy.

Sucz, bo tak ma na imię jest świetna bo:

- jest Toyotą
- jest biała
- jest lekka


A do tego jako człowiek, który miał E8 przez miesiąc mogę powiedzieć, że to małe coś jest sprzętem wybitnie zakrętolubnym, ponieważ jest to jego środowisko naturalne.

Właściciel jest człowiekiem świadomym, a jak czegoś nie wie to się szybko uświadamia. Nie martwił bym się, że zrobi coś nie tak. Natomiast jedyna rozsądna droga przy tego typu samochodach to liczenienie wszytkiego przez pryzmat ilości gramów. Więc felgi nie z epoki tylko lekkie. Albo takie na jakie kasa pozwala.
Rooty - dokładnie tak chcaiłem pomalować z zeszlifowanymi napisami, jeszcze trochę sie motam czy VHT czy na gładko, własnie się jebie na balkonie z czyszczeniem pokryw...

Styku - spokojnie lekkie felgi będą w swoim czasie, na niedziele coś musze też mieć więc ori na spokojna jazdę no i zanim nie nazbieram na coś fajnego.

Szukam jeszcze po necie opasek zaciskowych metalowych, chce wszystkie powymieniać bo sa rude, źle wygladaja jak i boję się, że zmęczone ćwierczwieczem mogą puszczać, znacie jakieś wytrzymałe, lekkie i nie rdzwiejące ?
Zrob na gladko, przynajmniej syf latwiej bedzie zmyc...z VHT raczej trudno schodzi
rooty - przekonuje się
a - łatwiej czyścić
b - chyba na miejscu dostane szybciej farbę, musze się do piątku uwinąć z tym.
c- nie wygląda źle na gładko





Robić to samemu czy proszkowo ? Jeśli samemu ta jakiś konkretny sparay firma etc. ?
Napisy szlifowałeś poprostu papierem ściernym nałożonym na jakiś klocek ?

pozdr@ll
http://passwordjdm.pl/vie...der=asc&start=0
Czytałem, czyli

+ piaskować, lub dobrze wyczyscić
+ odtłuścić
+ podkład
+ kryć 3-5 warstw
+ grzać lub nie w piecu
+ napisy posmarować tłuściwem krem/smar
+ napisy szlifowac papierem

git
ja podszlifowałbym napisy przed malowaniem
dawaj na gładko, z vht roznie bywa, czasem wychodzi nie tak jak powinno
Aloha, odebrałem dziś z colorexu pokrywy, trochę podmalowane od dołu, a lakierowanie proszkowe nie łatwo chyba zetrzeć, olać to ?

Ps. jaką gramaturę papieru do ścierania napisów stosować ?





przed pomalowaniem było sobie spolerować napisy, oszczędziłoby to ewentualnego przejechania papierem po pokrywie.
Ja u siebie stosowałem bodajże przedział od 500 do 2000, czyli 500, 800, 1200, 2000 jakoś tak (dokładnie już nie pamiętam)
Czasu nie było, okleje taśmą malarską kilka razy. Dzienx za info o papirach.
jeere, Mam pytanko, jak myles "silnik" itp to mozesz mi to opisac?
czy trzeba uzywac jakiegos plynu? czy moge jechac na myjke pod "karszera" wypsikac woda, odpalic i odjechac? czy beda jakies problemy? akumulator odlaczac?
chcial bym umyc u Siebie to wszystko ale nie wiem jak sie mam do tego zabrac.
pozdrawiam.
U mnie z elektroniki to raczej tylko radio , więc nawet aku nie odpinałem nawet, nic nie zasłaniałem, popsikałem wszędzie środkiem marki K2 - poczekałem 10-15 min, kercher, ale nie zbity strumień, rozproszony i spokojnie płukasz. Zabieg powtórzyłem 2 krotnie. nalało się wody pod pokrywę, świece były utopione tak z 3 cm wody więc wyciągniete zostały fajki , zasłaniałem szmata otwory i pokoleji sprężonym powietrzem dmuchałem, aż całkowicie osuszyłem. Trzeba tylko uważać aby woda nie podeszła do filtra powietrza.
Odczekałem z 10 min z otwata maską, odpałiłem od kopa na wszystkie gary.
Jak bardziej zaawansowany silnik w sensie elektronika etc. zapewne poprzykrywałbym tam i ówdzie. Tak na szybko nie wyobrażam sobie tego, zresztą na bublicznych myjniach masz zakaz mycia silnika. Może umyj tam gdzie oferują taką usługę, jesli kosztuje to np do 50pln, sam środek to 12-15pln, a musisz mieć dostęp do kerchera i sprężonego powietrza, najlepiej odczekać w ciepły dzień aby spokojnie przeschło, nie było potem jakiegoś przebicia.

Poniżej efekt przed i po myciu.



moze zostaw jak jest. takie pomalowane napisy ladnie wygladaja.
Za późno, już po zabiegu, efekty:






ps. marcin_gcw + nic by nie dało polerowanie wcześniej, przy lakierowaniu proszkowym, krem czy smar by się nie utrzymał.

Na początku testowałem papier 320, ale lakier proszkowy jest mega twardy, zmieniłem na 80 i już tak do końca aby była lekka fakturka.

pozdr@ll
Jest tak jak powinno byc
Dotarł nowy grat: TODA seuper light racing wheel





muszę jeszcze poczekać na sprzęgło zanim wrzuce na pokład, powinno być nieźle 7,6 kg vs 3,6
Brawo

Pamiętaj, że chropowatość zwiększa powierzchnię chłodzenia głowicy. Najlepiej by było w ogóle nie malować ale trzeba.
No i wpizdu, wylądował A właściwie zagotował, walnęła uszczelak pod głowicą, wessało cały płyn chłodniczy, zakopciło i moc upadła. Nie dopatrzyłem wycieku i poszło, a nie było kata. Trudno. Pocieszające jest to, że na miejscu, a nie na np. trackdayu czy daleko od domu.




pozdr@ll
ehh no malowana lala Jest naprawde katalogowo
rooty: Jeszcze czekam na pare plastików: te na przednich zderzakach i brakująca guma z tyłu progu i domalowanie tego co zostało papaprane, ale teraz stage: mechanika, przynajmniej taka, która zapewni przemieszczanie poprawne z punktu A-B i małe upalanka. Moc chyba dopiero w sezonie zimowym, jak dostukam dolary i spokojnie bede czakał na paczki zza oceanu. W końcu muszę tez ogarnąć sucz tak, aby wiochy nie było, że kierownik pupa
Motorownia sie nie przejmuj, przyjdzie na to czas. Lacznik miedzy pedalami a fotelem to polowa sukcesu. To i tak niezle zamiata w serii
Wywiało uszczelkę, że hej





zakładaj miedzianą
uuu...
nie wiem czy bedziesz potrzebował, ale mam w domu (wala sie od 5 lat) uszczelka miski z 4age z ae86. chcesz?
Już problem rozwiązany. Jest ciekawie a będzie jeszcze bardziej ciekawie.
Pati - dzienx za chęć pomocy.
Tak jak styku piszę problem się rozwiązuje, co gorsza blok okazał się nadżarty, walka trwa, natomiast mam w głowie mocniejszy plan na przyszłość. Nie zapeszam.


Aloha, silnik juz ogarnięty, przeżył pierwsze małe upalanie na Wyrazowie. Po przejściu na pełen syntetyk, zaczeło puszczać, ale było to wykalkulowane więc teraz wyminioniono wszystkie uszczekniacze, które lały:
- apartay zapłonowego
- pół osi
- wklejono ponownie pokrywy zaworów

Wyszły jeszcze inne sprawy, które zostały już ogarnięte:
- zagościło nowe sprzęgło + lekkie koło, jest radość
- nowe sworznie wahacza
- były luzy na maglownicy, tak więc zagościła nowa maglownica
- rozwalił się rozrusznik mimo regeneracji, zainstalowano nowy

Jeszcze musze wklejić i uszczelnić miskę olejową i wymienić uszczelniacz wału przedni oraz zamontować nowy czujnik ciśnienia oleju.

1. Front i grzebanie w silniku



2. Onboard

http://www.vimeo.com/10846586

pozdr@ll
Fajny event jak się jeździło ?
Mokro, ślisko i dziurawo Sucz miała pierwszą przeprawę na torze oraz test nowych opon na sportowej mieszance. Ogólnie pozytywnie bardzo.
Kupe masz roboty ze swoim białasem
co jeszcze teraz planujesz?
Wszystko doprowadzić do 100% sprawności, a potem cieszć się jazdą
strasznie mi się podoba ta twoja corolla! szczgólnie z przodu wyglada bardzo ładnie.
śliczne białe kurwiszcze
AE82GT w Twoim wydaniu jest cudna, widać ogrom pracy, a i do tego całkiem przyjemnie jedzie



Jeere widać efekty wypadów na tory u Ciebie ojj widać
ale ten woz jest piekny i jak podaje.


Mogles dac chlopaczkom z astry jakiekolwiek nadzieje
He he Maxko, podjechali potem z boku, pokazali na odchodne fakersa i uciekli Ach ta młodzież Jechałeś bordowym Almerą za mną ?






Pozdr@ll
zieloną almerą, ta. Tzn stałem za ta astrą na światłach przy pętli na rydla i potem jechalem (własciwie starałem się nadążyć ) za Tobą.

az dziw ze nie jechali calibrą
Mega niepozorna, mina większości kierowców musi być zabójcza
chyba tylko do jednej rzeczy można przyczepić się w tym samochodzie... zmień ten tłumik.
Tłumik jest po kosztach, układ wydechowy i tak musz cały przebudować, mam już dziury i falują obroty, ratowałem się czymś co było tanie, ma nie rdzewieć i miało wymiar, który spasował. Fakt wygląda za agresywnie i nie na czasie.
przekot!
Aloha, wrzucam kilka nowych fot + videło, BS trochę latała na Ogólnopolskim Zlocie CorollaClub.

Kupa fajnej zabawy. Wyszło także to , że na tor trzeba się dozbrojić, oponki, jakiś mocniejszy stabilizator, lepszy amor na tył, springi twardsze... ach dużo by wymieniać







http://www.vimeo.com/12158184
http://www.vimeo.com/12174072

pozdr@ll
Kupa fajnej zabawy. Wyszło także to , że na tor trzeba się dozbrojić, oponki, jakiś mocniejszy stabilizator, lepszy amor na tył, springi twardsze... ach dużo by wymieniać

i co będziesz to zmieniał? nie lepiej go zachować w takim stanie?
Te elementy akurat nie będą miały wpływu na wygląd auta (zakładam że springi taki poziom jak teraz) więc czemu nie.
ja nie mowilem o wygladzie tylko o tym ze auto po stabie i springu bedzie odczuwalnie twardsze a to nie kazdemu pasuje.
na torze fajnie, ale na polskich offroadach asfaltowych chujnia z grzybnią. Fajna ta corolka, jak większość aut z tamtych czasów.
Jestem pełen podziwu dla Ciebie, jak udało Ci się odratować to auto. Gratuluje
powinno to dużo wnieść dobrego, a na twardość znacząco nie wpłynie tylko na przechyły.


+1

jak mało jeździsz na codzień, albo masz mało dziurawe drogi to można by jeszcze ES włożyć, tylko ciekawe jak z dostępnością do Corolli
Auto bardzo mi przypadło do gustu, dobry Białas!
z tym, że przy dobrej oponie jeszcze bardziej odczujesz brak grubych stabów
jeere montuj fanty i atakujemy miedziankę w lipcu co ?
grafix - jak mój szatański plan wypali będzie trochę więcej mocy to polatamy
ps. stab Whiteline już zamówiony, rozpórka tylna się wymiaruje powinna do 2tyg być gotowa.

czingis - i tu mały problem, koła, trzeba by już na 15cali wskoczyć, opone 195/50. Szukam fajnych 15stek 4x100, lekkich, szerokość 6,5-7cali, ET35-38, króre zabanglają. Jest kilka propozycji, ale cenowo to nie ciekawie wygląda, jak się odkuje to temat pogłębie.

Youtro - systematycznie gumki będą wymieniane na poli, jak i poduszki silnika i skrzyni. Stab od whitelina ma juz w komplecie poli.
co do felg - bialy ats dtc dobrze by sie sprawowal i komponowal z autem jesali chodzi o wypady na tor
jeere,

http://passwordjdm.pl/vie...0668ecaa#154949

http://passwordjdm.pl/vie...6c94a100668ecaa
xero - ciekawa propozycja
rooty - te białe prawie jak LENSO



złote dość fajne, ale kolor, który IMHO najbardziej siada to biały lub czarny.
Waga - idealnie by było w okolicach 5,5kg

Tu szybki draft na tych zakutych w złotym.


po głowie mi chodzą SPEEDLINE CORSE.
SPEEDLINE CORSE
SPEEDLINE CORSE



x2 bedzie mistrz
super VT z tym speedlinem!
a mi się najbardziej podoba połączenie felg i budy na pierwszej focie
rooty, kolega miał takie OZ'ety... dostał gratis przy kupnie coupejki... ależ one były paskudne
tylko speedline
ew jakieś inne a'la tarmac
do takiej budy średnio pasi nowszy design
a mi się najbardziej podoba połączenie felg i budy na pierwszej focie


x10000000000
Lenso na tej focie są w 16'', 15'' już nie wyglada tak wypaśnie, zresztą te felgi sa prawie nie osiągalne
tu się oz sprzedają
http://www.celica-club.or...pic.php?t=20531

może Ci podpasują
ony - 17'' - tak jak pisałem będe wrzucał 15''.
heh jak każdy, obstawia swój typ

ony - 17'' - tak jak pisałem będe wrzucał 15''.



yea mój błąd
Wybory dobiegły końca, zanabyte Speedline Corse 15'' ET38 w jedynymsłusznym kolorze
noooo teraz to bedzie wygladac:D
jeere, graty, szybki jestes
czekamy na foty na aucie
Aloha, masowy foto update, troche gratów się nazbierało:

Tylnie regulowany stabilizator Whiteline:





Customora dolna-przednia rozpórka oraz magic cambery do regulacju pochylenia kół:




Speedline Corse


Komplet złomu do zawieszenia:


i coś do lansu, nowe szkła kierunków



Czekam jeszce na komplet poligumek i zabieram się za zawias. Piaskowanie elementów, malowania proszkowe i wymiana wszystkiego co ma 25lat

Pozdrawiam
jak masz ćwierćwieczne gumy to ciekawy jestem jak je wyciągniesz, ale widząc śruby rozumiem że jesteś nastawiony na cięcie
Kamilcom - gumy wyciągnę prasa lub wypale po odkręceniu/wycięciu śrub.
jak masz ćwierćwieczne gumy to ciekawy jestem jak je wyciągniesz



zapewne same się rozsypią podczas demontażu

dobre graty będziesz obniżał fure ?

może chcesz sprzedać te speedliny ?
jeere, idziesz grubo. To lubie

Yarko, ziom dopiero je kupil wiec....
Yarko - Fura już jest -40mm w stosunku do serii. Felgi kupiłem do jazdy nie na handel
Tu są dostępne jak jestes zaintereowany http://www.maxtuning.pl/i...firm=corse&f=12

rooty - grubo to Ty idziesz
pozdr@ll
przeczytałem wszystkie strony tego tematu szacunek i uznanie jest piękna powodzenia w dalszym ogarnianiu
Kriss, dziękuje.

lecimy dalej...

Odebrałem BS z poprawek lakierniczych, jak zawsze potrzebne są poprawki poprawek... nie wierze już w dobrych lakierników, sorry

W 7h kompletnie nie przygotowani w sprzęty, a jedynie w zapał, rozebraliśmy zawias. pare śrub trzeba będzie wykrętakami powyciągać.

Cel policukierki i odrudzenie.

Małe fotostory.


















teraz to poskładać jeszcze i ... kolejna walka z innym tematem, taki ku$%# Don Kichot

pozdr@ll

[ Dodano: 2010-07-19, 10:34 ]