chcialbym zamontowac do swojego silnika Kolektor Ssący Pro Series skunk2
Przepustnice skunk2 jaka sredica najlepsza?
Kola rozrzadu Aem
Dolot Aem v2
Wydech co do tego niejestem pewien ale chyba Skunk2 niewiem jaki do tego kolektor + strojenie tego wszystkiego Hondata

jesli ktos moze mi powiedziec jakim to przyrostem mocy zaowocuje i czy to aby najlepszy wybor za pomoc z gory dzieki pozdo
tuning wolnossącego b16 to błędne koło...
ale ja lubie ten silnik a pozatym to Kult
to zaturbiaj...
Zacząłbym od tego, że nie ma takiego silnika jak B16B2.
jesli ktos moze mi powiedziec jakim to przyrostem mocy zaowocuje

sporym, ale nie powalajacym.

moze chodzilo o b16b
Tak jak Markos powiedział kultowy to powinien być B16B.
Ale coś mi sie wydaje ze najprawdopodobniej chodzi o B16A2
Bo jak ktoś by miał B16B to by wiedział z czym jeździ
Zmierz serie na hamowni to ktoś Ci odpowie ile możesz oczekiwać po modach
dokladnie chodzilo mi o b16a2 a nie b2 literki sie mi posmigaly to b to type R z jdm civica 6gen ale bez 2 bylem na hamowni wyzygalo 150 km

[ Dodano: 2009-01-27, 12:41 ]
no najpierw doprowadz go do serii, a potem zajmij się modami...
docelowo chcialbym 180km czy to co napisalem jest dobrym pocztkiem azeby to osiagnac?

[ Dodano: 2009-01-27, 12:45 ]
mam 15tysi



rób turbo...
Moim zdaniem wolnossak bez ruszania dołu będzie o wiele bezpieczniejszy niż soft. Po roku katunku na sofcie też się pożegna z silnikiem. A za 15tysi nie wiem czy w firmie zrobi turbo razem z kucizną, żeby było pewniej, a tak dojdzie do okolic 180KM na serii i reszte można włożyć w jakiś porządny zawias i hebel.
niechce turbo

[ Dodano: 2009-01-27, 13:00 ]
170-180 koni powinno byc po modach, ktore wymieniles.
przepustnica raczej nie wieksza niz 66mm (jesli to ma byc skunk)

ogarnij troche mechanizm dzialania forum..
Zacznij od kompletnego układu wydechowego o odpowiedniej średnicy + kolektor wydechowy, dalej kolektor dolotowy + modyfikacje samego "dolotu" - na ten temat masz sporo informacji na forum, dalej strojenie i może być 170+. Jeżeli seria wypluła Ci 150 to najpierw otworzyłbym silnik i zobaczył co się dzieje....
mysle, ze otwieranie silnika nie jest koniecznie, zeby okreslic gdzie ucieklo te 10 koni.. z reszta sugerowanie sie wynikiem z hamowni podwoziowej w celu oceny sprawnosci silnika moze byc troche nietrafione - przypominam fajny watek o niejezdzacym b16
mam 15tysi


szukaj B18C6
mysle, ze jak kupilby B18C6 to zostaloby na wymiane rozrzadu i oleju a nie jeszcze na mody sadze, ze ponizej 13k nie kupi sie zdrowego B18C6, kase za sprzedaz B16 bedziesz mial na zawias, lepszy hamulec i wydech. chyba najrozsadniejsza opcja
jesli chodzi o swapa to moze by tak b16b z angli sciagnac alboz usa a za sprzedaz tego dolot i wylot zrobic?
po co? zeby nadal koniecznie miec 1.6?
chce potrostu docelowo miec 180\190 km mysle ze swap jest bezsensu bo gdy dojde do takich wartosci troche sie naciesze i mam zamiar cos innego kupic np ITR niepotrzebna mi wiec bardziej rozwojowa jednostka
No to nie szkoda Ci pieniędzy? Nie żebym zaglądał Ci w portfel, ale to jest trochę bez sensu - lepiej zostaw sobie te 15k i szybciej zmień samochód. Bo wywalanie 15k żeby zrobić trochę więcej mocy na chwilę bez możliwości specjalnego rozwoju z perspektywą zmiany samochodu jest dla mnie niezrozumiałe.
mysle, ze otwieranie silnika nie jest koniecznie, zeby okreslic gdzie ucieklo te 10 koni.. z reszta sugerowanie sie wynikiem z hamowni podwoziowej w celu oceny sprawnosci silnika moze byc troche nietrafione - przypominam fajny watek o niejezdzacym b16


Dokładnie

Odpowiedz sobie na pytania:
- kiedy ostatnio były wymieniane świece
- wymieniany filtr powietrza
- regulacja zaworów
- w jaki stanie jest aparat zapłonowy
- czy dobrze jest ustawiony aparat/zapłon
- w jakim stanie technicznym jest silnik
- itd.

Może warto sprawdzić AFR czy czasem paliwa nie brakuje.

wywalanie 15k żeby zrobić trochę więcej mocy na chwilę bez możliwości specjalnego rozwoju z perspektywą zmiany samochodu jest dla mnie niezrozumiałe

x2