od dłuższego czasu nurtuje mnie jedna rzecz, jestem na etapie wyboru drogi co dalej z moim ek3, w grę wchodzą dwie operacje, pierwsza to swap na b16a2 (lub b18c4 co jest miej prawdopodobne) albo tune mojego aktualnego d15z6. Z góry wiadomo że b16 było by lepszym wyborem ale posiadam też pewne ograniczenia w funduszach, chyba jak każdy do pewnego momentu byłem pewien na 100% że robię swapa do momentu w którym znalazłem w necie taki oto setup do d15z6, mnie by takie numerki lub nawet troche mniejsze w zupełności zadowalały.
![](http://img261.imageshack.us/img261/372/freddefinitiefnn2.jpg)
This is d15z6 from Holland. It's got 150,5hp @ 7100rpm and 167 Nm @ 4300rpm.
a oto setup:
D16y8 IM
D16y8 cam
D16y8 "bridge"
B16a2 TB
OBD2 240cc injectors
CAI
Supersprint catback
Supersprint decat
Supersprint header 4-2-1
camgear
TCC flywheel
D16z6 clutch
Password:JDM heatshield
Zeitronix wbO2
S8G gearbox
P28 ecu, Cromed on the dyno.
Szczerze muszę przyznać że wygląda to naprawdę ciekawie, trochę do takiego rozwiązania skłania mnie też stan mojego silnika, jest on idealny a ze swapowanym silnikiem nigdy nie wiadomo jak trafimy. Większość części w setupie da rade ogarnąć po nie dużych kosztach ale wiadomo całość też mało nie wyniesie.
I tu moje pytanie, co o tym sądzicie i radzicie:)
może ten nurt save the sohc wcale nie jest taki zły