MODEL: Paseo 1996, coupe, 2d
SILNIK: 5E-FE
UKLAD DOLOTOWY: seria
UKLAD WYDECHOWY: tlumik końcowy Blackflame
ELEKTRONIKA: seria (elektrycznie sterowane szyby, lusterka)
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: -35mm przod i tyl + utwardzone zawieszenie
KOŁA: alu felgi Zender 15", zużyte oponki Contisport 195/45/15"
UKLAD HAMULCOWY: lakierowane zaciski w kolorze czerwonym
BODY-KIT: tylne kierunkowskazy polakierowane na czerwono, usunięte oznaczenia modelu
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: Radio Sony, piecyk Sony, przód JBL,
INNE: brak










MOC: Seria 90KM ;/
STATUS: przymierzam się do 4E-FTE, jak będzie się okaże.
Kiedyś widziałem takiego w Gdańsku i zastanawiałem sie co to za model :wstyd:

Bardzo ładniutki powodzenia

PS. tłumik końcowy nie pasuje do auta, mocno odstaje.
Dziękuję!
Co do tłumika to jest zamontowany troche w dół, jak będę robił cały uk. wydecowy napewno bedzie zamontowany inaczej. Pewnie większości z Was wyda się za duży, ale mi się podoba!
Pozdrawiam Marcin!
Bardzo fajne auto. Zawsze mi sie bardzo podobały te Toyotki, może tez dlatego, że tak mało ich jezdzi Wymieniaj silnik i bedzie pięknie
po pierwszym zlocie jak bylismy na s. to też widziałem taki model i byłem ciekaw co to... :wstyd:

ładna Toyka...
No to zapewne była to moja sztuka, gdyż jeszcze nigdy na żadnej z miejscówek nie widziałem innego Seo
Proszę, proszę, wsadź tam 4A-GE 20V albo 4A-GZE! I daj znać jak już to zrobisz... Ładne auto, szkoda tylko że osiągi odstają od wyglądu.
co tu mowic poprostu toyota :padam:

a co do silniczka to mazna by chyba tez 3sge albo 3sgte ale 4efte tez da rade znam goscia co ma przy tym chyba ze 160 kucy(tego dokladnie nie pamietam)
CAR-AUDIO: Radio Sony, piecyk Sony, przód JBL,



A sub pochwal sie :wstyd:
marcin_gcw napisał/a:
CAR-AUDIO: Radio Sony, piecyk Sony, przód JBL,


A sub pochwal sie



Subwooferem nie ma co się chwalić, bo jest zrobiony dla śmichu (różowa obudowa , glośnik firmy "krzak"). Jest tylko po to, żeby odciążyć przedni system z bassu.

Najprawdopodobniej pójdę w 4E-FTE, trzeba tylko pozbierać pieniążki
a jakbys zrobil 5efte? tez chyba by bylo?
Można byłoby uturbić obecny silnik, ale nie wiem czy jest sens. Mój nie jest w najlepszym stanie, bierze olej.
Wydaje mi się, że lepiej kupić 1.3T a z obecnego sprzedać to co można by było i zawsze jakieś koszty zwrócilyby się.
lepiej zrobić 4efte gdyż więcej części jest do tego ... Poza tym w pl ten szlak jest już przetarty. Zresztą nie wiem czy mówimy o uturbieniu czy wymianie na 4efte, które były montowane np. w starletkach na rynkach Japońskim, Australii , czy Oceanii
mozna i tak mi taz bierze ale ja bede tak kombinowal zeby to gralo na dyg i jakos swoje zmoduje(ja mam 4afe), zycze powodzenia w modach bo w toyach to jest rzadkosc zwlaszcza przy takich silnikach

pomyslnych wiatrow :padam:
Mówimy o ściągnięciu z USA 1.3T 4E-FTE ktore bylo montowane w starletkach. Paseo jest pochodnym samochodem od starlet, czyli z tego co wiem SWAP nie jest dośc skomplikowany (te same mocowania itd.) Mam nadzieję, że sprawa SWAPa ruszy na wiosnę.
Ładne i oryginalne auto.. moja wizja to JDM'owe koło i gleba..
Gleba jest 3,5 cm Tyle wystarczy bo i tako wszystko zachaczam
Co do kółek to chce kupić koniecznie biała albo grafitowe. Z grafitowych moimi faworytami są OZ F1, tylko nie wiem czy nie będą się zabardzo zlewać. Co do biały to bardzo podobają mi się te: http://www.allegro.pl/ite...le_okazja_.html . Tylko, że chcę 15, max. 16.
Bardziej sklaniam się ku białym.
Gleba jest 3,5 cm



Ano rzeczywiście.. nie przyjżałem się.. sory.. jest wystarczająca..
Tylko, że chcę 15, max. 16.



Prawidłowo, 17 to do Sky'ów
całkiem fajne autko. co do tych białych felg to moim zdaniem lepiej by wyglądał ten sam model ale grafitowy a na S. było jakieś czerwone Paseo...
witam kolege "sasiada"
bardzo fajne autko, ladnie sie prezentuje i chyba cie widzialem na marsa/plowiecka
juz kiedys....
pzdr
marcin_gcw, na paseo ładnie wyglądają felgi 16-cali :
http://www.forum.corollac...php?pic_id=1676

pokombinuj aby sobie dokładki z paseo s założyć
Nie chcę żadnych dokładek. Zderzaki zostają seryjne + delikatna modyfikacja przedniego (jutro pokaże zdjęcia jak chcesz zrobić Seo)
CO do felg to podobają mi się właśnie te TTE z czerwonego Paseo ale w bialym kolorze nei byloby im chyba najlepiej. A ja chcę białe albo grafotowe
Marcy$, pisałeś o przetartym szlaku 4E-FTE możesz dać jakiś namiar na kogoś kto swapował owy silniczek??
Prawdę mówiąc nie przypominam sobie kogokolwiek swapującego 4E-FTE w Polsce. IMO bardziej rozwojowy byłby 4A-GE - miałbyś porządny wolnossący silnik który niejednokrotnie umieszczano w Starletce, i który nie jest zupełnie obcy w naszym kraju.
http://www.pistonheads.com/sales/51431.htm to jest mój ideał Paseo. I swoję chciałbym zrobić identycznie/bardzo podobnie. U mnie będzie inna felga (ta też jest kozakiem, ale chcę białą), spoilera nie będzie bo mi się nie podoba.
Zderzak właśnie tak chcę zmodyfikować: powiekszyć wlot dla IC i zamazać znaczek.
Ehhhhh i ten silniczek <buja w obłokach>
To są właśnie moje plany na Paseo, mam nadzieję że wypalą!
5,54.... kozak
oba silniki mają podobny potencjał, Starletkowy tak podciągnięty jak w linku albo 4A-GZE lub 4A-GE 20 zaworowy.
Supercharger vs Turbocharger vs N/A
4E-FTE w serii ma 130-135KM (w zależności od roku), wieć myślę że już seria nawet dobrze radziłaby sobie z ważącym 920kg Paseo. Mylśę, ze do 100 zbierałby się w ok. 6.5-6.8 sek. więc na początek wystarczająco. Z obecnym silnikiem wyszło mi na G-techu 9.83 z pasażerem ważącym ok. 90kg.
Przesiadka z 10 sek. do 6 sek. to fajna przesiadka
Oj optymistyczne te czasy Ale powodzenia :ok:
raczej okolice 8s.
Ja będę chciał wcelować w trochę lepszy wynik, no ale zobaczymy (mam nadzieję)

Starlet GT ma 6.5 sek. 96km/h, więc myślę że Seo z wyrzuconymi gratami z tyłu powinna zejść do 7.
na G-techu 9.83 z pasażerem ważącym ok. 90kg.



tu byl bym nieco sceptyczny bo G - tech raczej niedaje obiegtywnych wynikow dla przykladu podam ci ze Mazda 323F 1.5 16V DOHC 88KM waga 1150kg z pasazerem o podobnych gabarytach miala wykaz 9.32s w calkowitej serii, a z katalogowych danych wynika ze od 0 - 100km/h powinna rozpedzac sie w jakies 11,5s. Tak realnie myslac przy 135KM mysle ze mogl bys liczyc na wynik w granicach 7,5 - 8s.
Tak swoją drogą, dziś będąc w Kazimierzu zauważyłem kilka stojących obok siebie Paseo na tablicach z różnych regionów, czyżby był jakiś mały klubowy spocik? Ta z PistonHeads wygląda bardzo ładnie.
Tak dzisiaj jest zlocik, ale ja nie dotarłem gdyż miałem poprawki w szkole a pozatym cienko z $. 3 powód to zastanawiam sie czy sobie do Skierniewic jutro nie skoczyć.
Z tego co przed chwilą dzwonilem do kolegi bylo 7 Paseo i jutro maja 2 przyjechac jeszcze!
Zapraszam na www.forum.paseoteam.pl pewnie ją znajdziesz