Witam mam pytanko co sądzicie o wsadzeniu do crxa v6 np. 3.5 seri j z legenda albo 3.2 z accorda oglądałem swapy z legenda i 3.5l ma 295 hp seryjnie tylko teraz sprawa czy to wogóle się zmieści do crxa i najważniejsza rzecz czy ktoś może wie w którą stronę te v6 się kręcą ??
mieści się. Hasport zrobił już mocowania do 5gena. następne generacje, jak sie nietrudno domyśleć, w drodze.

Widział ktoś opis takeigo projektu?
opisu nie, ale widzialem filmik jak to jezdzi. aktualnie mozesz sobie wspawac jakies mocowania.
widziałem filmy z 3.5 z acury tl chyba w 5 genie i ładnie siedzi tylko w crxie miejsca jakby sporo mniej...chętnie wrzuciłbym j35 z nowego legenda widzialem za 11k swapa ale tylko automat więc szukam jakiegos manuala...a ogólnie co sądzicie o takim czymś ?? i jak już coś to kto by się podjął wsadzenia tego SSG ??
sadze ze by sie podjeli.
pamietaj jednak, ze maska sie nie zamknie
widziałem ale jakby pokrywe zdjął z silnika to pewnie nie dużą górke trzeba było by wylaminować a od tego mam specjaliste Pati słuchaj ogólnie od miesiąca szukam v6 i info może ty podrzucisz jakiś model silnika z manualną skrzynią to gdzieś poczytam...patrzyłem już j35 ale tylko automat i drugi silnik konkretniejszy to 3.0 VTEC ale tez nie znalazlem manuala występowały wogole ??
występowały. choć nie wiem czy znajdziesz tak hop siup.
starsze 3.0 to chyba seria C.
a ciekawe czy jakaś skrzynia od b serii by się tam dała wcisnąć jakimś cudem ??
a w życiu...
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8381307

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3455952

te 2 patrzyłem ale szukałem wszędzie i nie ma swapów z manualami no i boje się tego 4x4 z legenda jak to w crxa wsadzić i czy da się naprzykład fwd zrobić z tego jakimś cudem
bo tak jak mowie - łatwo nie jest znalezc. acura TL typeS miala 6cio biegowego manuala ze szperą.
b18c4, zwroc uwagi ile elektroniki kontroluje ten naped w Legendzie to moze byc spore utrudnienie
latałem po ebayu i jest j32a silnik 3.2 VTEC właśnie z tej acury tl to ma 260 hp silnik kosztuje 1000 dolarów ale skrzyni za cholere nie mogę znaleźć, ciekawe wydaje mi sie że taka v6 to dobra baza do modyfikacji...
duży litraż duzy moment obrotowy to juz jest plus i spory potencjał na mody,mysle ze by crx zdrowo latał z takim serduszkiem:)
w jednym z ostatnich hondatuning jest dokladna rozpiska wszystkich v6, ktore daja sie w miare latwo wlozyc do 5gena. o crxie niestety nie ma mowy.

ogolnie to mysle, ze porywasz sie z motyka na slonce. dostepnosc silnikow znikoma (kupisz caly naped w stanach i oclisz/opodatkujesz?), kupa roboty, nie wiadomo czy sie uda.
mysle ze by crx zdrowo latał z takim serduszkiem:)



tylko szkoda, ze by pewnie przestał skręcać...
dzięki za info for all główkuje dalej....pzdr
tak oto się 'nie mieści' do civica 4g / crx 2gen
http://www.youtube.com/watch?v=USCwwpLc8Xw
nie crx ale
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Sory Łukasz Dostane dokumenty do Civica którego mi sprzedałes w kwietniu ??? Bo wysyłasz mi je od 1,5 miesiąca lub nawet od 2 troche to już chore sie robi
pomysł fajny ale z tego co słyszałem znalezienie manualnej skrzyni do tego silnika jest bardzo trudne.
Z manualem z V6 ciezko znaleźć, najszybciej ze starego legenda z silnikiem 3.2 205 kuca.

Ciężko kupić wszystko luzem. Więc może się przydać: http://www.allegro.pl/ite...gend_coupe.html

Czekam na rozwój bo pomysł fajny!

Pozdro
niestety tylko acura tl bo legend 3.2 to seria C a te nowsze v6 VTEC J seria więc acura tl albo NSX jak w miesiąc nie ogarne takiego zestawu albo chociaż skrzyni samej to b18t będzie bo czekać też nie mogę...ciekawe jak to jest np. z USA jak cały silnik bym chcial kupic tak mniej wiecej ile by wyszla przesylka ze wszystkimi opłatami... orientuje się ktoś ??
STARY GDZIE SĄ DOKUMENTY OD CIVICA ??? CHYBA NIE ROZUMIESZ POWAGI SYTUACJI ??? Koledzy a moze wy jakoś dla B18C4 mozecie przemówiec ,ze jak sie przedaje auto to dokumenty sie wysyła w ciagu tygodnia a nie 1,5 miesiąca ... ??? Moge liczyc na jakeis wsparcieheh ...
nie, nie mozesz, bo pie*dolisz jakies smuty nie na temat i szczerze watpie czy kogokolwiek to interesuje. piszcie sobie pw, dzwoncie, cokolwiek, ale NIE TUTAJ
ciekawe jak to jest np. z USA jak cały silnik bym chcial kupic tak mniej wiecej ile by wyszla przesylka ze wszystkimi opłatami... orientuje się ktoś ??



Powinno wejsc jako przesylke na 2 paletach. 1$ za 0.5KG + oplata za gabaryt. Ogolnie mysle w granicach 600-800$ powinno sie ogarnac bez problemow sam shipping. Do tego 22% VAT'u, okolo 100zl za SAD + cos tam za clo. Oczywiscie oplaty liczone od faktury, ale tutaj spokojnie mozesz podac np. 400$ i napisac, ze silnik uszkodzony - powinno przejsc.