honda i honda :?
czesto zapomina sie ze w toyocie tez sa fajne silniki
3sge V generacji,tzw. beams wystepowalo w 2-ch specyfikacjach red i black top,
oba VVTi :
red -łan kam VVti 200hp
black-tłin kam VVti 210hp
2l. pojemnosci, zeliwny blok ,zawory pod katem 50 st. itd.
I generacja 3sge byla b. podobna do 4age(ktore gdzies opisalem juz na tym forum)takze nie bede sie powtarzal
tak wygladal red topik- montowali go w celicach, mr2,altezzach

TRD produkuje do niego kit na 270 ulicznych koni
tutaj wykresik po modyfikacji

zwroccie uwage ze 8600 obr. moc max, zostaje jeszcze troche zapasu
a tutaj przed "kitem"-czyli seria black top

nie pamietam dokladnej specyfikacji kitu ale napewno ITB, porting z prawdziwego zdazenia, walki, pompa oleju, wydech /dolot itp.
silnik zaskakuje kazdego mocnym(jak na taka wiertarke) dolem
dla mnie jednak liczy sie co mozna zrobic z tym silnikiem - tzn. gdzie go wsadzic
szanujac bude eg(sam taka ujezdzam na spolke z siostra) to ma ona naped nie na ta os
natomiast silniczek ktory opisalem mozna wsadzic , co jest juz przecwiczone do ae86,
dostajemy w ten sposob samochod ok 850kg,(odelzony ale bez hardcoru),RWD(zaszperowane seryjnie), z 210-270 koniami czystego n/a , jak dla mnie szczyt marzen
ae 86 juz w serii zamiata "tylkiem", z tym napedem to miodzio nad miodziami ,wiecej koni byloby overkilled
w dodatku o mozliwosciach na torze dobrze zrobionej ae86 nie trzeba nikogo przekonywac kto siedzi w temacie
tutaj zdjatko mojego dream cara pod kazdym wzgledem

[URL=http://imageshack.us]
