Witam , planuje zmiany w ukladzie dolotowy , a mianowicie wieksza przepustnica, lepszy kolektor , uszczelki termo. dojdzie tez listwa paliwowa. Moje pytanie jest takie czy montujac te graty na mysli mam glownie te ktore daja wiecej powietrza i bardziej zimne , musz zainwestowac w wieksza dawke paliwa tzn , lepsza listwa i tak juz jest , ale czy powinienem zamontowac regulator cisnienia paliwa ? Dodam , ze po montazu tych gadzetow auto bedzie wybieralo sie na strojenie.
Z gory dziekuje za pomoc
co to za silnik ? cos wczesniej bylo robione czy tylko to?
jesli to nie turbo to listwa paliwowa i regulator raczej zbedne beda
wtryski zalezy od silnika i jaka moc ma byc grana
na samym kolektorze , przepustnicy i uszczelkach nie oczekuj szalu
Silnik to B16A2
Głowica jest po obrobce, ma bardzo rozwiercone kanaly ( wieksze niz ma silnik 2.2VTI ), ma nowe uszczelniacze zaworowe, jest po sprwadzeniu cisnieniowym, zawory sa zrobione na 3 katy, jest splanowana ( stopien sprezania ponad 11 ). Cylindry sa po obrobce 3 kamieniami , wal jest wywazony do 9tys obrotow.
Uklad wydechowy 2.25cala
Jak widac to NA
Szalu nie oczekuje .
Pytam czy regulator cis. paliwa jest konieczny czy nie i czy faktycznie listwa tez jest zbedna ?
listwa zdecydowanie jest zbedna
listwa zdecydowanie jest zbedna



W takim razie jesli listwa zbedna to regulator potrzebny ?
Regulatorem ugrasz kilka procent wydajności wtrysków, ale przy wyższym ciśnieniu seryjna pompa paliwa bardziej dostaje. Do czasu innych wałków seryjne wtryski z seryjnym ciśnieniem będą ogarniać. Później po prostu zmień wtryski.
Możesz kupić za nie wielką kasę wtryski z Prelude H22 310/345cc i one spokojnie ogarną wszystko nawet z nowymi wałkami...Możesz też pomyśleć o pompie paliwa z Prelude H22 która jest mocniejsza...
Jak dobrze rozumiem jesli kupie nowe wtryski i pompe powidzmy H22 , to regulator mi sie przyda. A listwa paliwowa czytaj skunk2 i tak nadal bedzie zbedna czytaj na sprzedaz ?

Czy seryjne wtryski z H22 i pompa pasuja bez udziwnien do B16 ?
oem listwa starcza na jakies 400koni wiec mozesz smialo odsprzedac zosawic seryjna
wtryski z b16 wystarcza zapewne na takim setupie jesli nie ebdzie ostrych walkow ale jesli masz to w planie to odrazu mozesz dac wieksze wtryski to wtedy tez regulator bedzie zbedny
do b seri mozesz poszukac pompy z itra tez sporo zniesie w NA
Możesz kupić za nie wielką kasę wtryski z Prelude H22 310/345cc i one spokojnie ogarną wszystko nawet z nowymi wałkami...Możesz też pomyśleć o pompie paliwa z Prelude H22 która jest mocniejsza...



Czy te wtryski pasuja plug&play do b16a2 5gen ?
W ktorym modelu byly 310 / 345cc bo chyba byly tez 280cc ?
Pompy paliwa z ktorego modelu tez mam szukac , tez pasuej plug&play ?

Moze ma ktos na sprzedaz ?
do b seri mozesz poszukac pompy z itra tez sporo zniesie w NA


jest taka sama jak w B16
Czy te wtryski z prelude pasuja plug&play do b16a2 5gen ?
W ktorym modelu byly 310 / 345cc bo chyba byly tez 280cc ?