ehh dzisiaj popatrzelismy w silnik pod pokrywe nie widac za wiele ale luzy byly duze wszedzie i teraz chodzi jeszcze gorzej, pozniej juz wogole nie chcial ujechac kompletny brak mocy, takze nie wiem co z tym zrobic zostaje swap...
Z tego co zrozumiałem to kupiłeś auto, zrobiłeś rozrząd i auto nie jeździ. Mam ten sam silnik i po wymianie rozrządu też mi nie chciał jeździć zbytinio (szczególnie z dołu), mimo że na znaczkach było wszystko ok. Przekręćiłem więc koło rozrządu o jeden ząbek zgodnie ze wskazówkami zegara i sytuacja diametralnie się poprawiła. Może po prostu źle ustawiliście rozrząd?? Poza tym w którym miejscy regulowaliście luzy zawrorowe? Przy krzywkach czy przy popychaczach? Jeśli to wszystko się zgadza i auto nie jeździ to sprawdź kompresję. Mój silnk pali jakieś 1,5litra na 100km minerala czyli masakrysznie dużo, ale zapierdala jak wściekły i ma ponad 12bar na każdym garze mimo tego spalania oliwy. Szkoda kasy na swapa, posprawdzaj wszystko zanim to zrobisz. No chyba że CI wciąga olej na potęge to wtedy warto kupić nowy silnik... ja tak zrobiłem
p.s. dlaczego chcesz wymienić wałek? Jak cośto zadzwoń do RALFa od ma kupe gratów do IV genów: 503690789 więcej niż 100 bym nie dał za używany wałek do tego silnika