Nevada mnie zmolestowal hehehehe to wrzucam
a mialem w planie jak bedzie juz w gdansku

takie tam czarne mniam - lubie je

The Spec

92 rev 2 GTS - klimatyzacja, przeciwmgielne podazajace za kierunkiem jazdy, ABS, elektryczne skladane lusterka, polskorzane fotele - Full opcja poza szpera i kontrola trakcji ( co sie zmieni )

Silnik - niestety musialem kupic zbudowane auto - bo nie mam na to tutaj w UK czasu i miejsca i narzedzi - w innym wypadku sam bym dlubal z chlopakami w SRT Garage..

nie wszystko co "pod maska" pamietam z czasem dopisze
Nowy blok silnika
kute tloki JE - 86,5
wtryski - 550 z rev3.
walki z rev3 ( 3sgte z mr2 po 94 roku )
metalowa uszczelka pod glowe 1.6mm HKS
ARP sroby glowy.
Blitz Bag turbo - rebuily by TT and fitted with a single port wategate. ( w bagazniku lezy i czeka CT20b hybryda )
C2 downpipe
Departure 2 uklad wydechowy - nowy razem z lacznikiem elastycznym
Greddy intercooler ( SMIC )
Aquamist wktrysk wody- umieszczony w przepustnicy - trzyma piecze nad temp ( stuk puk mnie nie zaskoczy )
Unichip razem z boost module - strojony tutaj w UK ( Noble )
Magnecor przewody WN
Standardowo stozek
MBC
Oil catch can

Kola
Fox RS5 17"
Toyo T1R na wszystkich 4.

Zawieszenie
Bilstein amorki i sprezyny ( w najblizszej przyszlosci chce kupic Tein-a )

hamulce
wiercone, nacinane tarcze hamulcowe ...
Black diamond klocki - ale juz powoli sie koncza i red stuffy ( ew. cos innego ciekawego )

alarm
Clifford CAT 1

wnetrze - w stanie igla.
Momo - kierownica
Momo - gala zmiany biegow
Sony CD player
Sony 6x9 glosniczki za plecami
zegarek doladowania ( w najblizszej przyszlosci wpadna Defi EGT,Boost, cisnienie oleju



auto w tej chwili s-hamowane 327 Km i 415 Nm ( na mocno bezpiecznie - na ubogo )
z wiekszym turbo, pompa paliwa walbro 255 ( w bagazniku ), na ukladzie paliwowym ktore w tej chwili jest, swiatlo dzienne powinno ujrzec 360 koni na silniku ( na takim setupie koles na tej samej turbinie ( CT20B ) tyle wykrzesal )


w planach to co wyzej w nawiasach + szpera kaaz-a 1.5 way LSD, nowe sprzeglo i lekkie kolo zamachowe ( cos co wytrzyma ponad 400 kucy na zapas )
BOV HKS SSQV...

no i fotki :

z zewnatrz :









silnik



wnetrze:

strasznie zajebista
a no i jakies tam 327 kucy i 415 Nm... pod maska eeee tzn sie za plecami
łał...
Miodziooo Jak sie tym jezdzi z takim powerem?
do przodu hehe szczerze teraz ciagle pada wieczorami....a ja rozkminiam ubezpieczenie na chwile obecna. ale jest zadowalajaco przyspiesza....
No, ze przesypiesza to wiadomo ale zapanowac nad nia to juz jest wyczyn
i to bede starac sie ogarnac - zobaczymy jak wyjdzie - prosto to nie problem pojechac wiadoma nie od dzis sprawa .....
no nieźle,żwawo to musi jeździć i te puchy na tyle...
Świetne jest to auto, zawsze mi się podobały MR2 2 gen. Taki Ferrari-style
a gdzie to ma tego SIMCa ?
po stronie ichniego kierowcy (naszego pasazera) za drzwiami jest wlot. tam.
po stronie ichniego kierowcy (naszego pasazera) za drzwiami jest wlot. tam.


aha, bo w łodzi jest z ZT MR2 i ma cooler nad silnikiem, nie wiedziałem gdzie w serii on sie mieści
Człowieniu!!!!!!!!!!!!!!!!! Zakochałem się. Też chce taki samochód. Odrazu przeglądnałem mobile.de, ceny w miare do przełknięcia. Trzeba troche poczytac o tym samochodzie i sie zastonowic
ależ to ma ruły wydechowe
Holy crap

Zią, gratuluję, masz przefurę, bardzo JDM i bardzo szybką, jedyne czego bym się obawiał to to, co ona wyczynia poza kontrolą kierowcy - ma opinię mega wymagającego auta. Przede wszystkim chcę zobaczyć i być przewiezionym - obiecaj !!!
A to nie starszy model miał właśnie tendencje do uciekającego tyłu w najmniej oczekiwanych momentach ?
Ten też

Kubus, Ziomie kochany, mega zakup! Big surprise, gratulacje.
A to nie starszy model miał właśnie tendencje do uciekającego tyłu w najmniej oczekiwanych momentach ?


Ten tez. Najgorzej bylo podobno w Rev1, od Rev2 byl juz poprawiony zawias i chyba ABS w standardzie.

Ja to sie ciesze, ze niektorym wkrecilem lekka zajawke na MR2
przed takim autkiem mozna pasc na pysk
no jeździ ich po wyspach ale w tej potencjał taki, że można by sie szoknąć konkretnie. Wypasss
Masakra Bardzo mi się podoba się
Naprawde w pytke autko
dzieki dzieki - no piechur nie ma to tamto troche mnie zmobilizowales hehe
abs jest w serii - ale z tego co wszedzie pisza jest do dupsona - zupelnie dziwnie reaguje - wiec prawdopodobnie sie go pozbede zupelnie ( pare kg w dool )
jesli chodzi o zawieszenie to tak ciut poprawione niby - ale i tak rev3 jest o niebo lepiej tak mowil ziomek ktory rev2 turbo mial rev3 turbo ma - takie jego zdanie....
w przyszlosci mam ochote wsadzic wszystko od rev3 - razem z heblami.

Gre - hamera/zastecowy ma tzw. chargecooler . wodno - powietrzne chlodzenie zapozyczony od st185 badz st205, jest to jedna z drog, albo jakis pozadny SMIC ( jak u mnie ) albo chargecooler ( troche zabawy ale warto ) no i BMIC ( boot moun inter cooler ) z powietrzem branym spod auta i wielkimi wiatrakami nad - wszystko w bagazniku - jedyny minus to dlugosc rur w porownaniu z seria - ale wyglada to podobnie jak w przypadku silnikow z przodu i ickow w zderzaku

ps. caly czas sie zastanawiam czy te fele i ich rozmiar nie przeszkadzaja w "handlingu" bedzie trzeba potestowac i ew jakies 16 i 225 z tylu hmmm will see
kubus, pewnie przed zakupem badałeś rynek . Powiedz mi ( może być na pw ) w jakich pieniądzach można kupić taka zabawke - oczywiscie seryjną. Przeglądnałem ogłoszenia na mobile.de i rozrzut jest dość spory.
Nie moge przestać myśleć o tym samochodzie
mobile.de - wiekszosc to i tak UK - a jesli auto jest LHD to mowimy tutaj o sporo wiekszych pieniadzach - auta LHD to tylko USDM 205 koni w serii i wszystkie praktycznie t-bar ( coupe LHD turbo wyszlo bodajze 30 sztuk jesli czegos zle nie przeczytalem jakis czas temu ) no i zero ciekawych dodatkow - ktore jak wiadomo na jdm rynek sa w serii. byla ostatnio rev2 na sprzedaz na allegro ponad miesiac jak nie 2 wisiala za 20+ tys zl. nie pamietam dokladnie - 92 rok nie bita niby totalna seria USDM. w UK rozrzut cenowy jest ogromny zalezy na ktora czesc UK patrzysz - tu gdzie ja jestem ( brighton ) na poludniu jest strasznie drogo - na polnocy auta tansze lekko o 1000F... ebay.co.uk mr2 turbo i wszystko masz jak na talerzu, tylko w wiekszosci to auta z przeszloscia - te swiezo z Japsow swoje kosztuja.
jak cus pytaj - chetnie odpowiem jesli bede potrafil.
No w końcu masz co chciałeś. Furka prze kozacka, a te puchy z tyłu wyglądają bardzo groźnie
brak mi słów.Auto jest przemega zajebiste !!!
Fura kozak.
Podczas pobytu w USej w zaprzyjaźnionym warsztacie tjuningowym chłopaki moncili właśnie IC tak jak pisałeś.
taka duża relacja zamiast u nas...
Hamer ma zeswapowany silnik z celici a tam w carlossainz edition były coolery wodne
czy przewidziane jest przełożenie na chrześcijańską stronę? bo bym się musiał mocno mobilizować
piękne autko, godny wydech i do tego coupe
Wojtek co do przekladki - jesli bedzie robiona to tak ze auto zostanie na brytyjskich blachach jesli w PL sie przepisy nie zmienia - ale narazie zostaje RHD do odwolania...
Piękne auto. W jednym z Banzajów Uk-owskich była taka zajebista MR-2 z gratami m.in. Buddy Cluba, auto mistrzowskie. Jak znajde artykuł to wstawie fotki, może coś Ci się spodoba No chyba że widziałeś już, hehe. Tamta ma jakieś 650 kucy.

[ Dodano: 2008-01-14, 22:18 ]
dzieki za art ... z zewnatrz auto zostaje totalna seria - jesli zostanie ta buda nowy lakier zeby odswiezyc go wpadnie - jest pare mini wgniotek... a tak to mechanicznie sie bedzie zmieniac powolutku

[ Dodano: 2008-01-29, 19:38 ]