witam może ktoś mi doradzi co może być :
po swapie hamulcy w moim samochodzie civic coupe EJ2 z 242 na 262 pedał hamulca na starej pompie schodził dość nisko prawdopodobnie było to spowodowane większą pojemnością zacisku hamulcowego.
po jakimś czasie wymieniłem pompę hamulcową wraz z serwem od civic 1.8 B18C4., pedał hamulca lepiej pracuje tzn jak w wersji civic B18C4 gdzie jest 282mm ale twardo jak by bez wspomagania.
W civicu z której mam te pompę było wszystko jak talala pedał wciskał się lekko tu muszę użyć dużo większej siły żeby zahamować.
Wcześniej przy standardowym układzie nie hamowało to za dobrze, czy może to być popsuty korektor siły hamowania??
jak miałem EG4 to hamulce były o niebo lepsze i jestem trochę załamany
Sprawdź zaworek zwrotny czy nie jest odwrotnie podłączony. Ten na grubym przewodzie powietrznym co idzie do serwa.
zaworek
Zaworek jest taki szary i działa jak odłączę od serwa dmuchnąć w wężyk się nie da ,a zaciągnąć owszem.
W którą strone jest strzałka? W kierunku serwa czy kolektora?
To zobaczę dopiero jutro.
Bez przesady, jak nie działa wspomaganie, to zahamować jest tak ciężko, żebyś zesrał ze strachu próbując np. ze 100 km/h się zatrzymać. Może po prostu te klocki i tarcze, które masz teraz są w fatalnym stanie i dlatego trzeba mocno deptać, żeby cokolwiek zahamować?
Elmer prosze Cie. Ja jeździłem bez wspomagania przez pierwsze pare dni na ITB jak mi zginelo podcisnienia i nie zesrałem sie jakoś
Bez przesady, jak nie działa wspomaganie, to zahamować jest tak ciężko, żebyś zesrał ze strachu próbując np. ze 100 km/h się zatrzymać. Może po prostu te klocki i tarcze, które masz teraz są w fatalnym stanie i dlatego trzeba mocno deptać, żeby cokolwiek zahamować?


czy 3 miesięczny zestaw EBC turbogrove i klocki gren to słaby zestaw??
Wg mnie do dupy Ale bardziej jeżeli chodzi o fading itp. Powinny hamować dobrze przy normalnej jeździe. Patrzyłeś strzałkę? I jeszcze jedno. Połóż nogę na hamulcu jak jest samochód zgaszony. Podpompuj - pedal powinien być twardy. Teraz trzymając nogę na hamulcu odpal samochód. Powinien pedał odczuwalnie zmięknąć i obniżyć się parę cm. Jeżeli tak się nie dzieje to albo serwo jest wysrane albo nie masz podciśnienia w kolektorze
Wg mnie do dupy Ale bardziej jeżeli chodzi o fading itp. Powinny hamować dobrze przy normalnej jeździe. Patrzyłeś strzałkę? I jeszcze jedno. Połóż nogę na hamulcu jak jest samochód zgaszony. Podpompuj - pedal powinien być twardy. Teraz trzymając nogę na hamulcu odpal samochód. Powinien pedał odczuwalnie zmięknąć i obniżyć się parę cm. Jeżeli tak się nie dzieje to albo serwo jest wysrane albo nie masz podciśnienia w kolektorze


Strzałka jest w stronę kolektora ssącego i jak zamienię to wogóle nie ma wspomagania jest bardzo twardy .
Jak odpalam hondę trzymając hamulec to pedał schodzi parę cm i pracuje lżej niż przed odpaleniem,.
czy jest aż taka różnica w hamowaniu między bębnami z tyłu a tarczami?? Bo może powinienem ze swapować tył na tarcze i wtedy będzie git, jak to oceniacie czy to wina tylnych bębnów??
Elmer prosze Cie. Ja jeździłem bez wspomagania przez pierwsze pare dni na ITB jak mi zginelo podcisnienia i nie zesrałem sie jakoś


Jesteś bardzo silny
Fakt, że miałem DS3000 i to pomagało pewnie
Ktoś jeszcze pomoże coś wymyśleć mi??