Czy istnieje jakaś możliwość zmiany pracy układu ABS? Mam Civic'a EJ9 i ABS bardzo wcześnie się włącza. Nie chciałbym z niego rezygnować w ogóle, tylko trochę opóźnić jego włączanie się. Czy istnieje możliwość "chipowania" kompa od ABS? Czy ewentualnie można przełożyć komputer od ABS'u z ITR'a do 6 gen.?

pozdrawiam
Czy ewentualnie można przełożyć komputer od ABS'u z ITR'a do 6 gen.?


a co to da?
ABS z ITR jest (podobno) lepszy, później się włącza.
Mnie też to wkurw. zwłaszcza po przejściu na większe tarcze 282/262. Nie bardzo rozumiem jak miałoby, inaczej, jak miałby taki komp zdecydować kiedy włączać ABS? W jaki sposób to działa
Elmer masz 282 przód?
Mnie też to leczy i chyba w końcu wtargnie przełącznik on/off do ABS

i chyba w końcu wtargnie przełącznik on/off do ABS


tez mam to w najblizszych planach... ale generalnie jezdze bez bezpiecznika bo nie umiem jezdzic z ABS nawet na mokrym
ABS to jest moim zdaniem zajebista rzecz, ale ten w Civicu jest po prostu koncertowo spierdolony, za szybko się włącza i za późno wyłącza po włączeniu, i nie sposób się zatrzymać, gdy już się minimalnie zaczyna blokować którekolwiek koło.

Gdzie jest komputer od ABS? W ITR, w EK?
Gdzie jest komputer od ABS? W ITR, w EK?


nie chcę za bardoz wprowadzić w błąd ale w EG komp od absu jest w prawym tylnym boczku (na wysokości pasażera siedzącego po prawej stronie z tyłu), więc podejrzewam że w ITRze jest tak samo.
W EJ/EK chyba w okolicach normalnego kompa.
w ek4 jest tam gdzie mamy normalny ecu jest przykrecony do neigo 2 srubkami (chyba we wszystkich 6 genach tak jest:)
nie ma potrzeby, zebys odkopywal watek sprzed pol roku, zeby dodac bezwartosciowy post. na pytanie gdzie jest komputer abs odpowiedzial juz marcin.
Strasznie kombinujecie z tym ABS-em.. on nie jest po to żeby skracać drogę hamowana ale żeby ułatwić ominięcie przeszkody nie blokując kół.. zróbcie sobie przełącznik na bezpiecznik i będzie można wł/wył tak jak ESP w innych autach.. nie ma co kombinować bo to nic nie da.. zakładacie heble od Prelude i się dziwicie że ABS się wcześniej załącza.. coś za coś tak jak zwiększa się moc to i do reakcji hamulca się trzeba przyzwyczaić w końcu zmieniacie ustawienia fabryczne..
Dla mnie problemem ABSu jest to że uniemożliwia mi sprawne wyhamowanie auta- układ mam seryjny. Wiem że może być lepiej i o tym jest ten temat.
Ja w końcu muszę się zmusić i dokopać się do modułu ABS i zobaczyć jakie ma wtyczki i czy da rade podpiąć moduł z DC2.
Ja w końcu muszę się zmusić i dokopać się do modułu ABS i zobaczyć jakie ma wtyczki i czy da rade podpiąć moduł z DC2.


musisz
nie musisz. wystarczy, ze przejrzysz manual do integry i civica. wtyczki sa tam rozpisane.